0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Jak na marketingovou komunikaci

Karlíček Miroslav a kolektiv
- 25 % z DMOC
Jak na marketingovou komunikaci
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399  299  -25 %
Ušetříte 100 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 12. 12. 2024 20:38
i: 44658 n: 27150137r: 13578
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339  254  -25 %
Ušetříte 85 
Ihned ke stažení
i: 44811 n: 27168958r: 13578
Poškozená kniha i
Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399  239 
Ušetříte 160 
Skladem
i: 46838 n: 27150137_Dr: 13578
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Jak na marketingovou komunikaci

Kdo knihu napsal?
 Úvod
1. Jak na marketingovou komunikaci
    1.1 K čemu je marketingová komunikace?
2. Reklama
    2.1 Televizní reklama
    2.2 Venkovní reklama
    2.3 Tisková reklama
    2.4 Rozhlasová reklama
    2.5 Kinoreklama
    2.6 Product placement
    2.7 On-line reklama
3. Direct marketing
    3.1 E-mail marketing
4. Podpora prodeje
5. Sponzoring a eventy
    5.1 Sponzoring
    5.2 Eventy
6. Public relations
7. Sociální média
8. Osobní prodej a veletrhy
    8.1 Osobní prodej
    8.2 Veletrhy
9. Spolupráce s agenturou
 Závěrem
 Literatura a internetové zdroj

Tištěná kniha

Datum vydání: 02.05.2023
Katalogové číslo: 39690
ISBN: 978-80-271-5013-7
Formát / stran: 167×240, 280 stran
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 12.15MB | 12.15MB | 9.21MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Recenze

„Jak přemýšlet o budování značky a výkonnostních kampaních? Jak se postarat o reputaci a jak být dobrým parťákem na sociálních sítích? Co všechno se musí stát na straně klienta a kreativní agentury předtím, než vidíme reklamu z pohodlí gauče? Nejenom na tyto otázky odpovídá čtivě a prakticky skupina autorů, profíků z praxe.“
Dita Stejskalová, Managing Partner, Ogilvy Czech
 
„Text psali profesionálky a profesionálové z marketingové a komunikační praxe, takže spíše než o knihu do sebepropagační poličky jde o opravdovou pracovní pomůcku, kterou budete od prvního dne používat. Osvěžující a neotřelé! Doporučuji.“
Tomáš Hrivnák, marketingový konzultant
 
„Nadhled a komplexnost podaná příběhem od autorů, kteří vás provádí reálnými příklady z praxe.“
Lucie Audi, CoFounder #Holkyzmarketingu

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
- 25 % z DMOC i
DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Jak na marketingovou komunikaci

Tištěná kniha

Datum vydání: 02.05.2023
Katalogové číslo: 39690
ISBN: 978-80-271-5013-7
Formát / stran: 167×240, 280 stran
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 12.15 MB | 12.15 MB | 9.21 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Jak na marketingovou komunikaci

Karlíček Miroslav a kolektiv
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399  299  -25 %
Ušetříte 100 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 12. 12. 2024 20:38
i: 44658 n: 27150137r: 13578
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339  254  -25 %
Ušetříte 85 
Ihned ke stažení
i: 44811 n: 27168958r: 13578
Poškozená kniha i
Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399  239 
Ušetříte 160 
Skladem
i: 46838 n: 27150137_Dr: 13578
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!

Sleva 25 % končí za:

Z obsahu knihy Jak na marketingovou komunikaci

Kdo knihu napsal?
 Úvod
1. Jak na marketingovou komunikaci
    1.1 K čemu je marketingová komunikace?
2. Reklama
    2.1 Televizní reklama
    2.2 Venkovní reklama
    2.3 Tisková reklama
    2.4 Rozhlasová reklama
    2.5 Kinoreklama
    2.6 Product placement
    2.7 On-line reklama
3. Direct marketing
    3.1 E-mail marketing
4. Podpora prodeje
5. Sponzoring a eventy
    5.1 Sponzoring
    5.2 Eventy
6. Public relations
7. Sociální média
8. Osobní prodej a veletrhy
    8.1 Osobní prodej
    8.2 Veletrhy
9. Spolupráce s agenturou
 Závěrem
 Literatura a internetové zdroj

Recenze

„Jak přemýšlet o budování značky a výkonnostních kampaních? Jak se postarat o reputaci a jak být dobrým parťákem na sociálních sítích? Co všechno se musí stát na straně klienta a kreativní agentury předtím, než vidíme reklamu z pohodlí gauče? Nejenom na tyto otázky odpovídá čtivě a prakticky skupina autorů, profíků z praxe.“
Dita Stejskalová, Managing Partner, Ogilvy Czech
 
„Text psali profesionálky a profesionálové z marketingové a komunikační praxe, takže spíše než o knihu do sebepropagační poličky jde o opravdovou pracovní pomůcku, kterou budete od prvního dne používat. Osvěžující a neotřelé! Doporučuji.“
Tomáš Hrivnák, marketingový konzultant
 
„Nadhled a komplexnost podaná příběhem od autorů, kteří vás provádí reálnými příklady z praxe.“
Lucie Audi, CoFounder #Holkyzmarketingu

O Autorovi

Karlíček Miroslav
Je vedoucí katedry marketingu na Fakultě podnikohospodářské VŠE. Vyučuje předměty Marketing 1 a Marketingová komunikace. Praktické zkušenosti získal v agentuře Ogilvy Public Relations, kde pracoval pro klienty, jako je Janssen-Cilag, Plzeňský Prazdroj, Henkel či Olympus. Působil také jako tiskový mluvčí VŠE a marketingový poradce společnosti SAP ČR. Další zkušenosti nabyl během stáží na HEC School of Management ve Francii, ve společnosti EPSON v USA a ve společnosti BOSCH v Německu. Od roku 2009 je členem vědecké rady Fakulty podnikohospodářské VŠE.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 749  -25 %
Tištěná 262  -25 %
E-kniha 223  -25 %
Tištěná 224  -25 %
E-kniha 191  -25 %
E-kniha 185  -25 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.