0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Jak vést svůj tým

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4505
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
161  145 
Ihned ke stažení
i: 15440 n: 24765501r: 4505
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Zkoumáme-li dnešní firmy a instituce z hlediska jejich poslání a naplňování cílů, zjišťujeme, jak důležité je, aby přijaly týmový přístup k vytváření své produkce nebo poskytování služeb. Na druhé straně si však také všimneme, jak málo se na tento způsob práce dbá a jaké ztráty vznikají nerespektováním principů týmové práce. Nejsou to ani finance, ani strategie či technologie, ale je to týmová práce, která zůstává hlavní konkurenční výhodou na trhu. Kniha poskytuje návody k jednání, které jsou teoreticky poměrně jednoduché, ale je obtížné vnášet je do každodenního života organizací. Je orientována spíše prakticky, vychází z osobních zkušeností autora - konzultanta a trenéra managementu v různých podnikatelských prostředích. Zásady popsané v jednotlivých kapitolách jsou doloženy formou případových studií, které přinášejí zajímavé informace ze života jednotlivých firem. Doufáme, že i vám se stanou inspirací pro vaši řídící práci, a přejeme vám mnoho úspěchů při vedení vašeho týmu.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Jak vést svůj tým

Úvod

Vedení týmu k synergii
Kde je týmová práce
Co je synergie
Negativni synergie
Role vedoucího při dosahování synergie týmu
Případová studie: Synergie mezi divizemi - John Crane Sigma, a.s.

Dva sebepoznávací testy

Jaké lidi máme v týmu
Myslitel (Plant)
Vyhledávač zdrojů (Resources Investigator)
Koordináto (Co-ordinator, Chairman)
Formovač (Shaper)
Vyhodnocovatel (Monitor-Evaluator)
Týmový pracovník (Team Worker)
Realizátor (Implement)
Dokončovatel (Finisher)
Specialista (Specialist)

Jaký by měl být vedoucí týmu
Vývoj názorů na efektivní vedení lidí
Vedoucí formovač a vedoucí koordinátor
Vedoucí jako tvůrce vize: myslitel, vyhodnocovatel, vyhledávač zdrojů
Týmové vedení týmu
Případová studie: Baťa, a.s.

Jak řídit lidi v týmu
Myslitel
Vyhledávač zdrojů
Koordinátor
Formovač
Vyhodnocovatel
Týmový pracovník
Realizátor
Dokončovatel
Specialista

Techniky efektivního řízení týmové práce
Myšlenková mapa
Occamova břitva
Analýza SWOT
Rybí kost (Ishikawův diagram)
Relační diagram (diagram vzájemných vztahů)
Brainstorming
Brainwriting a metoda falešných skupin
Vícekriteriální rozhodování
ABC (stanovení priorit)
Metoda kritické cesty (síťový graf)

Jak vybírat lidi do týmu
Jakého člověka vlastně chceme?
Vyhledávání uchazečů
Metody výběru
Zásady vedení výběrového pohovoru
Rozhodnutí o přijetí pracovníka
Příloha

Vedení týmu po předchůdcích
Převzetí dobře fungujícího týmu může skrývat nebezpečí
Dosavadní způsob řízení týmu nám nevyhovuje
Možné bariéry změn

Vedení průřezových týmů
Problémy vedoucího mezioborového týmu

Řízení výrobního týmu
Lidé ve výrobních týmech
Motivování výrobního týmu
Jaké problémy mohou nastat a jak je řešit
Případová studie Řízení výrobních týmů - Continental Automotive Systems CR

Řízení prodejních týmů
Lidé v prodejních týmech
Motivování prodejního týmu
Jaké problémy mohou nastat a jak je řešit
Případová studie: Řízení obchodního týmu - Medochemie

Řízení týmu prodejny
Lidé v týmu prodejny
Motivování lidí v prodejnách
Jaké problémy mohou nastat a jak je řešit
Případová studie: Vedení týmu prodejny - Deichmann SCHUHE

Řízení vrcholového týmu
Lidé ve vrcholovém týmu
Motivování vrcholového týmu
Jaké problémy mohou nastat a jak je řešit
Případová studie: Formování vrcholového týmu - Bang & Olufsen, s. r. o.

Literatura

Rejstřík

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.84MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Jak vést svůj tým
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.84 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Jak vést svůj tým

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4505
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
161  145 
Ihned ke stažení
i: 15440 n: 24765501r: 4505
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Zkoumáme-li dnešní firmy a instituce z hlediska jejich poslání a naplňování cílů, zjišťujeme, jak důležité je, aby přijaly týmový přístup k vytváření své produkce nebo poskytování služeb. Na druhé straně si však také všimneme, jak málo se na tento způsob práce dbá a jaké ztráty vznikají nerespektováním principů týmové práce. Nejsou to ani finance, ani strategie či technologie, ale je to týmová práce, která zůstává hlavní konkurenční výhodou na trhu. Kniha poskytuje návody k jednání, které jsou teoreticky poměrně jednoduché, ale je obtížné vnášet je do každodenního života organizací. Je orientována spíše prakticky, vychází z osobních zkušeností autora - konzultanta a trenéra managementu v různých podnikatelských prostředích. Zásady popsané v jednotlivých kapitolách jsou doloženy formou případových studií, které přinášejí zajímavé informace ze života jednotlivých firem. Doufáme, že i vám se stanou inspirací pro vaši řídící práci, a přejeme vám mnoho úspěchů při vedení vašeho týmu.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Jak vést svůj tým

Úvod

Vedení týmu k synergii
Kde je týmová práce
Co je synergie
Negativni synergie
Role vedoucího při dosahování synergie týmu
Případová studie: Synergie mezi divizemi - John Crane Sigma, a.s.

Dva sebepoznávací testy

Jaké lidi máme v týmu
Myslitel (Plant)
Vyhledávač zdrojů (Resources Investigator)
Koordináto (Co-ordinator, Chairman)
Formovač (Shaper)
Vyhodnocovatel (Monitor-Evaluator)
Týmový pracovník (Team Worker)
Realizátor (Implement)
Dokončovatel (Finisher)
Specialista (Specialist)

Jaký by měl být vedoucí týmu
Vývoj názorů na efektivní vedení lidí
Vedoucí formovač a vedoucí koordinátor
Vedoucí jako tvůrce vize: myslitel, vyhodnocovatel, vyhledávač zdrojů
Týmové vedení týmu
Případová studie: Baťa, a.s.

Jak řídit lidi v týmu
Myslitel
Vyhledávač zdrojů
Koordinátor
Formovač
Vyhodnocovatel
Týmový pracovník
Realizátor
Dokončovatel
Specialista

Techniky efektivního řízení týmové práce
Myšlenková mapa
Occamova břitva
Analýza SWOT
Rybí kost (Ishikawův diagram)
Relační diagram (diagram vzájemných vztahů)
Brainstorming
Brainwriting a metoda falešných skupin
Vícekriteriální rozhodování
ABC (stanovení priorit)
Metoda kritické cesty (síťový graf)

Jak vybírat lidi do týmu
Jakého člověka vlastně chceme?
Vyhledávání uchazečů
Metody výběru
Zásady vedení výběrového pohovoru
Rozhodnutí o přijetí pracovníka
Příloha

Vedení týmu po předchůdcích
Převzetí dobře fungujícího týmu může skrývat nebezpečí
Dosavadní způsob řízení týmu nám nevyhovuje
Možné bariéry změn

Vedení průřezových týmů
Problémy vedoucího mezioborového týmu

Řízení výrobního týmu
Lidé ve výrobních týmech
Motivování výrobního týmu
Jaké problémy mohou nastat a jak je řešit
Případová studie Řízení výrobních týmů - Continental Automotive Systems CR

Řízení prodejních týmů
Lidé v prodejních týmech
Motivování prodejního týmu
Jaké problémy mohou nastat a jak je řešit
Případová studie: Řízení obchodního týmu - Medochemie

Řízení týmu prodejny
Lidé v týmu prodejny
Motivování lidí v prodejnách
Jaké problémy mohou nastat a jak je řešit
Případová studie: Vedení týmu prodejny - Deichmann SCHUHE

Řízení vrcholového týmu
Lidé ve vrcholovém týmu
Motivování vrcholového týmu
Jaké problémy mohou nastat a jak je řešit
Případová studie: Formování vrcholového týmu - Bang & Olufsen, s. r. o.

Literatura

Rejstřík

O Autorovi

Bělohlávek František
Vystudoval psychologii práce a pedagogickou psychologii na UP. Pracoval řadu let jako podnikový psycholog a později manažer ve velké stavební firmě. Působil jako vysokoškolský pedagog na UP (psychologie práce, organizační chování) a ve studiu MBA (BBS). Ve Velké Británii a Irsku absolvoval řadu manažerských programů zaměřených na management a lidské zdroje. Od roku 1993 se zabývá konzultační a trenérskou činností v oblasti manažerských dovedností a psychologické diagnostiky v konzultační firmě Traicon. Je autorem a spoluautorem osmi knih o vedení lidí.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 416 
E-kniha 374 
Tištěná 552 
E-kniha 497 
Tištěná 271 
E-kniha 244 
Tištěná 271 
E-kniha 244 
Tištěná 254 
E-kniha 229 
Tištěná 169 
E-kniha 152 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.