Jak na marketingovou komunikaci
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399 Kč 299 Kč -25 %Ušetříte 100 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 12. 12. 2024 20:38
i: 44658 n: 27150137r: 13578 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
339 Kč 254 Kč -25 %Ušetříte 85 Kč
Ihned ke stažení
i: 44811 n: 27168958r: 13578Poškozená kniha i Poškození knihy
nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však
nebrání jejímu přečtení.Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399 Kč 239 KčUšetříte 160 Kč
Skladem
i: 46838 n: 27150137_Dr: 13578 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Sleva 25 % končí za:
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Jak na marketingovou komunikaci
Kdo knihu napsal?
Úvod
1. Jak na marketingovou komunikaci
1.1 K čemu je marketingová komunikace?
2. Reklama
2.1 Televizní reklama
2.2 Venkovní reklama
2.3 Tisková reklama
2.4 Rozhlasová reklama
2.5 Kinoreklama
2.6 Product placement
2.7 On-line reklama
3. Direct marketing
3.1 E-mail marketing
4. Podpora prodeje
5. Sponzoring a eventy
5.1 Sponzoring
5.2 Eventy
6. Public relations
7. Sociální média
8. Osobní prodej a veletrhy
8.1 Osobní prodej
8.2 Veletrhy
9. Spolupráce s agenturou
Závěrem
Literatura a internetové zdroj
Recenze
„Jak přemýšlet o budování značky a výkonnostních kampaních? Jak se postarat o reputaci a jak být dobrým parťákem na sociálních sítích? Co všechno se musí stát na straně klienta a kreativní agentury předtím, než vidíme reklamu z pohodlí gauče? Nejenom na tyto otázky odpovídá čtivě a prakticky skupina autorů, profíků z praxe.“
– Dita Stejskalová, Managing Partner, Ogilvy Czech
„Text psali profesionálky a profesionálové z marketingové a komunikační praxe, takže spíše než o knihu do sebepropagační poličky jde o opravdovou pracovní pomůcku, kterou budete od prvního dne používat. Osvěžující a neotřelé! Doporučuji.“
– Tomáš Hrivnák, marketingový konzultant
„Nadhled a komplexnost podaná příběhem od autorů, kteří vás provádí reálnými příklady z praxe.“
– Lucie Audi, CoFounder #Holkyzmarketingu
O Autorovi
Karlíček MiroslavJe vedoucí katedry marketingu na Fakultě podnikohospodářské VŠE. Vyučuje předměty Marketing 1 a Marketingová komunikace. Praktické zkušenosti získal v agentuře Ogilvy Public Relations, kde pracoval pro klienty, jako je Janssen-Cilag, Plzeňský Prazdroj, Henkel či Olympus. Působil také jako tiskový mluvčí VŠE a marketingový poradce společnosti SAP ČR. Další zkušenosti nabyl během stáží na HEC School of Management ve Francii, ve společnosti EPSON v USA a ve společnosti BOSCH v Německu. Od roku 2009 je členem vědecké rady Fakulty podnikohospodářské VŠE.