0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Jak efektivně hodnotit zaměstnance a zvyšovat jejich výkonnost

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4591
E-kniha
PDF
144  101  -30 %
Ihned ke stažení
i: 15494 n: 24761930r: 4591
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Není to tak dávno, co si mnozí manažeři pokládali otázky: "Hodnotit či nehodnotit pravidelně svoje pracovníky? Nestačí, že jsem s nimi v každodenním kontaktu? Není systematické hodnocení nadbytečné??" Doba ale již pokročila, a tak jejich otázka zní trochu jinak: "Jakým způsobem hodnotit, jak často a jak s výsledky hodnocení nakládat??" Kniha Mgr. Ireny Pilařové přináší ucelené informace a návody jak postupovat právě při tak důležité aktivitě, jakou je hodnocení pracovníků. Jejím cílem je seznámit čtenáře především se smyslem a možnostmi jak využít hodnocení zaměstnanců jako efektivního nástroje zvyšování výkonu a motivace a současně ukázat možnosti jak propojit systém hodnocení s dalšími personálními nástroji, jako je například odměňování a rozvoj zaměstnanců. Publikaci jistě ocení mnozí výkonní manažeři a personalisté, kteří se zajímají o různé přístupy k hodnocení zaměstnanců a konkrétní návody jak vést hodnotící pohovor.

Z obsahu knihy Jak efektivně hodnotit zaměstnance a zvyšovat jejich výkonnost

Předmluva

Úvod

Systémy, metody a kritéria hodnocení
Důvody k zavádění systémů hodnocení
Systémy hodnocení
Management by Competencies - MbC
Management by Objectives - MbO
Metody hodnocení
Kritéria hodnocení
Příklad z praxe
Shrnutí

Vztah mezi hodnocením a ostatními HR nástroji a systémy
Popisy pracovních pozic a kompetenční modely
Nábor a výběr zaměstnanců
Rozvoj zaměstnanců
Odměňování zaměstnanců
Příklad z praxe
Shrnutí

Vedení hodnotícího rozhovoru
Popis procesu hodnocení
Fáze hodnocení
Příprava na hodnotící rozhovor
Hodnotící rozhovor
Realizace a kontrola dohod a opatření
Problémové situace a způsob jejich řešení
Chyby v hodnocení
Příklad z praxe
Shrnutí

Implementace systému hodnocení
Jak úspěšně implementovat systém hodnocení v organizaci
Nejčastější příčiny neúspěšné implementace systému hodnocení
Důsledky chybné implementace systému hodnocení
Příklad z praxe
Shrnutí

Doporučená literatura

Slovník

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 0.7MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Jak efektivně hodnotit zaměstnance a zvyšovat jejich výkonnost
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 0.7 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština

Jak efektivně hodnotit zaměstnance a zvyšovat jejich výkonnost

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4591
E-kniha
PDF
144  101  -30 %
Ihned ke stažení
i: 15494 n: 24761930r: 4591
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Není to tak dávno, co si mnozí manažeři pokládali otázky: "Hodnotit či nehodnotit pravidelně svoje pracovníky? Nestačí, že jsem s nimi v každodenním kontaktu? Není systematické hodnocení nadbytečné??" Doba ale již pokročila, a tak jejich otázka zní trochu jinak: "Jakým způsobem hodnotit, jak často a jak s výsledky hodnocení nakládat??" Kniha Mgr. Ireny Pilařové přináší ucelené informace a návody jak postupovat právě při tak důležité aktivitě, jakou je hodnocení pracovníků. Jejím cílem je seznámit čtenáře především se smyslem a možnostmi jak využít hodnocení zaměstnanců jako efektivního nástroje zvyšování výkonu a motivace a současně ukázat možnosti jak propojit systém hodnocení s dalšími personálními nástroji, jako je například odměňování a rozvoj zaměstnanců. Publikaci jistě ocení mnozí výkonní manažeři a personalisté, kteří se zajímají o různé přístupy k hodnocení zaměstnanců a konkrétní návody jak vést hodnotící pohovor.

Z obsahu knihy Jak efektivně hodnotit zaměstnance a zvyšovat jejich výkonnost

Předmluva

Úvod

Systémy, metody a kritéria hodnocení
Důvody k zavádění systémů hodnocení
Systémy hodnocení
Management by Competencies - MbC
Management by Objectives - MbO
Metody hodnocení
Kritéria hodnocení
Příklad z praxe
Shrnutí

Vztah mezi hodnocením a ostatními HR nástroji a systémy
Popisy pracovních pozic a kompetenční modely
Nábor a výběr zaměstnanců
Rozvoj zaměstnanců
Odměňování zaměstnanců
Příklad z praxe
Shrnutí

Vedení hodnotícího rozhovoru
Popis procesu hodnocení
Fáze hodnocení
Příprava na hodnotící rozhovor
Hodnotící rozhovor
Realizace a kontrola dohod a opatření
Problémové situace a způsob jejich řešení
Chyby v hodnocení
Příklad z praxe
Shrnutí

Implementace systému hodnocení
Jak úspěšně implementovat systém hodnocení v organizaci
Nejčastější příčiny neúspěšné implementace systému hodnocení
Důsledky chybné implementace systému hodnocení
Příklad z praxe
Shrnutí

Doporučená literatura

Slovník

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 195  -15 %
E-kniha 273  -30 %
Tištěná 212  -15 %
E-kniha 148  -30 %
Tištěná 237  -15 %
E-kniha 166  -30 %
E-kniha 160  -30 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.