0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku

Konkurenční dynamika a potenciál podnikání

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 3835
E-kniha
PDF
168 
Ihned ke stažení
i: 23502 n: 24762630r: 3835
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma

Ukázky z E-knihy

PDF
Konkurenční potenciál firem je stěžejním faktorem udržení dynamiky podnikání. Autor se pokouší najít v plejádě existujících teorií a praktických pohledů na konkurenci společný základ, výchozí moment, o který by se mohla opřít moderně rozvíjená firma. Vychází přitom z vlastních teoretických výzkumů a zkušeností z praxe a poznatků ze současného i předchozích pracovišť. Snaží se jednak nalézt souvislosti mezi současnými poznatky z oblasti ekonomiky, řízení, hospodaření podniků a použitelnými inspiracemi z historicky starších a často již zapomenutých děl a zároveň přiměřeně spojit praktickou uchopitelnost prezentovaných myšlenek s vědeckou a teoretickou průkazností argumentů a pohledů na zkoumané téma. Navíc je uplatňován interdisciplinární přístup – přestože základní pohled na konkurenční potenciál a dynamiku podnikání se odvíjí z ekonomické teorie, jsou na konkrétní jevy uplatňována hlediska a přístupy z oblasti managementu, marketingu, sociologie, psychologie, systémové teorie. Publikace je určena především podnikatelům, vrcholovým manažerům a poradcům, dále pedagogům a studentům magisterských a doktorských studií, případně kurzů MBA a celoživotního vzdělávání v oborech podniková ekonomika a management, podnikání, marketing, poradenství v podnikání apod.

Dárkové poukázky

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.3MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 1.3 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: SX.BookLanguage.

Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku

Konkurenční dynamika a potenciál podnikání

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 3835
E-kniha
PDF
168 
Ihned ke stažení
i: 23502 n: 24762630r: 3835
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Konkurenční potenciál firem je stěžejním faktorem udržení dynamiky podnikání. Autor se pokouší najít v plejádě existujících teorií a praktických pohledů na konkurenci společný základ, výchozí moment, o který by se mohla opřít moderně rozvíjená firma. Vychází přitom z vlastních teoretických výzkumů a zkušeností z praxe a poznatků ze současného i předchozích pracovišť. Snaží se jednak nalézt souvislosti mezi současnými poznatky z oblasti ekonomiky, řízení, hospodaření podniků a použitelnými inspiracemi z historicky starších a často již zapomenutých děl a zároveň přiměřeně spojit praktickou uchopitelnost prezentovaných myšlenek s vědeckou a teoretickou průkazností argumentů a pohledů na zkoumané téma. Navíc je uplatňován interdisciplinární přístup – přestože základní pohled na konkurenční potenciál a dynamiku podnikání se odvíjí z ekonomické teorie, jsou na konkrétní jevy uplatňována hlediska a přístupy z oblasti managementu, marketingu, sociologie, psychologie, systémové teorie. Publikace je určena především podnikatelům, vrcholovým manažerům a poradcům, dále pedagogům a studentům magisterských a doktorských studií, případně kurzů MBA a celoživotního vzdělávání v oborech podniková ekonomika a management, podnikání, marketing, poradenství v podnikání apod.
Dárkové poukázky

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 499 
E-kniha 250  -41 %
Tištěná 495 
E-kniha 421 
Tištěná 299 
E-kniha 254 
Tištěná 298 
E-kniha 253 
Tištěná 495 
E-kniha 421 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.