0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Management zákaznických řešení

Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
249
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 22.6.2018 22:01
i: 26102 n: 27105595r: 9743
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
212
Ihned ke stažení
i: 26391 n: 27197521r: 9743
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení.
Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy.

Tištěná kniha

Datum vydání: 15. 05. 2017
Katalogové číslo: 32008
ISBN: 978-80-271-0559-5
Formát / stran: 167×240, 128 stran
Edice: Manažer

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.65MB | 1.41MB | 2.12MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Management zákaznických řešení

Tištěná kniha

Datum vydání: 15. 05. 2017
Katalogové číslo: 32008
ISBN: 978-80-271-0559-5
Formát / stran: 167×240, 128 stran
Edice: Manažer

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 4.65MB | 1.41MB | 2.12MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Management zákaznických řešení

Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení.
Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
249
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 22.6.2018 22:01
i: 26102 n: 27105595r: 9743
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
212
Ihned ke stažení
i: 26391 n: 27197521r: 9743

DárekZakoupením knihy získáváte nárok na další knihy zdarma v hodnotě objednávky. 

O Autorovi

Chlebovský Vít

Vystudoval technickou kybernetiku a management podniku na VUT v Brně a obchodní právo pro manažery na Nottingham Trent University ve Velké Británii.

Ve své profesní kariéře se zaměřuje především na marketing, obchod a rozvoj podnikání se specializací na B2B trhy. Jako manažer marketingu a mezinárodního obchodu působil od roku 1995 v nadnárodních korporacích i rodinných podnicích. Od roku 2007 se věnuje poradenství v oblasti rozvoje podnikání a rovněž koučinku a mentoringu začínajících podnikatelů. Od roku 2009 je zároveň odborným asistentem Ústavu managementu FP VUT v Brně, kde se věnuje výuce marketingových předmětů a výzkumu se zaměřením na marketingové a inovační aktivity podniků.

Ve volném čase se věnuje rodině a outdoorovým sportům.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

E-kniha 229
Tištěná 890
E-kniha 757
Tištěná 229
E-kniha 195
Tištěná 289
E-kniha 246
Tištěná 269
E-kniha 229
Tištěná 459
E-kniha 390

Novinky a akční nabídky knih

Vyberte témata, která vás zajímají:



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 


 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.