0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Jak rozvíjet pohyb, emoce a smysly

Pozorné a spokojené dítě

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
229  195  -15 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 04.12.2020 14:45
i: 30035 n: 27107605r: 10001
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
195  166  -15 %
Ihned ke stažení
i: 30157 n: 27126934r: 10001
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha, která rozvíjí a pomáhá. Hravý trénink pohybu, práce s emocemi a tříbení jednotlivých smyslů přispívají k všestrannému rozvoji dětí: zlepšují soustředění a obratnost, ale také podporují vznik nervových spojů potřebných pro budoucí čtení, psaní či počítání. Zároveň mohou výrazně pomoci dětem s poruchami učení a chování. 
 
V čem je pro děti zásadní pohyb? Proč bychom měli dbát na jejich emoční rozvoj? A jak je možné zábavnou formou stimulovat smyslové vnímání? 
 
V knize naleznete:
srozumitelně vysvětlené odborné pojmy,
tipy na osvědčené aktivity vycházející z dětské jógy,
terapeutická cvičení pro podporu čtení, psaní a počítání,
metody založené na principu Montessori.
 
Publikace je určena jak těm, kteří se na výchovu dětí teprve chystají, tak rodičům či pedagogům, kteří chtějí dětem pro jejich vývoj poskytnout to nejlepší. V neposlední řadě je vhodná také pro všechny čtenáře, kteří hledají metody, jak pomoci dětem s neurovývojovými poruchami (ADHD).

Z obsahu knihy Jak rozvíjet pohyb, emoce a smysly

Poděkování
Slovo úvodem
1. Pohyb, emoce a smysly jako tři dílky pro komplexní
rozvoj dětí

1.1 Pohybem se vyvíjíme, učíme a rosteme
1.1.1 Význam rovného postoje
1.2 Emoční výchova – opomíjená součást rozvoje dětí
1.2.1 Proč předcházet stresu u dětí? 
1.3 Osm smyslů – klíče k poznávání světa 
1.3.1 Hmat
1.3.2 Sluch
1.3.3 Zrak 
1.3.4 Čich
1.3.5 Chuť
1.3.6 Vnímání rovnováhy
1.3.7 Vnitřní vnímání
1.3.8 Vnímání vlastního těla
1.3.9 Smyslová výchova a reálný svět
2. Jak lze rozvíjet pohyb, emoce a smysly v jednotlivých
vývojových obdobích 

2.1 Rané okamžiky vývoje 
2.2 Kojenec do jednoho roku – základní vklad pro optimální
vývoj 
2.2.1 Kojenec a pohyb 
2.2.2 Kojenec a emoce
2.2.3 Kojenec a otvírání smyslových vjemů 
2.3 Batole od jednoho roku do tří let – podklady pro samostatnost
a sebevědomí
2.3.1 Batole a pohyb
2.3.2 Batole a emoce 
2.3.3 Batole a hravý trénink smyslů 
2.4 Předškolák od čtyř do šesti let – období pro rozvoj školních
dovedností 
2.4.1 Předškolák a pohyb
2.4.2 Předškolák a emoce
2.4.3 Předškolák a smysly jako příprava na učení
2.5 Školák od sedmi do třinácti let – malý dospělý
2.5.1 Školák a pohyb
2.5.2 Školák a emoce 
2.5.3 Školák a smysly jako nástroj pro relaxaci a zvnitřnění
2.5.4 Pohyb, emoce a smysly ve škole
3. Hyperaktivita, poruchy pozornosti a učení a jiné
neurovývojové poruchy

3.1 Podstata projevů hyperaktivity a poruch pozornosti
3.1.1 Pohledy odborníků
3.1.2 Pohled dítěte
3.2 Pozornost, učení a chování z hlediska anatomie 
3.2.1 Nervová soustava a mozek 
3.2.2 Vliv dysfunkce jedné části na celek 
3.3 Hyperaktivita, poruchy pozornosti a učení v běžném životě
3.4 Přístupy a řešení
3.5 Hyperaktivní děti v různých vývojových obdobích
3.5.1 Novorozenec a kojenec
3.5.2 Batole
3.5.3 Předškolák
3.5.4 Školák
4. Krátké sestavy na závěr pro zdravý rozvoj dítěte
od dvou let

4.1 Sestava na aktivaci smyslů
4.2 Sestava pro klid a dobrou náladu
Závěr 
Doslov 
Slovníček pojmů 
Použitá a doporučená literatura 

Tištěná kniha

Datum vydání: 28. 02. 2019
Katalogové číslo: 26073
ISBN: 978-80-271-0760-5
Formát / stran: 144×207, 176 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 14.16MB | 5.94MB | 11.24MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Recenze

Kniha byla pro mě velkým přínosem. Při své praxi učitelky se setkávám s dětmi, které mají diagnostikované ADHD, či poruchy učení. Líbily se mě zajímavé tipy na aktivity, které využiji při práci s dětmi. Dnes trpí řada dětí specifickými poruchami učení a je třeba tomu věnovat velkou pozornost. Znát podstatu těchto poruch, jak s takovými dětmi pracovat a co jim vlastně nabídnout, aby se jejich potíže při učení zmenšovaly.
Celá recenze na Tvojechvilka.cz

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Jak rozvíjet pohyb, emoce a smysly

Tištěná kniha

Datum vydání: 28. 02. 2019
Katalogové číslo: 26073
ISBN: 978-80-271-0760-5
Formát / stran: 144×207, 176 stran
Jazyk: Čeština

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 14.16 MB | 5.94 MB | 11.24 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
100% 1 hlas

Jak rozvíjet pohyb, emoce a smysly

Pozorné a spokojené dítě

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
229  195  -15 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 04.12.2020 14:45
i: 30035 n: 27107605r: 10001
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
195  166  -15 %
Ihned ke stažení
i: 30157 n: 27126934r: 10001
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha, která rozvíjí a pomáhá. Hravý trénink pohybu, práce s emocemi a tříbení jednotlivých smyslů přispívají k všestrannému rozvoji dětí: zlepšují soustředění a obratnost, ale také podporují vznik nervových spojů potřebných pro budoucí čtení, psaní či počítání. Zároveň mohou výrazně pomoci dětem s poruchami učení a chování. 
 
V čem je pro děti zásadní pohyb? Proč bychom měli dbát na jejich emoční rozvoj? A jak je možné zábavnou formou stimulovat smyslové vnímání? 
 
V knize naleznete:
srozumitelně vysvětlené odborné pojmy,
tipy na osvědčené aktivity vycházející z dětské jógy,
terapeutická cvičení pro podporu čtení, psaní a počítání,
metody založené na principu Montessori.
 
Publikace je určena jak těm, kteří se na výchovu dětí teprve chystají, tak rodičům či pedagogům, kteří chtějí dětem pro jejich vývoj poskytnout to nejlepší. V neposlední řadě je vhodná také pro všechny čtenáře, kteří hledají metody, jak pomoci dětem s neurovývojovými poruchami (ADHD).

Z obsahu knihy Jak rozvíjet pohyb, emoce a smysly

Poděkování
Slovo úvodem
1. Pohyb, emoce a smysly jako tři dílky pro komplexní
rozvoj dětí

1.1 Pohybem se vyvíjíme, učíme a rosteme
1.1.1 Význam rovného postoje
1.2 Emoční výchova – opomíjená součást rozvoje dětí
1.2.1 Proč předcházet stresu u dětí? 
1.3 Osm smyslů – klíče k poznávání světa 
1.3.1 Hmat
1.3.2 Sluch
1.3.3 Zrak 
1.3.4 Čich
1.3.5 Chuť
1.3.6 Vnímání rovnováhy
1.3.7 Vnitřní vnímání
1.3.8 Vnímání vlastního těla
1.3.9 Smyslová výchova a reálný svět
2. Jak lze rozvíjet pohyb, emoce a smysly v jednotlivých
vývojových obdobích 

2.1 Rané okamžiky vývoje 
2.2 Kojenec do jednoho roku – základní vklad pro optimální
vývoj 
2.2.1 Kojenec a pohyb 
2.2.2 Kojenec a emoce
2.2.3 Kojenec a otvírání smyslových vjemů 
2.3 Batole od jednoho roku do tří let – podklady pro samostatnost
a sebevědomí
2.3.1 Batole a pohyb
2.3.2 Batole a emoce 
2.3.3 Batole a hravý trénink smyslů 
2.4 Předškolák od čtyř do šesti let – období pro rozvoj školních
dovedností 
2.4.1 Předškolák a pohyb
2.4.2 Předškolák a emoce
2.4.3 Předškolák a smysly jako příprava na učení
2.5 Školák od sedmi do třinácti let – malý dospělý
2.5.1 Školák a pohyb
2.5.2 Školák a emoce 
2.5.3 Školák a smysly jako nástroj pro relaxaci a zvnitřnění
2.5.4 Pohyb, emoce a smysly ve škole
3. Hyperaktivita, poruchy pozornosti a učení a jiné
neurovývojové poruchy

3.1 Podstata projevů hyperaktivity a poruch pozornosti
3.1.1 Pohledy odborníků
3.1.2 Pohled dítěte
3.2 Pozornost, učení a chování z hlediska anatomie 
3.2.1 Nervová soustava a mozek 
3.2.2 Vliv dysfunkce jedné části na celek 
3.3 Hyperaktivita, poruchy pozornosti a učení v běžném životě
3.4 Přístupy a řešení
3.5 Hyperaktivní děti v různých vývojových obdobích
3.5.1 Novorozenec a kojenec
3.5.2 Batole
3.5.3 Předškolák
3.5.4 Školák
4. Krátké sestavy na závěr pro zdravý rozvoj dítěte
od dvou let

4.1 Sestava na aktivaci smyslů
4.2 Sestava pro klid a dobrou náladu
Závěr 
Doslov 
Slovníček pojmů 
Použitá a doporučená literatura 

Recenze

Kniha byla pro mě velkým přínosem. Při své praxi učitelky se setkávám s dětmi, které mají diagnostikované ADHD, či poruchy učení. Líbily se mě zajímavé tipy na aktivity, které využiji při práci s dětmi. Dnes trpí řada dětí specifickými poruchami učení a je třeba tomu věnovat velkou pozornost. Znát podstatu těchto poruch, jak s takovými dětmi pracovat a co jim vlastně nabídnout, aby se jejich potíže při učení zmenšovaly.
Celá recenze na Tvojechvilka.cz

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 339  -15 %
E-kniha 288  -15 %
Tištěná 186  -15 %
E-kniha 158  -15 %
Tištěná 161  -15 %
E-kniha 137  -15 %
Tištěná 186  -15 %
E-kniha 158  -15 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.