0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Karaoke kapitalismus

Nenapodobujte! V businessu vítězí odlišnost
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 3754
Po krachu internetových firem se dlouho ozývala hesla typu „zpět k základům“. Autoři mezinárodního bestselleru Funky Business ukazují, že to byla zkratkovitá reakce. Svět se změnil. A s ním i pravidla businessu, vztahy mezi firmami a zákazníky, zaměstnavateli a zaměstnanci. Jakým podnikatelským výzvám musíme čelit ve světě, v kterém vítězí individualismus? Kapitalismus ve stylu „karaoke“ vychází z filozofie nápodoby, která se usadila ve znalostní výbavě firem pod lákavými pojmy jako např. benchmarking. Odhoďte konvence, využijte individuální firemní osobitost a podporujte ji. Buďte tvořiví. Vybrušujte to, co funguje, zbavujte se toho, co nefunguje.

O Autorovi

Nordström A Kjell

V Thinkers 50, prvním oficiálním žebříčku filozofů managementu, obsadili Kjell Nordström a Jonas Ridderstrale devátou příčku v rámci celého světa, v Evropě jsou dokonce jedničkou. (www.thinkers50.com) Získal na Stockholm School of Economics titul Ph.D v oblasti mezinárodního obchodu. Je čelní představitel nové, v Evropě zakotvené generace guruů businessu, schopných proniknout šílenstvím a nadsázkou obklopující globální ekonomiku. Jejich kouzlo působí celosvětově a díky svému svěžímu pohledu na současný svět podnikání se stali jedněmi z nejvyhledávanějších a nejoceňovanějších řečníků. Jeho první kniha Funky business aneb Jak chytré hlavy dokážou rozhýbat business a přimět peníze k tanci je manifestem toho, co naše doba žádá od firem a těch, kdo je řídí. Zatím byla přeložena do je dnatřiceti jazyků. Kniha nedávno obsadila šestnácté místo na žebříčku nejlepších ekonomických publikací všech dob. Jejich druhá kniha Karaoke kapitalismus je o tom, jak uspět ve světě karaoke kapitalismu. Karaoke ekonomice vládnou jedinci s neomezenou možností volby. Problémy v podnikání přináší fakt, že karaoke k lub hostí také institucionalizované napodobeniny. Plagiátoři jsou všude. Jejich třetí kniha Funky business navždy obsahuje nespočet nových příkladů, které Kjell a Jonas shromáždili při svém celosvětovém pátrání po skutečném významu funku. Původní myšlenky byly znova přezko umány, důkladně prověřeny a zhodnoceny. Všechny tóny šedi byly odstraněny. Svět je možná jiný, ale my jsme navždy funky - funky pro všechny časy. Navštivte www.funkybusinessforever.com a dozvíte se víc.

Titul Karaoke kapitalismus byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 185 
E-kniha 157 
Tištěná 219 
E-kniha 186 
Tištěná 399 
Veber Jaromír a kolektiv
Tištěná 289 
E-kniha 246 

Karaoke kapitalismus

Nenapodobujte! V businessu vítězí odlišnost
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 3754
Po krachu internetových firem se dlouho ozývala hesla typu „zpět k základům“. Autoři mezinárodního bestselleru Funky Business ukazují, že to byla zkratkovitá reakce. Svět se změnil. A s ním i pravidla businessu, vztahy mezi firmami a zákazníky, zaměstnavateli a zaměstnanci. Jakým podnikatelským výzvám musíme čelit ve světě, v kterém vítězí individualismus? Kapitalismus ve stylu „karaoke“ vychází z filozofie nápodoby, která se usadila ve znalostní výbavě firem pod lákavými pojmy jako např. benchmarking. Odhoďte konvence, využijte individuální firemní osobitost a podporujte ji. Buďte tvořiví. Vybrušujte to, co funguje, zbavujte se toho, co nefunguje.

O Autorovi

Nordström A Kjell

V Thinkers 50, prvním oficiálním žebříčku filozofů managementu, obsadili Kjell Nordström a Jonas Ridderstrale devátou příčku v rámci celého světa, v Evropě jsou dokonce jedničkou. (www.thinkers50.com) Získal na Stockholm School of Economics titul Ph.D v oblasti mezinárodního obchodu. Je čelní představitel nové, v Evropě zakotvené generace guruů businessu, schopných proniknout šílenstvím a nadsázkou obklopující globální ekonomiku. Jejich kouzlo působí celosvětově a díky svému svěžímu pohledu na současný svět podnikání se stali jedněmi z nejvyhledávanějších a nejoceňovanějších řečníků. Jeho první kniha Funky business aneb Jak chytré hlavy dokážou rozhýbat business a přimět peníze k tanci je manifestem toho, co naše doba žádá od firem a těch, kdo je řídí. Zatím byla přeložena do je dnatřiceti jazyků. Kniha nedávno obsadila šestnácté místo na žebříčku nejlepších ekonomických publikací všech dob. Jejich druhá kniha Karaoke kapitalismus je o tom, jak uspět ve světě karaoke kapitalismu. Karaoke ekonomice vládnou jedinci s neomezenou možností volby. Problémy v podnikání přináší fakt, že karaoke k lub hostí také institucionalizované napodobeniny. Plagiátoři jsou všude. Jejich třetí kniha Funky business navždy obsahuje nespočet nových příkladů, které Kjell a Jonas shromáždili při svém celosvětovém pátrání po skutečném významu funku. Původní myšlenky byly znova přezko umány, důkladně prověřeny a zhodnoceny. Všechny tóny šedi byly odstraněny. Svět je možná jiný, ale my jsme navždy funky - funky pro všechny časy. Navštivte www.funkybusinessforever.com a dozvíte se víc.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 69 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 999 
Tištěná 185 
E-kniha 157 
Tištěná 219 
E-kniha 186 
Tištěná 1 059 

Novinky a akční nabídky knih

Vyberte témata, která vás zajímají:



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 


 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.