0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Jak řešit konflikty na pracovišti

Umění řešit spory a vytvářet důvěru a porozumění
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
169
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 16.12.2017 21:21
i: 17027 n: 24730035r: 5844
Konflikty vznikají na pracovištích každý den. Tato čtivá knížka vám ukáže, jakými způsoby můžete konflikty pozitivně a kreativně řešit a jak konfliktům předcházet. Dozvíte se, jak dosáhnout magického vítězství pro obě strany, tzv. řešení win-win, a také pochopíte, jak a proč konflikty vznikají. Poznáte, že s otevřenou komunikací, důvěrou, respektem a několika jednoduchými pravidly se můžete stát mistry v předcházení a zvládaní konfliktů. Srozumitelný text plný neocenitelných rad a tipů obsahuje velké množství příkladů a ukázek.

Z obsahu knihy Jak řešit konflikty na pracovišti

O autorech 7
O knize 9
Předmluva 11
Poděkování 13
Úvod:
Způsob vyjadřování podporuje vznik konfliktu nebo spolupráci 15
Dávejte si pozor na ústa! 16
Cena za konflikt 16
Nezůstat na mrtvém bodě 18
1. Jak úhel pohledu na věc vysvětluje naše rozdíly? 19
Různý pohled na skutečnost 20
To, co vidíte, nemusí být celý svět 21
Některé lidi prostě nemáme rádi 22
2. Různé typy osobnosti 29
Komunikační styly 30
Umění přizpůsobit se jinému stylu 35
3. Rozdíly - máme se zlobit, nebo radovat, že existují? 37
Je konflikt nevyhnutelný? 38
Může mít konflikt pozitivní účinek? 40
Jak může obyčejná hádka přejít v konflikt 41
Cesta k roztržce 42
Jaké máte možnosti? 44
Co podporuje vznik konfliktu? 45
Řešení konfliktů 48
4. Budujete mosty, nebo stavíte bariéry? 49
Jak "vyy" a "jáá" změnit na "myy" 50
Win-lose (jeden vítězí, druhý prohrává) 52
Budování mostů 53
Mít moc spolu s někým, nikoliv nad někým 56
5. Naučte se rozumět pocitům a zvládnout je 59
Rozpoznat zlost 60
Umění zvládnout zlost 62
Zvládnout zlost u jiných 65
Klíčem je umění naslouchat 67
6. Rozvíjejte své schopnosti a rozšiřujte své možnosti 69
Jaký je můj model chování? 70
Klíčové schopnosti potřebné pro spolupráci 73
1. Zjistit, co vidí druzí svým oknem do světa 73
2. Hovořte konstruktivně a řekněte, jak situaci vidíte vy 81
Jak začít rozhovor 83
3. Řešit problémy ku prospěchu obou stran 89
Výběr možností 90
7. Čtyři kroky k vyřešení konfliktu 95
Kroky 96
První krok 97
Druhý krok 100
Třetí krok 101
Čtvrtý krok 102
Ověřovací otázky 110
8. Zabránit konfliktům 113
Najít si vhodnou dobu 114
Vyhněte se pastím, které na vás číhají 116
Přílohy 121
Literatura 139

Tištěná kniha

Datum vydání: 08. 06. 2009
Katalogové číslo: 3282
ISBN: 978-80-247-3003-5
Formát / stran: 167×240, 144 stran
Edice: Manažer
Jak řešit konflikty na pracovišti

Tištěná kniha

Datum vydání: 08. 06. 2009
Katalogové číslo: 3282
ISBN: 978-80-247-3003-5
Formát / stran: 167×240, 144 stran
Edice: Manažer

Jak řešit konflikty na pracovišti

Umění řešit spory a vytvářet důvěru a porozumění
Konflikty vznikají na pracovištích každý den. Tato čtivá knížka vám ukáže, jakými způsoby můžete konflikty pozitivně a kreativně řešit a jak konfliktům předcházet. Dozvíte se, jak dosáhnout magického vítězství pro obě strany, tzv. řešení win-win, a také pochopíte, jak a proč konflikty vznikají. Poznáte, že s otevřenou komunikací, důvěrou, respektem a několika jednoduchými pravidly se můžete stát mistry v předcházení a zvládaní konfliktů. Srozumitelný text plný neocenitelných rad a tipů obsahuje velké množství příkladů a ukázek.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
169
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 16.12.2017 21:21
i: 17027 n: 24730035r: 5844

Z obsahu knihy Jak řešit konflikty na pracovišti

O autorech 7
O knize 9
Předmluva 11
Poděkování 13
Úvod:
Způsob vyjadřování podporuje vznik konfliktu nebo spolupráci 15
Dávejte si pozor na ústa! 16
Cena za konflikt 16
Nezůstat na mrtvém bodě 18
1. Jak úhel pohledu na věc vysvětluje naše rozdíly? 19
Různý pohled na skutečnost 20
To, co vidíte, nemusí být celý svět 21
Některé lidi prostě nemáme rádi 22
2. Různé typy osobnosti 29
Komunikační styly 30
Umění přizpůsobit se jinému stylu 35
3. Rozdíly - máme se zlobit, nebo radovat, že existují? 37
Je konflikt nevyhnutelný? 38
Může mít konflikt pozitivní účinek? 40
Jak může obyčejná hádka přejít v konflikt 41
Cesta k roztržce 42
Jaké máte možnosti? 44
Co podporuje vznik konfliktu? 45
Řešení konfliktů 48
4. Budujete mosty, nebo stavíte bariéry? 49
Jak "vyy" a "jáá" změnit na "myy" 50
Win-lose (jeden vítězí, druhý prohrává) 52
Budování mostů 53
Mít moc spolu s někým, nikoliv nad někým 56
5. Naučte se rozumět pocitům a zvládnout je 59
Rozpoznat zlost 60
Umění zvládnout zlost 62
Zvládnout zlost u jiných 65
Klíčem je umění naslouchat 67
6. Rozvíjejte své schopnosti a rozšiřujte své možnosti 69
Jaký je můj model chování? 70
Klíčové schopnosti potřebné pro spolupráci 73
1. Zjistit, co vidí druzí svým oknem do světa 73
2. Hovořte konstruktivně a řekněte, jak situaci vidíte vy 81
Jak začít rozhovor 83
3. Řešit problémy ku prospěchu obou stran 89
Výběr možností 90
7. Čtyři kroky k vyřešení konfliktu 95
Kroky 96
První krok 97
Druhý krok 100
Třetí krok 101
Čtvrtý krok 102
Ověřovací otázky 110
8. Zabránit konfliktům 113
Najít si vhodnou dobu 114
Vyhněte se pastím, které na vás číhají 116
Přílohy 121
Literatura 139

O Autorovi

McConnon Shay

Patnáct let vyučovali speciální výchovu - učili mladé lidi, kteří měli potíže v emoční oblasti. Jsou autory programů zaměřených na zvyšování sebeúcty těchto studentů a na zlepšo vání jejich dovedností v sociální oblasti. Tyto programy byly také vydány v knižní formě a nyní tvoří komplexní soubor dvanácti titulů, od Řešení konfliktů až po Sebeúctu. Tyto knihy jsou základem mnoha programů v oblasti personálního a sociál ního vzdělávání v různých anglicky mluvících zemích. V roce 1988 založili mezinárodní vzdělávací a konzultační skupinu People First, která se zaměřuje na programy v oblasti řízení a na změny kultury. People First je velmi známá svým internetovým programem An Even Better Place to Work, zaměřeným na změnu firemní kultury a chování. Tento program je prvním svého druhu na světě a využívají ho největší společnosti na světě k zajištění spokojenosti, motivace a správného vedení svých zaměstnanců. Margaret se zaměřuje na individuální práci s klienty a na poradenství pro partnery v osobním životě. Je spoluautorkou materiálů pro různé semináře a školení a působí jako konzultantka při řešení různý ch problémů v odvětví školství a služeb. Shay pravidelně vystupuje na konferencích věnovaných problematice vztahů na pracovišti. Odměnou za své zásluhy se stal členem Professional Speakers Association a byl největší světovou společností Vist age sdružující ředitele a nejvyšší vedoucí pracovníky firem vyhodnocen jako nejlepší nový řečník. Jeho projevy obsahují mnoho praktických a uskutečnitelných myšlenek a současně také dokazují, že výuka může být prováděna zajímavě a získané poznatky si lze snadno zapamatovat. www.ShayMcConnon.com www.PeopleFirst-Intl.com www.anevenbetterplacetowork.com

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 375
E-kniha 319
Tištěná 199
E-kniha 169
Tištěná 289
E-kniha 246
Tištěná 269
E-kniha 229
Tištěná 249
E-kniha 212
Tištěná 999

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace