0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Jak zefektivnit práci v týmu

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4167
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
229  206 
Ušetříte 23 
Ihned ke stažení
i: 24232 n: 24763279r: 4167
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Skutečně platí, že se máme chovat k ostatním tak, jak chceme, aby se oni chovali k nám?Jak je možné konstruktivně využívat rozdílů mezi lidmi?Do jaké míry určuje osobnostní typ člověka způsob, jakým jej lze motivovat?Na tyto a mnoho dalších otázek odpovídá kniha erudovaných konzultantů, lektorů a koučů Anny Crkalové a Norberta Riethofa. Poutavou formou poskytují praktické návody na efektivní vedení týmů v různých oblastech podnikání. Vycházejí přitom ze své mnohaleté zkušenosti z českého prostředí. Propojují několik teoretických koncepcí (metody koučování, využití osobnostní typologie, analýza týmů) a uvádí možnosti a ukázky, jak tyto poznatky využívat v praxi. Ukazují, že z dlouhodobého hlediska přinášejí tyto nové přístupy výrazné zefektivnění činnosti, vyšší motivaci, změnu postoje k vlastnímu rozvoji, lepší pocit seberealizace a více pozitivní energie i tvořivosti. Kniha je určena vedoucím týmů, manažerům, koučům, lektorům i všem, kdo týmově pracují.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Jak zefektivnit práci v týmu

PŘEDMLUVA

ÚVODNÍ POZNÁMKY K VEDENÍ TÝMŮ

VYUŽITÍ OSOBNOSTNÍ TYPOLOGIE V TÝMECH
Osobnostní typologie na základě přístupu Myersové a Briggsové
Co jsou preference?
Rozdíly mezi lidmi aneb Co znamenají psychické preference
Kde získáváme energii? Extraverze (E) nebo Introverze (I)?
Jak získáváme informace? Smysly (S) nebo Intuice (N)?
Jak se rozhodujeme? Myšlení (T) nebo Cítění (F)?
Jak si organizujeme život? Rozhodování (J) nebo Vnímání (P)?
Nalezení svého typu

CO LZE VYČÍST Z TABULKY OSOBNOSTNÍCH TYPŮ – ANALÝZA TÝMU NA ZÁKLADĚ OSOBNOSTNÍ TYPOLOGIE
Kognitivní styly
Kognitivní styly a komunikace
Kvadranty
Temperamenty
Hlavní charakteristiky temperamentů
Dynamika typů

KOUČOVÁNÍ – JEDEN Z NEJEFEKTIVNĚJŠÍCH NÁSTROJŮ VEDENÍ TÝMU
Co je koučování?
Co koučování není?
Přínosy koučování
A přínosy pro tým, kouče a koučovaného?
Manažer v roli kouče
Výbava kouče
Systém
Dovednosti a znalosti
Překážky koučování

PROPOJENÍ KOUČOVÁNÍ A OSOBNOSTNÍ TYPOLOGIE
Jak se projevuje osobnostní typ u kouče?
Jak se budou projevovat vaše osobnostní preference, když budete koučovat?
Jak se bude projevovat vaše dominantní funkce, když budete koučovat?
Kouč s dominantní funkcí MYŠLENÍ (ESTJ, ENTJ, ISTP, INTP)
Kouč s dominantní funkcí CÍTĚNÍ (ESFJ, ENFJ, ISFP a INFP)
Kouč s dominantní funkcí INTUICE (ENFP, ENTP, INFJ a ISTJ)
Kouč s dominantní funkcí SMYSLY (ESTP, ESFP, ISFJ a ISTJ)
Jak se projeví osobnostní typ u Davida Lídra?
Jak se projevuje osobnostní typ u koučovaného
Doporučení pro kouče, jak přistupovat k jednotlivým osobnostním typům
ISTJ
ISTP
ESTP
ESTJ
ISFJ
ISFP
ESFP
ESFJ
INFJ
INFP
ENFP
ENFJ
INTJ
INTP
ENTP
ENTJ
Vzájemné vlivy mezi osobnostním typem kouče a koučovaného
Osobnostní typ a koučovací systém
Postup

INSPIRACE PRO VEDOUCÍ TÝMŮ, JAK ŘEŠIT OBVYKLÁ TÝMOVÁ TÉMATA
Motivace týmu
Soulad mezi osobnostním typem člena týmu, povahou pracovních úkolů, osobnostním typem manažera a organizační kulturou
Týmová spolupráce
Jak se preference projevují v pracovních situacích?
Možné zdroje negativity při týmové spolupráci
Budování týmu
Jak přijímat nové členy týmu?
Složení týmu – vliv zastoupení preferencí v týmu na jeho efektivitu
Komunikace v týmu
Jak využít znalost osobnostní typologie při komunikaci?
Týmové řešení problémů
Kontrolní otázky při řešení problémů
Rozvoj členů týmu/vedoucího týmu
Hlavní oblasti pro rozvoj jednotlivých preferencí
Shrnutí
Vzájemná užitečnost preferencí

ZÁVĚREM
Příklad z autorského týmu této publikace

PŘÍLOHA 1 – VYUŽITÍ POZNATKŮ Z OSOBNOSTNÍ TYPOLOGIE V ORGANIZACÍCH

PŘÍLOHA 2 – POPIS 16 OSOBNOSTNÍCH TYPŮ – JAK SE PROJEVUJÍ V TÝMU

PŘÍLOHA 3 – PROPOJENÍ METOD G.R.O.W. A MBTI

VYSVĚTLIVKY

SEZNAM TABULEK

POUŽITÁ A DOPORUČENÁ LITERATURA

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.04MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Jak zefektivnit práci v týmu
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.04 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Jak zefektivnit práci v týmu

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4167
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
229  206 
Ušetříte 23 
Ihned ke stažení
i: 24232 n: 24763279r: 4167
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Skutečně platí, že se máme chovat k ostatním tak, jak chceme, aby se oni chovali k nám?Jak je možné konstruktivně využívat rozdílů mezi lidmi?Do jaké míry určuje osobnostní typ člověka způsob, jakým jej lze motivovat?Na tyto a mnoho dalších otázek odpovídá kniha erudovaných konzultantů, lektorů a koučů Anny Crkalové a Norberta Riethofa. Poutavou formou poskytují praktické návody na efektivní vedení týmů v různých oblastech podnikání. Vycházejí přitom ze své mnohaleté zkušenosti z českého prostředí. Propojují několik teoretických koncepcí (metody koučování, využití osobnostní typologie, analýza týmů) a uvádí možnosti a ukázky, jak tyto poznatky využívat v praxi. Ukazují, že z dlouhodobého hlediska přinášejí tyto nové přístupy výrazné zefektivnění činnosti, vyšší motivaci, změnu postoje k vlastnímu rozvoji, lepší pocit seberealizace a více pozitivní energie i tvořivosti. Kniha je určena vedoucím týmů, manažerům, koučům, lektorům i všem, kdo týmově pracují.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Jak zefektivnit práci v týmu

PŘEDMLUVA

ÚVODNÍ POZNÁMKY K VEDENÍ TÝMŮ

VYUŽITÍ OSOBNOSTNÍ TYPOLOGIE V TÝMECH
Osobnostní typologie na základě přístupu Myersové a Briggsové
Co jsou preference?
Rozdíly mezi lidmi aneb Co znamenají psychické preference
Kde získáváme energii? Extraverze (E) nebo Introverze (I)?
Jak získáváme informace? Smysly (S) nebo Intuice (N)?
Jak se rozhodujeme? Myšlení (T) nebo Cítění (F)?
Jak si organizujeme život? Rozhodování (J) nebo Vnímání (P)?
Nalezení svého typu

CO LZE VYČÍST Z TABULKY OSOBNOSTNÍCH TYPŮ – ANALÝZA TÝMU NA ZÁKLADĚ OSOBNOSTNÍ TYPOLOGIE
Kognitivní styly
Kognitivní styly a komunikace
Kvadranty
Temperamenty
Hlavní charakteristiky temperamentů
Dynamika typů

KOUČOVÁNÍ – JEDEN Z NEJEFEKTIVNĚJŠÍCH NÁSTROJŮ VEDENÍ TÝMU
Co je koučování?
Co koučování není?
Přínosy koučování
A přínosy pro tým, kouče a koučovaného?
Manažer v roli kouče
Výbava kouče
Systém
Dovednosti a znalosti
Překážky koučování

PROPOJENÍ KOUČOVÁNÍ A OSOBNOSTNÍ TYPOLOGIE
Jak se projevuje osobnostní typ u kouče?
Jak se budou projevovat vaše osobnostní preference, když budete koučovat?
Jak se bude projevovat vaše dominantní funkce, když budete koučovat?
Kouč s dominantní funkcí MYŠLENÍ (ESTJ, ENTJ, ISTP, INTP)
Kouč s dominantní funkcí CÍTĚNÍ (ESFJ, ENFJ, ISFP a INFP)
Kouč s dominantní funkcí INTUICE (ENFP, ENTP, INFJ a ISTJ)
Kouč s dominantní funkcí SMYSLY (ESTP, ESFP, ISFJ a ISTJ)
Jak se projeví osobnostní typ u Davida Lídra?
Jak se projevuje osobnostní typ u koučovaného
Doporučení pro kouče, jak přistupovat k jednotlivým osobnostním typům
ISTJ
ISTP
ESTP
ESTJ
ISFJ
ISFP
ESFP
ESFJ
INFJ
INFP
ENFP
ENFJ
INTJ
INTP
ENTP
ENTJ
Vzájemné vlivy mezi osobnostním typem kouče a koučovaného
Osobnostní typ a koučovací systém
Postup

INSPIRACE PRO VEDOUCÍ TÝMŮ, JAK ŘEŠIT OBVYKLÁ TÝMOVÁ TÉMATA
Motivace týmu
Soulad mezi osobnostním typem člena týmu, povahou pracovních úkolů, osobnostním typem manažera a organizační kulturou
Týmová spolupráce
Jak se preference projevují v pracovních situacích?
Možné zdroje negativity při týmové spolupráci
Budování týmu
Jak přijímat nové členy týmu?
Složení týmu – vliv zastoupení preferencí v týmu na jeho efektivitu
Komunikace v týmu
Jak využít znalost osobnostní typologie při komunikaci?
Týmové řešení problémů
Kontrolní otázky při řešení problémů
Rozvoj členů týmu/vedoucího týmu
Hlavní oblasti pro rozvoj jednotlivých preferencí
Shrnutí
Vzájemná užitečnost preferencí

ZÁVĚREM
Příklad z autorského týmu této publikace

PŘÍLOHA 1 – VYUŽITÍ POZNATKŮ Z OSOBNOSTNÍ TYPOLOGIE V ORGANIZACÍCH

PŘÍLOHA 2 – POPIS 16 OSOBNOSTNÍCH TYPŮ – JAK SE PROJEVUJÍ V TÝMU

PŘÍLOHA 3 – PROPOJENÍ METOD G.R.O.W. A MBTI

VYSVĚTLIVKY

SEZNAM TABULEK

POUŽITÁ A DOPORUČENÁ LITERATURA

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 319 
E-kniha 287 
Tištěná 99 
E-kniha 176 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.