Kognitivně-behaviorální přístupy v praxi pedagoga
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
199 Kč 159 Kč -20 %Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 12.4.2021 20:14
i: 39702 n: 27125012r: 12105
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Příručka nabízí funkční a autorčinou praxí ověřené strategie, které se řadí ke kognitivně-behaviorálním intervencím. Tyto intervence jsou účinné a dobře použitelné v denní praxi pedagogů, kteří učí integrované žáky především na základních školách.
Obsahuje praktická doporučení a techniky, které mohou pedagogové ve výuce efektivně a pohodlně uplatnit. Tyto techniky jsou precizně rozděleny zvlášť pro pedagogy a zvlášť pro školní psychology a jejich použití je ilustrováno na konkrétních kazuistikách.
Publikace představuje jakýsi strukturovaný, přehledný a praktický „manuál“ jak s žáky, u kterých byla diagnostikována psychická porucha, pracovat. Jak s nimi komunikovat, jak na ně nahlížet, přitom neopomíjet žáky intaktní a k tomu důstojně obstát v roli učitele.
V této publikaci je kognitivně-behaviorální terapie originálně, srozumitelně a jasně zasazena v prostředí školy.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
800 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Tištěná kniha
Datum vydání: 23. 03. 2021
Katalogové číslo: 19121
ISBN: 978-80-271-2501-2
Formát / stran: 144×207, 96 stran
Edice:
Tištěná kniha
Datum vydání: 23. 03. 2021
Katalogové číslo: 19121
ISBN: 978-80-271-2501-2
Formát / stran: 144×207, 96 stran
Edice:
Věk:
Jazyk: Čeština
Kognitivně-behaviorální přístupy v praxi pedagoga
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
199 Kč 159 Kč -20 %Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 12.4.2021 20:14
i: 39702 n: 27125012r: 12105
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Příručka nabízí funkční a autorčinou praxí ověřené strategie, které se řadí ke kognitivně-behaviorálním intervencím. Tyto intervence jsou účinné a dobře použitelné v denní praxi pedagogů, kteří učí integrované žáky především na základních školách.
Obsahuje praktická doporučení a techniky, které mohou pedagogové ve výuce efektivně a pohodlně uplatnit. Tyto techniky jsou precizně rozděleny zvlášť pro pedagogy a zvlášť pro školní psychology a jejich použití je ilustrováno na konkrétních kazuistikách.
Publikace představuje jakýsi strukturovaný, přehledný a praktický „manuál“ jak s žáky, u kterých byla diagnostikována psychická porucha, pracovat. Jak s nimi komunikovat, jak na ně nahlížet, přitom neopomíjet žáky intaktní a k tomu důstojně obstát v roli učitele.
V této publikaci je kognitivně-behaviorální terapie originálně, srozumitelně a jasně zasazena v prostředí školy.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
800 Kč zdarma
Soubory ke stažení