0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Komunikace zaměřená na člověka

Rozumět sobě i druhým
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 6454
Kniha představuje první komplexní základy komunikace ve smyslu humanistické psychologie Carla Rogerse. Konstruktivní komunikace znamená zřetelněji a nezaujatě vnímat a prožívat sebe sama i ostatní, empaticky porozumět druhým lidem, lépe pochopit různá stanoviska. Na základě pozorného naslouchání, otevřenosti a respektu si vyvineme schopnost oživit naše vzájemné vztahy, lépe si rozumět a v konfliktních situacích nacházet smysluplné řešení. Četné příklady z různých oblastí života, jako je rodina, management, týmová práce, diskusní skupiny a on-line komunikace, nás stimulují k tomu, abychom citlivěji zpracovávali naše vlastní zkušenosti.Kniha nabízí nezbytnou čtenářskou zkušenost pro manažery, poradce, pedagogy, lékaře, politiky, sociální pracovníky, rodiče a pro všechny, kdo chtějí být v interakcích transparentnější, autentičtější a vnímavější.

Z obsahu knihy Komunikace zaměřená na člověka

O autorech
Úvodní rozhovory
Předmluva autorů
ČÁST I: TEORIE A PRAXE KOMUNIKACE ZAMĚŘENÉ NA ČLOVĚKA
1. Úvod: Cesta jako cíl
2. Základy a jejich význam pro každodenní komunikaci
2.1 Vliv vnitřního světa
2.2 Vztah k poznatkům z neurověd
2.3 Závěry
3. Co je komunikace zaměřená na člověka?
3.1 Komunikace zaměřená na člověka a model ledovce
3.2 Komunikace zaměřená na člověka – popis
4. Kontakt, naslouchání, porozumění, sdělování
4.1 Co znamená dobře naslouchat?
4.2 Aktivní naslouchání
4.3 Problémy a omezení aktivního naslouchání
4.4 Naslouchání sobě
4.5 Vyjadřování přiměřené dané situaci¨
5. Charakteristika komunikace zaměřené na člověka
5.1 Humanistický obraz člověka
5.2 Tři postoje zaměřené na člověka jako základ komunikace zaměřené na člověka
5.3 Komunikace zaměřená na člověka je určována vztahem
5.4 Komunikace zaměřená na člověka je orientována na vývojový proces
5.5 Závěry
ČÁST II: PŮSOBNOST KOMUNIKACE ZAMĚŘENÉ NA ČLOVĚKA
6. Encounterové skupiny podle Carla Rogerse
6.1 Původ, charakteristiky a tendence
6.2 Změny na základě encounterových skupin
6.3 Proces ve skupině / skupinový proces
6.4 Ukázky reakcí na encounterové skupiny
6.5 Shrnutí a vyhlídky
7. Komunikace v učení zaměřeném na člověka s využitím moderních technologií
7.1 Učení zaměřené na člověka – samostatně a ve skupině
7.2 Integrace nových technologií učení
7.3 Shrnutí
ČÁST III: KLASICKÉ A AKTUÁLNÍ FORMY KOMUNIKACE ZAMĚŘENÉ NA ČLOVĚKA
8. Dialog – charakteristika, předpoklady a příklady
8.1 Dialog – osobní pohled a vztah k aktivnímu naslouchání
8.2 Dialog podle Bohma – kapacity a charakteristiky
8.3 Předpoklady zdařilých dialogů a kongruentních vztahů
8.4 K čemu vede dialog? Možné směry vývoje a výsledky
8.5 Proces v dialogických skupinách a encounterových skupinách zaměřených na člověka
8.6 Shrnutí: Postoje zaměřené na člověka jako základ pro schopnost dialogu
9. Počítačem zprostředkovaná komunikace
9.1 Limity komunikace zprostředkované počítačem
9.2 Možnosti komunikace zprostředkované počítačem
9.3 Počítačová komunikace a jednání zaměřené na člověka
9.4 Vzájemný vztah počítačové komunikace a komunikace zaměřené na člověka
9.5 Další informace z vlastní zkušenosti
10. Reflexe
11. Písemné vyjadřování
11.1 Srozumitelnost podle Langera, Schulze von Thuna a Tausche
11.2 Některé charakteristiky písemného vyjadřování podle Carla Rogerse
12. Komunikace zaměřená na člověka – jakou cestou jí dosáhnout?
Poděkování
Literatura

O Autorovi

Motschnig Renate

Je profesorkou na univerzitě ve Vídni a vedoucí Research Lab Educational Technologies. Vyučovala na univerzitě v Torontu, na RWTH v Cáchách a na Masarykově univerzitě v Brně. Pořádá četné kurzy týkají cí se komunikace zamiřené na člověka a signifikantního učení s rozšířenou aplikací technologií. Nyní vede Computer Science Didactics and Learning Research Center.

Nykl Ladislav

Pracuje od roku 1992 jako psychoterapeut s přístupem zaměřeným na člověka, je vedoucí skupin a rodinný poradce v soukromé praxi ve Vídni. Studoval psychologii v Praze na Karlově univerzitě a ekonomiku ve Vídni. Vyučoval mnoho let jako externí lektor na Masarykově univerzitě v Brně a na Vídeňské univerzitě, kde nyní působí jako poradce projektu i Com. Je autorem mnoha publikací a byl dlouholetým spolupracovníkem Vídeňské hospodářské komory. Vedl též četné encounterové skupiny v Rakousku a v České republice.

Titul Komunikace zaměřená na člověka byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Komunikace zaměřená na člověka

Rozumět sobě i druhým
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 6454
Kniha představuje první komplexní základy komunikace ve smyslu humanistické psychologie Carla Rogerse. Konstruktivní komunikace znamená zřetelněji a nezaujatě vnímat a prožívat sebe sama i ostatní, empaticky porozumět druhým lidem, lépe pochopit různá stanoviska. Na základě pozorného naslouchání, otevřenosti a respektu si vyvineme schopnost oživit naše vzájemné vztahy, lépe si rozumět a v konfliktních situacích nacházet smysluplné řešení. Četné příklady z různých oblastí života, jako je rodina, management, týmová práce, diskusní skupiny a on-line komunikace, nás stimulují k tomu, abychom citlivěji zpracovávali naše vlastní zkušenosti.Kniha nabízí nezbytnou čtenářskou zkušenost pro manažery, poradce, pedagogy, lékaře, politiky, sociální pracovníky, rodiče a pro všechny, kdo chtějí být v interakcích transparentnější, autentičtější a vnímavější.

Z obsahu knihy Komunikace zaměřená na člověka

O autorech
Úvodní rozhovory
Předmluva autorů
ČÁST I: TEORIE A PRAXE KOMUNIKACE ZAMĚŘENÉ NA ČLOVĚKA
1. Úvod: Cesta jako cíl
2. Základy a jejich význam pro každodenní komunikaci
2.1 Vliv vnitřního světa
2.2 Vztah k poznatkům z neurověd
2.3 Závěry
3. Co je komunikace zaměřená na člověka?
3.1 Komunikace zaměřená na člověka a model ledovce
3.2 Komunikace zaměřená na člověka – popis
4. Kontakt, naslouchání, porozumění, sdělování
4.1 Co znamená dobře naslouchat?
4.2 Aktivní naslouchání
4.3 Problémy a omezení aktivního naslouchání
4.4 Naslouchání sobě
4.5 Vyjadřování přiměřené dané situaci¨
5. Charakteristika komunikace zaměřené na člověka
5.1 Humanistický obraz člověka
5.2 Tři postoje zaměřené na člověka jako základ komunikace zaměřené na člověka
5.3 Komunikace zaměřená na člověka je určována vztahem
5.4 Komunikace zaměřená na člověka je orientována na vývojový proces
5.5 Závěry
ČÁST II: PŮSOBNOST KOMUNIKACE ZAMĚŘENÉ NA ČLOVĚKA
6. Encounterové skupiny podle Carla Rogerse
6.1 Původ, charakteristiky a tendence
6.2 Změny na základě encounterových skupin
6.3 Proces ve skupině / skupinový proces
6.4 Ukázky reakcí na encounterové skupiny
6.5 Shrnutí a vyhlídky
7. Komunikace v učení zaměřeném na člověka s využitím moderních technologií
7.1 Učení zaměřené na člověka – samostatně a ve skupině
7.2 Integrace nových technologií učení
7.3 Shrnutí
ČÁST III: KLASICKÉ A AKTUÁLNÍ FORMY KOMUNIKACE ZAMĚŘENÉ NA ČLOVĚKA
8. Dialog – charakteristika, předpoklady a příklady
8.1 Dialog – osobní pohled a vztah k aktivnímu naslouchání
8.2 Dialog podle Bohma – kapacity a charakteristiky
8.3 Předpoklady zdařilých dialogů a kongruentních vztahů
8.4 K čemu vede dialog? Možné směry vývoje a výsledky
8.5 Proces v dialogických skupinách a encounterových skupinách zaměřených na člověka
8.6 Shrnutí: Postoje zaměřené na člověka jako základ pro schopnost dialogu
9. Počítačem zprostředkovaná komunikace
9.1 Limity komunikace zprostředkované počítačem
9.2 Možnosti komunikace zprostředkované počítačem
9.3 Počítačová komunikace a jednání zaměřené na člověka
9.4 Vzájemný vztah počítačové komunikace a komunikace zaměřené na člověka
9.5 Další informace z vlastní zkušenosti
10. Reflexe
11. Písemné vyjadřování
11.1 Srozumitelnost podle Langera, Schulze von Thuna a Tausche
11.2 Některé charakteristiky písemného vyjadřování podle Carla Rogerse
12. Komunikace zaměřená na člověka – jakou cestou jí dosáhnout?
Poděkování
Literatura

O Autorovi

Motschnig Renate

Je profesorkou na univerzitě ve Vídni a vedoucí Research Lab Educational Technologies. Vyučovala na univerzitě v Torontu, na RWTH v Cáchách a na Masarykově univerzitě v Brně. Pořádá četné kurzy týkají cí se komunikace zamiřené na člověka a signifikantního učení s rozšířenou aplikací technologií. Nyní vede Computer Science Didactics and Learning Research Center.

Nykl Ladislav

Pracuje od roku 1992 jako psychoterapeut s přístupem zaměřeným na člověka, je vedoucí skupin a rodinný poradce v soukromé praxi ve Vídni. Studoval psychologii v Praze na Karlově univerzitě a ekonomiku ve Vídni. Vyučoval mnoho let jako externí lektor na Masarykově univerzitě v Brně a na Vídeňské univerzitě, kde nyní působí jako poradce projektu i Com. Je autorem mnoha publikací a byl dlouholetým spolupracovníkem Vídeňské hospodářské komory. Vedl též četné encounterové skupiny v Rakousku a v České republice.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 69 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 639 
Tištěná 355 
E-kniha 242  -20 %
Tištěná 159 
E-kniha 127  -20 %
Tištěná 269 
Tištěná 99 

Novinky a akční nabídky knih

Vyberte témata, která vás zajímají:



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 


 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.