0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Lázeňství

management a marketing

25%
SLEVA
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
399  299  -25 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 27.11.2020 15:31
i: 35607 n: 27124619r: 11035
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
339  254  -25 %
Ihned ke stažení
i: 36113 n: 27111183r: 11035
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma

Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků.

Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích.

Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství.

Dnes SLEVA 25 % na vše!

Tištěná kniha

Datum vydání: 09. 10. 2019
Katalogové číslo: 30085
ISBN: 978-80-271-2461-9
Formát / stran: 167×240, 368 stran
Edice: Expert

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 20.4MB | 9.7MB | 15.87MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Lázeňství
25%
SLEVA

Tištěná kniha

Datum vydání: 09. 10. 2019
Katalogové číslo: 30085
ISBN: 978-80-271-2461-9
Formát / stran: 167×240, 368 stran
Edice: Expert
Jazyk: Čeština

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 20.4 MB | 9.7 MB | 15.87 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština

Lázeňství

management a marketing

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
399  299  -25 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 27.11.2020 15:31
i: 35607 n: 27124619r: 11035
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
339  254  -25 %
Ihned ke stažení
i: 36113 n: 27111183r: 11035
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma

Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků.

Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích.

Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství.

Dnes SLEVA 25 % na vše!

O Autorovi

Jakubíková Dagmar
Specializuje se na problematiku strategického marketingu a marketingových aplikací. Po ukončení vysokoškolského studia pracovala do roku 1990 v podnikové praxi. Poté působila na Ekonomické fakultě Západočeské univerzity v Plzni, kde několik let zastávala funkci vedoucí katedry marketingu, obchodu a služeb. V roce 2000 se vrátila do praxe na pozici náměstka ředitele akciové společnosti Lázně Františkovy Lázně a přednášela na Vysoké škole ekonomické v Praze. Tři roky byla prorektorkou pro vědu a zahraniční vztahy na Vysoké škole hotelové v Praze. Je autorkou učebních textů a odborných článků z oblasti marketingu a marketingových aplikací, franchisingu, cestovního ruchu, podnikové kultury a etiky. Absolvovala zahraniční stáže a přednášela na univerzitách v Evropě, v Asii a v USA. Získala odbornou praxi v řízení změn v Kanadě.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 374  -25 %
E-kniha 318  -25 %
Tištěná 262  -25 %
E-kniha 223  -25 %
Tištěná 371  -25 %
E-kniha 316  -25 %
Tištěná 187  -25 %
E-kniha 159  -25 %
Tištěná 164  -25 %
E-kniha 140  -25 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.