0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu

Úspěšné návyky vizionářských společností – Překlad bestselleru Built to Last

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
469  399 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 07. 10. 2024 14:21
i: 23009 n: 24756387r: 8787
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399  319  -20 %
Ihned ke stažení
i: 23227 n: 27191642r: 8787
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Co odlišuje skutečně výjimečné a trvale úspěšné firmy od jejich konkurence? Jaké společné postupy tyto významné firmy po celou dobu své existence uplatňují?

Odpověď najdete v dlouho očekávaném českém vydání bestselleru Built to Last!

Stejně jako u prvního bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) Jim Collins se spoluautorem vycházejí z podrobného průzkumu vybraných společností. Autoři se zaměřili na osmnáct skutečně výjimečných a dlouhodobě úspěšných firem a každou porovnávali s jedním z jejich největších konkurentů. Společnosti zkoumali od úplných začátků přes všechny etapy vývoje až po současnost – ať už šlo o malé firmy, středně velké podniky či velké korporace.

Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou být aplikovány manažery a podnikateli na všech úrovních. Poskytuje mistrovský plán pro vybudování organizací, které budou trvale prosperovat nejen v tomto století, ale i dlouho po něm.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Tištěná kniha

Datum vydání: 17.05.2016
Katalogové číslo: 3482
ISBN: 978-80-247-5638-7
Formát / stran: 167×240, 352 stran
Edice: Manažer
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.26MB | 3.26MB | 3.11MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu

Tištěná kniha

Datum vydání: 17.05.2016
Katalogové číslo: 3482
ISBN: 978-80-247-5638-7
Formát / stran: 167×240, 352 stran
Edice: Manažer
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.26 MB | 3.26 MB | 3.11 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu

Úspěšné návyky vizionářských společností – Překlad bestselleru Built to Last

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
469  399 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 07. 10. 2024 14:21
i: 23009 n: 24756387r: 8787
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399  319  -20 %
Ihned ke stažení
i: 23227 n: 27191642r: 8787
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Co odlišuje skutečně výjimečné a trvale úspěšné firmy od jejich konkurence? Jaké společné postupy tyto významné firmy po celou dobu své existence uplatňují?

Odpověď najdete v dlouho očekávaném českém vydání bestselleru Built to Last!

Stejně jako u prvního bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) Jim Collins se spoluautorem vycházejí z podrobného průzkumu vybraných společností. Autoři se zaměřili na osmnáct skutečně výjimečných a dlouhodobě úspěšných firem a každou porovnávali s jedním z jejich největších konkurentů. Společnosti zkoumali od úplných začátků přes všechny etapy vývoje až po současnost – ať už šlo o malé firmy, středně velké podniky či velké korporace.

Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou být aplikovány manažery a podnikateli na všech úrovních. Poskytuje mistrovský plán pro vybudování organizací, které budou trvale prosperovat nejen v tomto století, ale i dlouho po něm.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

O Autorovi

Collins Jim
JIM COLLINS je autorem nebo spoluautorem šesti knih, kterých se po celém světě prodalo celkem více než deset milionů výtisků, včetně bestsellerů Jak z dobré firmy udělat skvělou (Grada, 2008), Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu (Grada, 2016) a How the Mighty Fall. Svou výzkumnou a pedagogickou kariéru zahájil na Stanford Graduate School of Business, kde v roce 1992 získal ocenění Distinguished Teaching Award. V současnosti působí ve své laboratoři pro výzkum managementu ve městě Boulder v americkém státě Colorado, kde provádí výzkum, vyučuje a poskytuje konzultace vedoucím pracovníkům z podnikové a sociální oblasti.

www.jimcollins.com
 
Porras I. Jerry
Jerry I. Porras je emeritní profesor chování a změn v organizaci na Stanford University Graduate School of Business, kde působil jako proděkan pro akademické záležitosti a často přednášel vedoucím pracovníkům. Zkoumá možnosti slaďování společností s jejich smyslem podnikání a základními hodnotami, aby dosahovaly trvale vysokého výkonu.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 297 
E-kniha 238  -20 %
Tištěná 382 
E-kniha 306  -20 %
Tištěná 271 
E-kniha 217  -20 %
Tištěná 382 
E-kniha 306  -20 %
Tištěná 421 
E-kniha 337  -20 %
Tištěná 849 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.