0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Jak prokouknout kolegy i obchodní partnery

Příručka bývalého experta FBI
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
299
Pouze na objednávkui
Zašleme ihned po naskladnění  
Poslední aktualizace skladu 14.12.2017 8:33
i: 18889 n: 24738949r: 6779
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
254
Ihned ke stažení
i: 18890 n: 24770529r: 6779
Autor bestselleru Jak prokouknout druhé lidi, bývalý agent FBI a firemní poradce v oblasti neverbální komunikace, vám ve své nové knize ukáže, jak porozumět neverbální komunikaci a mistrně ji využívat v pracovním životě - při jednání s kolegy, šéfy, zákazníky či obchodními partnery, při poradách, vyjednáváních, přijímacích pohovorech, prezentacích, obchodních obědech a v mnoha dalších situacích. Text plný příkladů z profesionální autorovy praxe provází více než čtyřicet modelových ilustrací. Dozvíte se: jak poznat, co si vaši spolupracovníci či klienti opravdu myslí, co cítí nebo zamýšlejí udělat; jak rozeznat jejich znepokojení, nesouhlas či pochyby (a to dokonce i po telefonu); jak skvěle zapůsobit na ostatní lidi, vyzařovat důvěru, autoritu a empatii a zanechat dobrý dojem; jak přesvědčit svým postojem těla, způsobem sezení a gesty; které návyky, jako je kousání nehtů či nevhodný oděv, o nás mimovolně vysílají nelichotivé zprávy; co o lidech vypovídá držení těla,
pracovní postupy či pracovní prostředí; jak vnější dojem využít ve své práci a posunout se v kariéře od průměrnosti k výjimečnosti?

Z obsahu knihy Jak prokouknout kolegy i obchodní partnery

O autorech 9
Řekli o knize 10
Úvod 11
Neverbální projevy úspěchu 11
Jak jsem se o neverbálních projevech dozvěděl 12
Skutečný rozsah neverbálních projevů 13
Přeměna průměrného ve výjimečné 14
ČÁST I. Základy neverbální inteligence 15
1 Možnosti ovlivňování na dosah ruky 16
Hodnocení tenkých vrstev - okamžitá rozhodnutí s vážnými následky 18
Neverbální projevy: všem na očích, a přesto je nevidíme 19
Čím více je v sázce, tím více na neverbálních projevech záleží 27
2 Paradigma pohody a nepohody: základ neverbální inteligence 29
Jak jsem přišel na paradigma pohody a nepohody pro neverbální projevy 30
Už od počátku 32
Význam paradigmatu pohody a nepohody v podnikání 33
Paradigma pohody a nepohody a vaše role 34
"Povahaa" pohody a nepohody: limbický systém 34
Naše limbická podstata 35
"Mateřská péčee" je důležitá 37
"Já vidím tebe, ty vidíš měě" 38
Kulturní podmiňování 39
3 Jak tělo promlouvá 41
Neverbální projevy: základní terminologie 41
Neverbální projevy těla 46
ČÁST II. Aplikovaná neverbální inteligence 79
4 Moc vašeho chování 80
Jak se prezentujete 81
Stav mysli 82
Osobní postoj je neverbální projev 83
Úsměv 85
Moc držení těla 86
Moc vašich pohybů 87
Moc vašeho hlasu 90
Moc vašich zvyků 92
Vaše mravy jsou mocné neverbální projevy 94
Společnost, s níž se stýkáte: neverbální projev, o němž jste dosud asi neuvažovali 95
5 Moc vašeho vzhledu 97
Bonus za krásu 97
Bonus za krásu není neměnný úděl 98
Oblečení hovoří za vše 100
Šikmá plocha neformálního oděvu 104
Jak se porotcům jeví naše projevy u soudu 107
Šperky 110
Obuv 110
Tetování 111
Péče o vzhled a make-up 112
Doplňky a příslušenství - letmý pohled 113
Kontrola sebeuvědomění 113
6 Vnější dojem: řízení toho, jak je vaše organizace vnímána 116
Bonus za pohodu 118
Bonus za pohodu stojí méně, než si myslíte 119
Jak je vnímán váš podnik? 120
Čistá okna, čerstvé nátěry, rozsvícená světla 122
Když překročíme práh 125
Ukažte, že to s podnikáním myslíte vážně 130
Vnější dojem a výkonnost zaměstnanců 132
Uvítání nově příchozích 135
Chraňte detaily 138
Virtuální vnější dojem 138
7 Situační neverbální projevy: nejlepší postupy pro nejlepší výsledky 141
Zdravení a představování 142
Jednání podle záměru 148
Navázali jsme spojení: neverbální projevy při telefonování 158
Zásady účinné prezentace 159
Umocněte sílu svého sdělení 161
Správné neverbální chování při přijímacím pohovoru 163
8 Emocionální neverbální projevy 166
Emoce jsou součástí pracovního života 167
Emoce vždycky převáží nad logikou 168
Soucitný přístup k upřímným emocím 169
Nejdříve rozpoznejte emoce 170
Nechte neverbální chování hovořit za vás 170
Zabývejte se emocemi, ale nepoddávejte se jim 174
Rozčilený zákazník 175
Nástroje pro zabránění emocionálním zkratům 177
Příprava katastrofického plánu zvládání emocí 178
Humor a zábava jsou neverbální projevy 179
9 Jak je to s podvody? 182
Prověřování pomocí neverbální inteligence 183
Kdo lže? Zjišťování podvodu 184
Praktické uplatnění paradigmatu pohody a nepohody 186
Slovo na závěr 192
Poděkování 194
Literatura 196

Tištěná kniha

Datum vydání: 14. 10. 2011
Katalogové číslo: 3877
ISBN: 978-80-247-3894-9
Formát / stran: 167×240, 208 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 14.43MB | 2MB | 4.12MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jak prokouknout kolegy i obchodní partnery

Tištěná kniha

Datum vydání: 14. 10. 2011
Katalogové číslo: 3877
ISBN: 978-80-247-3894-9
Formát / stran: 167×240, 208 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 14.43MB | 2MB | 4.12MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Jak prokouknout kolegy i obchodní partnery

Příručka bývalého experta FBI
Autor bestselleru Jak prokouknout druhé lidi, bývalý agent FBI a firemní poradce v oblasti neverbální komunikace, vám ve své nové knize ukáže, jak porozumět neverbální komunikaci a mistrně ji využívat v pracovním životě - při jednání s kolegy, šéfy, zákazníky či obchodními partnery, při poradách, vyjednáváních, přijímacích pohovorech, prezentacích, obchodních obědech a v mnoha dalších situacích. Text plný příkladů z profesionální autorovy praxe provází více než čtyřicet modelových ilustrací. Dozvíte se: jak poznat, co si vaši spolupracovníci či klienti opravdu myslí, co cítí nebo zamýšlejí udělat; jak rozeznat jejich znepokojení, nesouhlas či pochyby (a to dokonce i po telefonu); jak skvěle zapůsobit na ostatní lidi, vyzařovat důvěru, autoritu a empatii a zanechat dobrý dojem; jak přesvědčit svým postojem těla, způsobem sezení a gesty; které návyky, jako je kousání nehtů či nevhodný oděv, o nás mimovolně vysílají nelichotivé zprávy; co o lidech vypovídá držení těla,
pracovní postupy či pracovní prostředí; jak vnější dojem využít ve své práci a posunout se v kariéře od průměrnosti k výjimečnosti?
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
299
Pouze na objednávkui
Zašleme ihned po naskladnění  
Poslední aktualizace skladu 14.12.2017 8:33
i: 18889 n: 24738949r: 6779
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
254
Ihned ke stažení
i: 18890 n: 24770529r: 6779

Z obsahu knihy Jak prokouknout kolegy i obchodní partnery

O autorech 9
Řekli o knize 10
Úvod 11
Neverbální projevy úspěchu 11
Jak jsem se o neverbálních projevech dozvěděl 12
Skutečný rozsah neverbálních projevů 13
Přeměna průměrného ve výjimečné 14
ČÁST I. Základy neverbální inteligence 15
1 Možnosti ovlivňování na dosah ruky 16
Hodnocení tenkých vrstev - okamžitá rozhodnutí s vážnými následky 18
Neverbální projevy: všem na očích, a přesto je nevidíme 19
Čím více je v sázce, tím více na neverbálních projevech záleží 27
2 Paradigma pohody a nepohody: základ neverbální inteligence 29
Jak jsem přišel na paradigma pohody a nepohody pro neverbální projevy 30
Už od počátku 32
Význam paradigmatu pohody a nepohody v podnikání 33
Paradigma pohody a nepohody a vaše role 34
"Povahaa" pohody a nepohody: limbický systém 34
Naše limbická podstata 35
"Mateřská péčee" je důležitá 37
"Já vidím tebe, ty vidíš měě" 38
Kulturní podmiňování 39
3 Jak tělo promlouvá 41
Neverbální projevy: základní terminologie 41
Neverbální projevy těla 46
ČÁST II. Aplikovaná neverbální inteligence 79
4 Moc vašeho chování 80
Jak se prezentujete 81
Stav mysli 82
Osobní postoj je neverbální projev 83
Úsměv 85
Moc držení těla 86
Moc vašich pohybů 87
Moc vašeho hlasu 90
Moc vašich zvyků 92
Vaše mravy jsou mocné neverbální projevy 94
Společnost, s níž se stýkáte: neverbální projev, o němž jste dosud asi neuvažovali 95
5 Moc vašeho vzhledu 97
Bonus za krásu 97
Bonus za krásu není neměnný úděl 98
Oblečení hovoří za vše 100
Šikmá plocha neformálního oděvu 104
Jak se porotcům jeví naše projevy u soudu 107
Šperky 110
Obuv 110
Tetování 111
Péče o vzhled a make-up 112
Doplňky a příslušenství - letmý pohled 113
Kontrola sebeuvědomění 113
6 Vnější dojem: řízení toho, jak je vaše organizace vnímána 116
Bonus za pohodu 118
Bonus za pohodu stojí méně, než si myslíte 119
Jak je vnímán váš podnik? 120
Čistá okna, čerstvé nátěry, rozsvícená světla 122
Když překročíme práh 125
Ukažte, že to s podnikáním myslíte vážně 130
Vnější dojem a výkonnost zaměstnanců 132
Uvítání nově příchozích 135
Chraňte detaily 138
Virtuální vnější dojem 138
7 Situační neverbální projevy: nejlepší postupy pro nejlepší výsledky 141
Zdravení a představování 142
Jednání podle záměru 148
Navázali jsme spojení: neverbální projevy při telefonování 158
Zásady účinné prezentace 159
Umocněte sílu svého sdělení 161
Správné neverbální chování při přijímacím pohovoru 163
8 Emocionální neverbální projevy 166
Emoce jsou součástí pracovního života 167
Emoce vždycky převáží nad logikou 168
Soucitný přístup k upřímným emocím 169
Nejdříve rozpoznejte emoce 170
Nechte neverbální chování hovořit za vás 170
Zabývejte se emocemi, ale nepoddávejte se jim 174
Rozčilený zákazník 175
Nástroje pro zabránění emocionálním zkratům 177
Příprava katastrofického plánu zvládání emocí 178
Humor a zábava jsou neverbální projevy 179
9 Jak je to s podvody? 182
Prověřování pomocí neverbální inteligence 183
Kdo lže? Zjišťování podvodu 184
Praktické uplatnění paradigmatu pohody a nepohody 186
Slovo na závěr 192
Poděkování 194
Literatura 196

O Autorovi

Navarro Joe

Působil 25 let u FBI jako zvláštní agent kontrarozvědky a poradce pro oblast lidského chování. Z jejích služeb odešel v roce 2003 a od té doby patří k předním světovým odborníkům na neverb ální komunikaci. Na svých cestách předává své jedinečné znalosti lidského chování zájemcům z nejrůznějších oborů. Kromě přednáškové činnosti rovněž spolupracuje s významnými společnostmi a finančními institucemi. Své poznatky týkající se metod dotazování, manažerské praxe a řeči těla prezentuje také prostřednictvím předních amerických a mezinárodních médií, například stanic CNN a CNN International, Fox News, C BS, NBC a NPR Radio či deníků The Times a The Guardian. Specialisté na dané oblasti o něm hovoří jako o „mimořádném pozorovateli“ (Jack Canfield) či „mistru interpretace neverbálního chování“ (David Givens, Ph.D.). Jeho zatím poslední kniha, Jak prokouknou t kolegy i obchodní partnery (Grada, 2011), je určena všem, kdo se pohybují ve světě obchodu. Vznikla z přednášek na ekonomické fakultě Harvardovy univerzity a specializovaný web FINS deníku The Wall Street Journal jí udělil ocenění „Jedna ze šesti nejlepších byznysových knih pro rozvoj kariéry v roce 2010“. Joe Navarro je dále autorem celosvětového bestselleru o řeči těla Jak prokouknout druhé lidi (Grada, 2010). Na svých webových stránkách www.jnforensics.com rovněž nabízí speciální kurz pro pokročilé – „Jak rychle prokouknout druhého“.

Poynter Sciarra Toni

Spisovatelka a redakční konzultantka, která se zabývá nakladatelskou činností více než pětadvacet let. Specializuje se na psychologii, osobní rozvoj, vědu a společenské trendy. Žije v New Yorku.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 349
E-kniha 297
Tištěná 249
E-kniha 212
Tištěná 299
E-kniha 254
Tištěná 269
E-kniha 229
Tištěná 289
E-kniha 246
Tištěná 229
E-kniha 195

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace