0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Jak uspět při obchodním telefonování

Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
249
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 13.12.2017 13:23
i: 21363 n: 24750439r: 8008
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
125 -41 %
Ihned ke stažení
i: 21364 n: 24788630r: 8008
Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.
* Získáte 91 konkrétních návodů a příkladů telefonátů.
* Naleznete inspiraci k novým způsobům oslovení nových klientů.
* Zbavíte se stresu z telefonování a uvolníte se.
* Znovuobjevíte motivaci k telefonování.
* Začnete rozvíjet konverzaci tam, kde ji dnes námitky ukončují.
Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete k tomu, abyste zvýšili své výsledky z telefonování o desítky i stovky procent.

Z obsahu knihy Jak uspět při obchodním telefonování

O autorovi 7
Úvodem 9
ČÁST I: JAK TELEFONOVAT
1. Telefonování ve světě přesyceném nabídkami 14
2. Změňte svůj přístup, nebo vyhynete 19
3. Čeho můžete dosáhnout jedním telefonátem? 26
4. Telefonujte cíleně 33
5. Sedm způsobů, jak být produktivnější 38
6. Telefonovat podle skriptu, nebo ne? 43
7. Když neměříte, ztrácíte 49
ČÁST II: CO MÍT V HLAVĚ
8. Čtyři druhy strachu z telefonování 54
9. Jak se zbavit strachu 58
10. Jak získat motivaci a rozjet se 61
11. Na co při telefonování myslet 66
12. Kdy přestat telefonovat 71
13. Stoprocentní úspěšnost? Je to jen na vás! 74
ČÁST III: CO ŘÍKAT
14. Telefonát je jako PIZZA 82
15. Získejte pozornost 86
16. Informujte, odkud vítr fouká 93
17. Zaujměte, nebo zavěsím! 99
18. Zeptejte se, než něco budete chtít 107
19. Navrhněte akci, která dává smysl 113
20. Jak se vyrovnat s námitkami 118
21. Nejčastější námitky a jak na ně reagovat 128
ČÁST IV: RADY A TIPY
22. O vašem úspěchu rozhodne to, jak zníte 136
23. Telefonování na doporučení nebo současným klientům 139
24. Když voláte firemním zákazníkům 145
25. Jak vycházet s asistentkami 152
26. Co v telefonátu neříkat 156
27. Pro manažery 164
Závěrem: Kam dál a jak 169

Tištěná kniha

Datum vydání: 23. 10. 2013
Katalogové číslo: 3191
ISBN: 978-80-247-5043-9
Formát / stran: 144×207, 176 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.6MB | 3.7MB | 0.6MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jak uspět při obchodním telefonování

Tištěná kniha

Datum vydání: 23. 10. 2013
Katalogové číslo: 3191
ISBN: 978-80-247-5043-9
Formát / stran: 144×207, 176 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.6MB | 3.7MB | 0.6MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Jak uspět při obchodním telefonování

Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů
Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.
* Získáte 91 konkrétních návodů a příkladů telefonátů.
* Naleznete inspiraci k novým způsobům oslovení nových klientů.
* Zbavíte se stresu z telefonování a uvolníte se.
* Znovuobjevíte motivaci k telefonování.
* Začnete rozvíjet konverzaci tam, kde ji dnes námitky ukončují.
Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete k tomu, abyste zvýšili své výsledky z telefonování o desítky i stovky procent.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
249
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 13.12.2017 13:23
i: 21363 n: 24750439r: 8008
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
125 -41 %
Ihned ke stažení
i: 21364 n: 24788630r: 8008

Z obsahu knihy Jak uspět při obchodním telefonování

O autorovi 7
Úvodem 9
ČÁST I: JAK TELEFONOVAT
1. Telefonování ve světě přesyceném nabídkami 14
2. Změňte svůj přístup, nebo vyhynete 19
3. Čeho můžete dosáhnout jedním telefonátem? 26
4. Telefonujte cíleně 33
5. Sedm způsobů, jak být produktivnější 38
6. Telefonovat podle skriptu, nebo ne? 43
7. Když neměříte, ztrácíte 49
ČÁST II: CO MÍT V HLAVĚ
8. Čtyři druhy strachu z telefonování 54
9. Jak se zbavit strachu 58
10. Jak získat motivaci a rozjet se 61
11. Na co při telefonování myslet 66
12. Kdy přestat telefonovat 71
13. Stoprocentní úspěšnost? Je to jen na vás! 74
ČÁST III: CO ŘÍKAT
14. Telefonát je jako PIZZA 82
15. Získejte pozornost 86
16. Informujte, odkud vítr fouká 93
17. Zaujměte, nebo zavěsím! 99
18. Zeptejte se, než něco budete chtít 107
19. Navrhněte akci, která dává smysl 113
20. Jak se vyrovnat s námitkami 118
21. Nejčastější námitky a jak na ně reagovat 128
ČÁST IV: RADY A TIPY
22. O vašem úspěchu rozhodne to, jak zníte 136
23. Telefonování na doporučení nebo současným klientům 139
24. Když voláte firemním zákazníkům 145
25. Jak vycházet s asistentkami 152
26. Co v telefonátu neříkat 156
27. Pro manažery 164
Závěrem: Kam dál a jak 169

O Autorovi

Princ Miroslav

Telefonuje obchodním partnerům a klien­tům více než osmnáct let. V polovině devadesátých let oslovoval jako bankéř finanční ředitele velkých firem v Čechách, později pracovníky centráln ích bank a ministerstev financí ve střední a východní Evropě. Skutečnou školou telefonování prošel ale až po přestěhování do Kanady, kde jako finanční poradce a později lektor uskutečnil přes pět tisí c telefonátů nejen domácnostem, ale především majitelům malých firem. Posledních pět let telefonuje znovu v Čechách, zpočátku personálním a obchodním manažerům jako lektor prodejních dovedností, pozdě ji domácnostem a podnikatelům jako finanční poradce. Dnes, obdobně jako několikrát před tím v průběhu své kariéry v různých manažerských rolích, bývá často oslovován po telefonu, takže má možnost tele fonáty posuzovat z obou stran. V podnikání je zastáncem specializace a cílení specifických zákaznických skupin. Proto se dnes věnuje lektorské, koučovací a konzultační činnosti v oblasti obchodního te lefonování. O své zkušenosti, postřehy a tipy se dělí v pravidelných článcích na svých stránkách www.prodejpotelefonu.cz.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 229
E-kniha 195
Tištěná 298
E-kniha 253
Tištěná 249
E-kniha 212
Tištěná 199
E-kniha 169
Tištěná 199
E-kniha 169
E-kniha 229

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace