Jak využít emocí pro profesní růst
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 5503
Změňte svůj život! Jak? Není nic jednoduššího, stačí se jen rozhodnout! Tato kniha vám zaručeně pomůže. Nezmění vás, ale ukáže vám cestu. Nepřináší vám nové vědomosti, ale nové dovednosti - máte jedinečnou možnost zjistit, v čem spočívá příčina vašeho úspěchu a kvality života. Ano... jsou to emoce! To je přesně to, co řídí veškeré vaše jednání. Právě vaše emoce jsou alfou a omegou! Naučte se je aktivně ovládat, ovlivněte je. Rozvíjejte spolu s námi své nadšení, svou vášeň, přesvědčení a pozitivní přístup. Staňte se úspěšnými a sebevědomími lidmi, kteří bravurně zvládají každou vypjatou situaci.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Jak využít emocí pro profesní růst
Úvod
Krok 1: Východisko
1. Každý začátek je lehký
Nejhezčí čas života
Síla svodů
Mějte více chuti na...
Emoce jsou alfa a omega
Mluvíte stále - ačkoli nic neříkáte
2. Základní předpoklady chuti a zaujetí
Chuť, či nechuť?
Tři zásadní otázky
Jasnými cíli k větší chuti a zaujetí
Co zabíjí chuť - třináct překážek
3. Činitele chuti
Jak chuť a zaujetí probouzet
Vše, co ovlivňuje chuť a zaujetí
Krok 2: Systém přesvědčivého projevu
4. Více chuti systematicky
Jak slovy (s)vést
Jedenáct zlatých pravidel
Cíl: Jak se stát přeborníkem systém přesvědčivé řeči
5. Úroveň I: základy přesvědčivé řeči
Osobní vystupování je rozhodující!
Jak řídit své vlastní pocity
Čtverec štěstí: jak si přivodit dobré pocity
Emotivní přesvědčivá řeč jako činitel úspěchu
Mluvit umí každý, ale skoro nikdo neví, jak mluví
6. Úroveň II: odborník přesvědčivé řeči
Čtverec štěstí de luxe: dobré pocity na otočení knoflíkem
Cyklus úspěchu: přesvědčivost systematicky
Přesvědčivá řeč II: způsob jako činitel úspěchu
Neverbální projev: řeč těla vás vždy prozradí
Seznamte se se třemi účinnými nástroji přesvědčivé řeči
Jak (s)vést pohledem
Ideální tým: řeč prospěchu a kouzelná slovíčka
7. Úroveň III: přeborník přesvědčivé řeči
Čtverec štěstí pro přeborníky: více než dobré pocity
Fit pro správnou chvíli: vhodná emoce je důležitá!
Cyklus úspěchu II: Výživa pro skutečné přeborníky
Přesvědčivá řeč III: jak rozluštit tajná poselství
Tak poznáte, co právě prožívá váš partner
Cíleně ovlivňovat skrytými emocemi
Chuť a zaujetí jako princip: sedm emočních vrcholů
Krok 3: Jak využít chuť a zaujetí v běžném životě
8. Jak mít dost chuti, když o něco kráčí
Hovor o běžných věcech otevírá dveře
Pohotovost - už nikdy nebudu hledat slova
Jak zapůsobit
Zákazníkovi prodat zážitek
Obavy před závěrem
Doslov: Na závěr zůstane chuť a potěšení
Doporučená literatura
O autorovi
O Autorovi
Vogel IngoJe školitel v oblasti rétoriky a obchodního rozhovoru. Po období, kdy působil v profesionálním sportu, a po studiu inženýrství byl činný v distribuci produktů a služeb vyžadujících vysokou míru vysvětlení a poradenství. V roce 1997 založil společnost Ellwanger & Vogel, v roce 1999 se vyčlenily Semináře Ingo Vogela jako samostatný podnik. Média informují obšírně kromě jiného o jeho Emoční rétorice prodeje (Emotionale Verkaufsrhetorik)®, Systému přesvědčivé řeči (Power-Sprache-System)® a ATTRACTING® (Jak zapůsobit). Vogel je žádan ým hostem v tisku, v rozhlasu i televizi, často vystupuje jako řečník na velkých akcích. Po celé Evropě připravuje vedoucí pracovníky, poradce a prodejce známých společností v oblasti rétorika prodeje a přesvědčivá řeč – z hlubokého přesvědčení a velkou chutí.