0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Kompetence ve vzdělávání

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4298
E-kniha
PDF
212  191  -10 %
Ihned ke stažení
i: 24264 n: 24768717r: 4298
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Publikace propojuje teoretický výklad se stálým zřetelem k praxi. Autoři vydatně čerpají nejen z české, ale také zahraniční literatury o dané problematice a vycházejí také z důležitých mezinárodních dokumentů EU. Problematika kompetencí je zde poprvé pojednána komplexně, tj. jak ve vztahu k školnímu vzdělávání mládeže, tak ve vztahu k vzdělávání dospělých. Autoři účelně využívají a propojují koncepce pedagogiky a andragogiky.Kniha obsahuje přílohy s podrobnými přehledy klíčových kompetencí, modelů manažerských kompetencí aj.

Z obsahu knihy Kompetence ve vzdělávání

OBSAH

Předmluva (doc. Dr. Milan Beneš)
Úvod
I. Vzdělávání a učení podle kompetencí
1. Pojetí (konceptu) celoživotního vzdělávání a učení
1.1 Vymezení a vztah základní terminologie
2. Význam pojmu kompetence a jeho vztah k dalším (používaným) pojmům v oblasti vzdělávání a managementu lidských zdrojů
2.1 Schopnosti a další zdroje kompetence
3. Změny v přístupu ke vzdělávání a řízení (managementu)
3.1 Kompetence v primárním, sekundárním a terciárním vzdělávání
3.2 Vzdělávání a rozvoj podle kompetencí v dalším vzdělávání
3.3 Od dovedností a kvalifikací ke klíčovým kompetencím
4. Typy, dělení a identifikace kompetencí
5. Kompetence v kurikulárních dokumentech
5.1 Strategické směry a cíle Evropské unie ve vzdělávání
5.2 Kurikulární reforma v České republice
5.3 Klíčové kompetence v rámcových vzdělávacích programech
5.4 Doporučení Evropské unie o klíčových kompetencích

II. Řízení a rozvoj podle kompetencí
6. Struktura profesních kompetencí
6.1 Manažerské kompetence a jejich rozvoj
7. Řízení podle kompetencí (CBM)
7.1 Strategie zavádění CBM do organizace
7.2 Výhody a potenciální rizika implementace a rozvíjení CBM
7.3 Vazby systémů řízení podle kompetencí a řízení pracovního výkonu
7.4 CBM v organizaci – vytváření kompetenčních modelů
7.4.1 Příklad modelování kompetencí
7.5 Kompetence personalistů
7.6 Kompetence v rozvoji lidských zdrojů
8. Kompetence jako nástroj personálního rozvoje
8.1 Kompetence z hlediska zaměstnanců
8.2 Kompetence z hlediska zaměstnavatelů
8.3 Hodnocení důležitosti kompetencí
8.3.1 Význam kompetencí v prostředí změn
8.3.2 Kompetence rozvíjené dalším vzděláváním
Závěr

Soupis bibliografických citací
Seznam použitých zkratek
Přílohy
1 – Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání (4. Klíčové kompetence)
2 – Doporučení Evropského parlamentu a Rady Evropské unie z 18. prosince 2006 o klíčových kompetencích pro celoživotní učení
3 – Seznam strategických dokumentů ČR a EU
4 – Školská soustava ČR
5 – Příklady generických a „na míru šitých“ kompetenčních modelů

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 2MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Kompetence ve vzdělávání
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 2 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština

Kompetence ve vzdělávání

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4298
E-kniha
PDF
212  191  -10 %
Ihned ke stažení
i: 24264 n: 24768717r: 4298
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace propojuje teoretický výklad se stálým zřetelem k praxi. Autoři vydatně čerpají nejen z české, ale také zahraniční literatury o dané problematice a vycházejí také z důležitých mezinárodních dokumentů EU. Problematika kompetencí je zde poprvé pojednána komplexně, tj. jak ve vztahu k školnímu vzdělávání mládeže, tak ve vztahu k vzdělávání dospělých. Autoři účelně využívají a propojují koncepce pedagogiky a andragogiky.Kniha obsahuje přílohy s podrobnými přehledy klíčových kompetencí, modelů manažerských kompetencí aj.

Z obsahu knihy Kompetence ve vzdělávání

OBSAH

Předmluva (doc. Dr. Milan Beneš)
Úvod
I. Vzdělávání a učení podle kompetencí
1. Pojetí (konceptu) celoživotního vzdělávání a učení
1.1 Vymezení a vztah základní terminologie
2. Význam pojmu kompetence a jeho vztah k dalším (používaným) pojmům v oblasti vzdělávání a managementu lidských zdrojů
2.1 Schopnosti a další zdroje kompetence
3. Změny v přístupu ke vzdělávání a řízení (managementu)
3.1 Kompetence v primárním, sekundárním a terciárním vzdělávání
3.2 Vzdělávání a rozvoj podle kompetencí v dalším vzdělávání
3.3 Od dovedností a kvalifikací ke klíčovým kompetencím
4. Typy, dělení a identifikace kompetencí
5. Kompetence v kurikulárních dokumentech
5.1 Strategické směry a cíle Evropské unie ve vzdělávání
5.2 Kurikulární reforma v České republice
5.3 Klíčové kompetence v rámcových vzdělávacích programech
5.4 Doporučení Evropské unie o klíčových kompetencích

II. Řízení a rozvoj podle kompetencí
6. Struktura profesních kompetencí
6.1 Manažerské kompetence a jejich rozvoj
7. Řízení podle kompetencí (CBM)
7.1 Strategie zavádění CBM do organizace
7.2 Výhody a potenciální rizika implementace a rozvíjení CBM
7.3 Vazby systémů řízení podle kompetencí a řízení pracovního výkonu
7.4 CBM v organizaci – vytváření kompetenčních modelů
7.4.1 Příklad modelování kompetencí
7.5 Kompetence personalistů
7.6 Kompetence v rozvoji lidských zdrojů
8. Kompetence jako nástroj personálního rozvoje
8.1 Kompetence z hlediska zaměstnanců
8.2 Kompetence z hlediska zaměstnavatelů
8.3 Hodnocení důležitosti kompetencí
8.3.1 Význam kompetencí v prostředí změn
8.3.2 Kompetence rozvíjené dalším vzděláváním
Závěr

Soupis bibliografických citací
Seznam použitých zkratek
Přílohy
1 – Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání (4. Klíčové kompetence)
2 – Doporučení Evropského parlamentu a Rady Evropské unie z 18. prosince 2006 o klíčových kompetencích pro celoživotní učení
3 – Seznam strategických dokumentů ČR a EU
4 – Školská soustava ČR
5 – Příklady generických a „na míru šitých“ kompetenčních modelů

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 199  -45 %
E-kniha 275  -10 %
E-kniha 305  -10 %
Tištěná 149  -58 %
E-kniha 275  -10 %
E-kniha 244  -10 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.