Jak uspět při obchodním telefonování
Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299 Kč 254 KčPoslední kusy
i
Poslední aktualizace skladu 12. 09. 2024 9:36
i: 21363 n: 24750439r: 8008 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254 Kč 229 KčIhned ke stažení
i: 21364 n: 24788630r: 8008Poškozená kniha i Poškození knihy
nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však
nebrání jejímu přečtení.Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit na našem e-shopu.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299 Kč 179 KčSkladem
i: 38589 n: 24750439_Dr: 8008 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.
* Získáte 91 konkrétních návodů a příkladů telefonátů.
* Naleznete inspiraci k novým způsobům oslovení nových klientů.
* Zbavíte se stresu z telefonování a uvolníte se.
* Znovuobjevíte motivaci k telefonování.
* Začnete rozvíjet konverzaci tam, kde ji dnes námitky ukončují.
Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete k tomu, abyste zvýšili své výsledky z telefonování o desítky i stovky procent.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Jak uspět při obchodním telefonování
O autorovi 7
Úvodem 9
ČÁST I: JAK TELEFONOVAT
1. Telefonování ve světě přesyceném nabídkami 14
2. Změňte svůj přístup, nebo vyhynete 19
3. Čeho můžete dosáhnout jedním telefonátem? 26
4. Telefonujte cíleně 33
5. Sedm způsobů, jak být produktivnější 38
6. Telefonovat podle skriptu, nebo ne? 43
7. Když neměříte, ztrácíte 49
ČÁST II: CO MÍT V HLAVĚ
8. Čtyři druhy strachu z telefonování 54
9. Jak se zbavit strachu 58
10. Jak získat motivaci a rozjet se 61
11. Na co při telefonování myslet 66
12. Kdy přestat telefonovat 71
13. Stoprocentní úspěšnost? Je to jen na vás! 74
ČÁST III: CO ŘÍKAT
14. Telefonát je jako PIZZA 82
15. Získejte pozornost 86
16. Informujte, odkud vítr fouká 93
17. Zaujměte, nebo zavěsím! 99
18. Zeptejte se, než něco budete chtít 107
19. Navrhněte akci, která dává smysl 113
20. Jak se vyrovnat s námitkami 118
21. Nejčastější námitky a jak na ně reagovat 128
ČÁST IV: RADY A TIPY
22. O vašem úspěchu rozhodne to, jak zníte 136
23. Telefonování na doporučení nebo současným klientům 139
24. Když voláte firemním zákazníkům 145
25. Jak vycházet s asistentkami 152
26. Co v telefonátu neříkat 156
27. Pro manažery 164
Závěrem: Kam dál a jak 169
O Autorovi
Princ MiroslavTelefonuje obchodním partnerům a klientům více než osmnáct let. V polovině devadesátých let oslovoval jako bankéř finanční ředitele velkých firem v Čechách, později pracovníky centráln ích bank a ministerstev financí ve střední a východní Evropě. Skutečnou školou telefonování prošel ale až po přestěhování do Kanady, kde jako finanční poradce a později lektor uskutečnil přes pět tisí c telefonátů nejen domácnostem, ale především majitelům malých firem. Posledních pět let telefonuje znovu v Čechách, zpočátku personálním a obchodním manažerům jako lektor prodejních dovedností, pozdě ji domácnostem a podnikatelům jako finanční poradce. Dnes, obdobně jako několikrát před tím v průběhu své kariéry v různých manažerských rolích, bývá často oslovován po telefonu, takže má možnost tele fonáty posuzovat z obou stran. V podnikání je zastáncem specializace a cílení specifických zákaznických skupin. Proto se dnes věnuje lektorské, koučovací a konzultační činnosti v oblasti obchodního te lefonování. O své zkušenosti, postřehy a tipy se dělí v pravidelných článcích na svých stránkách www.prodejpotelefonu.cz.