0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Jak myslí špičkový obchodník

Co odlišuje ty nejlepší od průměrných
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
269  215  -20 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 11.12.2018 3:30
i: 19407 n: 24740676r: 7015
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Nejlepší německý trenér prodejců Martin Limbeck odkrývá tajemství špičkových obchodníků - a ví, o čem mluví! Čeho jiní možná dosáhnou za desetiletí, se jemu podařilo za pár let - dostal se na vrchol díky osobnímu postoji k práci, odvaze, čestnosti a disciplíně a je ochoten o svém úspěchu otevřeně mluvit a prozradit, jak k němu dospěl. V knížce, která se během pár týdnů stala bestsellerem, ukazuje, že právě osobní postoj k prodeji, správný způsob myšlení a v neposlední řadě radost z práce vám zaručí úspěch a nejlepší výsledky. Prodejní techniky se dokáže naučit každý, ale postoj a myšlení odlišují nejlepší obchodníky od těch průměrných. Velmi čtivý text plný neocenitelných tipů a rad přečtete jedním dechem a budete se zároveň i dobře bavit.

Z obsahu knihy Jak myslí špičkový obchodník

O autorovi 7
Předmluva Niny Rugeové 9
Jedním slovem 11
1. Přístup: Co z prodávání dělá prodávání 15
2. Podle vzoru: Co by každý prodejce měl vědět o svých zákaznících 33
3. Pohled do zrcadla: Kým si myslíte, že ve skutečnosti jste? 51
4. Obraz klienta: Člověk musí mít rád druhé 67
5. Záblesk poznání: Psychologie pro nové hardsellery 85
6. Jen jedno na očích: Umění soustředit se 97
7. Uprostřed hledáčku: Co vlastně chcete? 113
8. Práce hlavou: Myšlenky před prvním rozhovorem 125
9. Rybářská latina: Správné vnitřní rozpoložení při získávání klientů 139
10. Cennost(i): Stát si za cenou a výkony 151
11. Ne: Je potřeba další impuls 167
12. Roh zprava: Pravidla pro kritické situace 179
13. Na závěr: Zůstaňte čistí 189

Tištěná kniha

Datum vydání: 23. 02. 2012
Katalogové číslo: 3964
ISBN: 978-80-247-4067-6
Formát / stran: 144×207, 200 stran
Edice: Manažer
Jak myslí špičkový obchodník
-20 %
Sleva končí za

Tištěná kniha

Datum vydání: 23. 02. 2012
Katalogové číslo: 3964
ISBN: 978-80-247-4067-6
Formát / stran: 144×207, 200 stran
Edice: Manažer

Jak myslí špičkový obchodník

Co odlišuje ty nejlepší od průměrných
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
269  215  -20 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 11.12.2018 3:30
i: 19407 n: 24740676r: 7015
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Nejlepší německý trenér prodejců Martin Limbeck odkrývá tajemství špičkových obchodníků - a ví, o čem mluví! Čeho jiní možná dosáhnou za desetiletí, se jemu podařilo za pár let - dostal se na vrchol díky osobnímu postoji k práci, odvaze, čestnosti a disciplíně a je ochoten o svém úspěchu otevřeně mluvit a prozradit, jak k němu dospěl. V knížce, která se během pár týdnů stala bestsellerem, ukazuje, že právě osobní postoj k prodeji, správný způsob myšlení a v neposlední řadě radost z práce vám zaručí úspěch a nejlepší výsledky. Prodejní techniky se dokáže naučit každý, ale postoj a myšlení odlišují nejlepší obchodníky od těch průměrných. Velmi čtivý text plný neocenitelných tipů a rad přečtete jedním dechem a budete se zároveň i dobře bavit.

Z obsahu knihy Jak myslí špičkový obchodník

O autorovi 7
Předmluva Niny Rugeové 9
Jedním slovem 11
1. Přístup: Co z prodávání dělá prodávání 15
2. Podle vzoru: Co by každý prodejce měl vědět o svých zákaznících 33
3. Pohled do zrcadla: Kým si myslíte, že ve skutečnosti jste? 51
4. Obraz klienta: Člověk musí mít rád druhé 67
5. Záblesk poznání: Psychologie pro nové hardsellery 85
6. Jen jedno na očích: Umění soustředit se 97
7. Uprostřed hledáčku: Co vlastně chcete? 113
8. Práce hlavou: Myšlenky před prvním rozhovorem 125
9. Rybářská latina: Správné vnitřní rozpoložení při získávání klientů 139
10. Cennost(i): Stát si za cenou a výkony 151
11. Ne: Je potřeba další impuls 167
12. Roh zprava: Pravidla pro kritické situace 179
13. Na závěr: Zůstaňte čistí 189

O Autorovi

Limbeck Martin

Je nejvýznamnějším expertem na hardselling v německy mluvících zemích. Už dvacet let díky svému zasvěcenému know-how a prakticky orientovaným strategiím sklízí mimořádné úspěchy u prode jců i jejich manažerů. Nejen na svých provokativních a motivujících přednáškách, ale i na prakticky zaměřených školeních se soustředí vždy na prodávání v celé jeho celistvosti. To mu v posledních lete ch umožnilo stát se jedním z nejvýkonnějších a nejúspěšnějších koučů. Po získání kvalifikace v oboru velkoobchodu, zahraničního obchodu a specializovaného marketingu se dále vzdělával v USA a Evropě. Potřebné zkušenosti sbíral na mnoha různých pozicích - jako profesionální prodejce, key account manager i vedoucí pracovník. Kromě různorodé činnosti v oblasti prodeje koncepčně připravil a zrealizova l řadu prakticky zaměřených školení na téma "Jak prodávatt". Martin Limbeck je hlavou týmu Martin Limbeck Trainings(r), vyučuje řízení prodeje na Evropské obchodní akademii (European School of Business) v Reutlingenu, je členem Klubu 55, organizace German Speak ers Assotiation a skupiny SALES MASTERS, sdružující největší špičky v oboru. Zároveň je docentem certifikovaného programu Professional Speaking pořádaného organizací German Speakers Assotiation a vyso kou školou Steinbeis-Hochschule Berlin. V roce 2006 získal svým konceptem "NOVÝ HARDSELLING - prodávat ­znamená prodávatt" bronzovou medaili v kategorii prodej/odbyt soutěže Inter­nationaler Deutscher Trainingspreis. V roce 2008 byl vyznamenán bronzovou medailí v soutěži 5 Years Award, pořádané Profesním svazem školitelů a odborníků na podporu prodeje (Berufsverband der Verkaufsförderer und Trained e.V.). V letech 2009 a 2010 mu Sdružení německých organizátorů akcí (Vereinigung Deutscher Veranstaltungs­organisatoren e.V.) za jeho excelentní výkony coby speakera a kouče v oblasti prodeje udělilo cenu Conga Award a vyznamenalo ho tím jako jednoho ze tří nejlepších řečníků německy mluvících zemí. Díky svým vynikajícím výsledkům v oblasti prodeje Martin Limbeck rovněž získal titul Kouč roku 200 8. Více informací na adrese www.martinlimbeck.de.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 69 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 239  -20 %
E-kniha 203  -20 %
Tištěná 79  -20 %
E-kniha 202  -20 %
Tištěná 396  -20 %
E-kniha 337  -20 %
Tištěná 199  -20 %
E-kniha 170  -20 %
Tištěná 183  -20 %
E-kniha 156  -20 %
Tištěná 199  -20 %
E-kniha 170  -20 %

Novinky a akční nabídky knih

Vyberte témata, která vás zajímají:



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 


 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.