Karaoke kapitalismus
Nenapodobujte! V businessu vítězí odlišnost
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 3754
Po krachu internetových firem se dlouho ozývala hesla typu „zpět k základům“. Autoři mezinárodního bestselleru Funky Business ukazují, že to byla zkratkovitá reakce. Svět se změnil. A s ním i pravidla businessu, vztahy mezi firmami a zákazníky, zaměstnavateli a zaměstnanci. Jakým podnikatelským výzvám musíme čelit ve světě, v kterém vítězí individualismus? Kapitalismus ve stylu „karaoke“ vychází z filozofie nápodoby, která se usadila ve znalostní výbavě firem pod lákavými pojmy jako např. benchmarking. Odhoďte konvence, využijte individuální firemní osobitost a podporujte ji. Buďte tvořiví. Vybrušujte to, co funguje, zbavujte se toho, co nefunguje.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
O Autorovi
Nordström A KjellV Thinkers 50, prvním oficiálním žebříčku filozofů managementu, obsadili Kjell Nordström a Jonas Ridderstrale devátou příčku v rámci celého světa, v Evropě jsou dokonce jedničkou. (www.thinkers50.com) Získal na Stockholm School of Economics titul Ph.D v oblasti mezinárodního obchodu. Je čelní představitel nové, v Evropě zakotvené generace guruů businessu, schopných proniknout šílenstvím a nadsázkou obklopující globální ekonomiku. Jejich kouzlo působí celosvětově a díky svému svěžímu pohledu na současný svět podnikání se stali jedněmi z nejvyhledávanějších a nejoceňovanějších řečníků. Jeho první kniha Funky business aneb Jak chytré hlavy dokážou rozhýbat business a přimět peníze k tanci je manifestem toho, co naše doba žádá od firem a těch, kdo je řídí. Zatím byla přeložena do je dnatřiceti jazyků. Kniha nedávno obsadila šestnácté místo na žebříčku nejlepších ekonomických publikací všech dob. Jejich druhá kniha Karaoke kapitalismus je o tom, jak uspět ve světě karaoke kapitalismu. Karaoke ekonomice vládnou jedinci s neomezenou možností volby. Problémy v podnikání přináší fakt, že karaoke k lub hostí také institucionalizované napodobeniny. Plagiátoři jsou všude. Jejich třetí kniha Funky business navždy obsahuje nespočet nových příkladů, které Kjell a Jonas shromáždili při svém celosvětovém pátrání po skutečném významu funku. Původní myšlenky byly znova přezko umány, důkladně prověřeny a zhodnoceny. Všechny tóny šedi byly odstraněny. Svět je možná jiný, ale my jsme navždy funky - funky pro všechny časy. Navštivte www.funkybusinessforever.com a dozvíte se víc.