Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
469 Kč 399 KčSkladem
i
Poslední aktualizace skladu 06. 10. 2024 0:03
i: 19612 n: 24741673r: 7108 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399 Kč 319 Kč -20 %Ihned ke stažení
i: 19613 n: 24791098r: 7108 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Škoda 1000 MB odstartovala na jaře 1964 novou éru československého motorismu. Pohledný čtyřmetrový vůz se samonosnou karoserií a litrovým čtyřválcem za zadní nápravou se stal prvním velkosériově vyráběným českým automobilem. Do léta 1969 vyjelo z Mladé Boleslavi celkem 443 000 "embéček", z nichž téměř polovina obohatila tuzemský park osobních vozů, zatímco ostatní putovala na export do desítek zemí celého světa.
Stručná rekapitulace poválečných předchůdců Š 1000 MB z let 1946 až 1964, umožňuje zařadit "embéčko" do příslušného kontextu v historické linii značky. Spolu s automobilem z roku 1964 se krátce představí tehdy nový výrobní závod AZNP v Mladé Boleslavi, v té době nejmodernější automobilka v zemích za "železnou oponou" a jeden z nejlepších závodů svého druhu v Evropě.
Na velkém množství unikátních fotografií kniha představuje prototypy i sériové "tisícovky". Kniha poskytuje kvalitní a ověřené informace o technických parametrech, zajímavostech z výroby, počtech vyráběných i exportovaných kusů i sportovních úspěších.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Tištěná kniha
Věk:
Datum vydání: 13.02.2014
Katalogové číslo: 5621
ISBN: 978-80-247-4167-3
Formát / stran: 209×250, 156 stran
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 6.53MB | 6.53MB | 11.87MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
Tištěná kniha
Datum vydání: 13.02.2014
Katalogové číslo: 5621
ISBN: 978-80-247-4167-3
Formát / stran: 209×250, 156 stran
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 6.53 MB | 6.53 MB | 11.87 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Legendární Škoda 1000 MB
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
469 Kč 399 KčSkladem
i
Poslední aktualizace skladu 06. 10. 2024 0:03
i: 19612 n: 24741673r: 7108 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
399 Kč 319 Kč -20 %Ihned ke stažení
i: 19613 n: 24791098r: 7108 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Škoda 1000 MB odstartovala na jaře 1964 novou éru československého motorismu. Pohledný čtyřmetrový vůz se samonosnou karoserií a litrovým čtyřválcem za zadní nápravou se stal prvním velkosériově vyráběným českým automobilem. Do léta 1969 vyjelo z Mladé Boleslavi celkem 443 000 "embéček", z nichž téměř polovina obohatila tuzemský park osobních vozů, zatímco ostatní putovala na export do desítek zemí celého světa.
Stručná rekapitulace poválečných předchůdců Š 1000 MB z let 1946 až 1964, umožňuje zařadit "embéčko" do příslušného kontextu v historické linii značky. Spolu s automobilem z roku 1964 se krátce představí tehdy nový výrobní závod AZNP v Mladé Boleslavi, v té době nejmodernější automobilka v zemích za "železnou oponou" a jeden z nejlepších závodů svého druhu v Evropě.
Na velkém množství unikátních fotografií kniha představuje prototypy i sériové "tisícovky". Kniha poskytuje kvalitní a ověřené informace o technických parametrech, zajímavostech z výroby, počtech vyráběných i exportovaných kusů i sportovních úspěších.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
O Autorovi
Tuček JanMotoristický novinář, stálý spolupracovník časopisů Automobil Revue, Auto Forum a Motor Journal. Pravidelně publikuje od roku 1969, v období 1975-76 byl redaktorem časopisu Motoristická současnost, v letech 1981 až 2004 pracoval jako zpravodaj francouzské tiskové agentury Agence France-Presse.