Konec marketingu
Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
Tištěná kniha
Lepená vazba
349 Kč 297 Kč -15 %Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 04. 07. 2022 2:39
i: 40320 n: 27112968r: 11344 297 Kč 208 Kč -30 %Ihned ke stažení
i: 41083 n: 27142965r: 11344
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý!
Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh.
Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.
Soubory ke stažení
Tištěná kniha
Věk:
Datum vydání: 03.06.2021
Katalogové číslo: 39597
ISBN: 978-80-271-1296-8
Formát / stran: 160×240, 200 stran
Edice:
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.45MB | 4.18MB | 1.39MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Recenze
Protože je kniha psaná srozumitelně, je vhodná i pro lidi, kteří s marketingem začínají nebo znají pouze základy. Zaujme také ty, co se v oboru pohybují už delší dobu, protože přináší spoustu nových a praktických poznatků i inspirativních rad. Pokud se věnujete nebo chcete věnovat správě sociálních sítích, bude pro vás kniha nepostradatelným pomocníkem. Autor totiž kromě vysvětlování teorie uvádí i spoustu příkladů z praxe, na kterých dokazuje, že to, co tvrdí, opravdu funguje.Více na lacultura.cz
Tištěná kniha
Datum vydání: 03.06.2021
Katalogové číslo: 39597
ISBN: 978-80-271-1296-8
Formát / stran: 160×240, 200 stran
Edice:
Věk:
Jazyk: Čeština
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.45 MB | 4.18 MB | 1.39 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Konec marketingu
Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
Tištěná kniha
Lepená vazba
349 Kč 297 Kč -15 %Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 04. 07. 2022 2:39
i: 40320 n: 27112968r: 11344 297 Kč 208 Kč -30 %Ihned ke stažení
i: 41083 n: 27142965r: 11344
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý!
Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh.
Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.
Soubory ke stažení
Recenze
Protože je kniha psaná srozumitelně, je vhodná i pro lidi, kteří s marketingem začínají nebo znají pouze základy. Zaujme také ty, co se v oboru pohybují už delší dobu, protože přináší spoustu nových a praktických poznatků i inspirativních rad. Pokud se věnujete nebo chcete věnovat správě sociálních sítích, bude pro vás kniha nepostradatelným pomocníkem. Autor totiž kromě vysvětlování teorie uvádí i spoustu příkladů z praxe, na kterých dokazuje, že to, co tvrdí, opravdu funguje.Více na lacultura.cz