0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Jak se stát obchodním zástupcem

Tipy a triky pro úspěšný přijímací pohovor a zkušební dobu

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 9298
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
195  166 
Ušetříte 29 
Ihned ke stažení
i: 23304 n: 27192434r: 9298
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha odhaluje způsoby, jakými přemýšlejí ti, kteří si nové zaměstnance vybírají. Ukáže vám, jak se s nimi naladit na stejnou notu a přesvědčit je o vaší užitečnosti a jedinečnosti. Krok za krok vás provede jednotlivými částmi výběrového řízení, poradí vám, co dělat, jak odpovídat a čemu se vyhnout. Po přečtení této knihy můžete rovnou jít a vyhrát výběrové řízení ve firmě, kterou jste si zvolili!
Ve druhé části knihy zjistíte, co vše se musíte naučit a jak pracovat, abyste zdárně přežili zkušební dobu a dokázali, že výběr vaší osoby byl dobrou volbou. Poznáte, co vás v prvních dnech a týdnech ve firmě čeká, zjistíte, jak se rychle zapracovat a stát se užitečným a oceňovaným členem týmu.
Autorem knihy je zkušený trenér prodejců a obchodních zástupců, který řadu let ve firmách zodpovídal za výběr a přijímání obchodníků a jejich školení, vedl obchodní týmy a sám začínal jako obchodní zástupce. Autor tedy dobře ví, co je třeba dělat a jak se chovat, aby si vás firma vybrala, abyste byli hvězdou výběrového řízení, a o všechny své znalosti se s vámi v této knize podělí.

Doprava zadarmo končí za:

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 1.32MB | 1.32MB | 0.47MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Jak se stát obchodním zástupcem

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 1.32 MB | 1.32 MB | 0.47 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Jak se stát obchodním zástupcem

Tipy a triky pro úspěšný přijímací pohovor a zkušební dobu

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 9298
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
195  166 
Ušetříte 29 
Ihned ke stažení
i: 23304 n: 27192434r: 9298
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha odhaluje způsoby, jakými přemýšlejí ti, kteří si nové zaměstnance vybírají. Ukáže vám, jak se s nimi naladit na stejnou notu a přesvědčit je o vaší užitečnosti a jedinečnosti. Krok za krok vás provede jednotlivými částmi výběrového řízení, poradí vám, co dělat, jak odpovídat a čemu se vyhnout. Po přečtení této knihy můžete rovnou jít a vyhrát výběrové řízení ve firmě, kterou jste si zvolili!
Ve druhé části knihy zjistíte, co vše se musíte naučit a jak pracovat, abyste zdárně přežili zkušební dobu a dokázali, že výběr vaší osoby byl dobrou volbou. Poznáte, co vás v prvních dnech a týdnech ve firmě čeká, zjistíte, jak se rychle zapracovat a stát se užitečným a oceňovaným členem týmu.
Autorem knihy je zkušený trenér prodejců a obchodních zástupců, který řadu let ve firmách zodpovídal za výběr a přijímání obchodníků a jejich školení, vedl obchodní týmy a sám začínal jako obchodní zástupce. Autor tedy dobře ví, co je třeba dělat a jak se chovat, aby si vás firma vybrala, abyste byli hvězdou výběrového řízení, a o všechny své znalosti se s vámi v této knize podělí.

Doprava zadarmo končí za:

O Autorovi

Konopáč Miroslav
Miroslav Konopáč začal s obchodováním před více než dvaceti lety. Nejprve podnikal samostatně. Postupně se vše sám učil a byla to pro něj tvrdá škola. Později pracoval jako obchodník v největší firmě v oblasti spotřebního zboží, kde naopak prošel školou prodeje, která se tehdy prosazovala v mezinárodním firemním prostředí.
V dalších letech měl možnost podívat se na prodej z druhé strany, očima odběratelů. V té době už začínal pracovat na rozvoji zaměstnanců a podílet se na jejich výběru a přijímání.
V následujícím období působil v oblasti bankovnictví, kde se opět podílel na výběru a rozvoji lidí a také na strategiích prodeje výrobků a služeb klientům. Spolu s tím přebíral zodpovědnost za vedení podřízených. Oblast prodeje rozšířil i o dovednost prodeje vlastního oddělení dovnitř firmy.
Předtím, než se začal naplno věnovat tréninku a rozvoji lidí, pracoval mnoho let s obchodníky na trhu. Absolvoval tisíce obchodních schůzek, koučinkových setkání, rozhovorů a obchodních cest s prodejci.
Dnes působí jako vyjednavač, zastupuje jednotlivce i firmy na obchodních schůzkách. Kromě toho vede tréninky a školení v oblasti měkkých dovedností a poskytuje podporu jako konzultant.
Autor se řídí zásadou, že nejlepší je dělat věci jednoduše a přirozeně. Čím je postup složitější, tím spíše se vše může pokazit. Proto i v této knize používá jednoduché, praktické návody a doporučení.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 129 
E-kniha 195 
Tištěná 99 
E-kniha 216 
Tištěná 288 
E-kniha 245 
Tištěná 339 
E-kniha 288 
Tištěná 297 
E-kniha 252 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.