Management zákaznických řešení
Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb
- 25 % z DMOC
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
249 Kč 99 Kč Výjimečná cenaUšetříte 150 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 13. 12. 2024 3:42
i: 26102 n: 27105595r: 9743 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
212 Kč 159 Kč -25 %Ušetříte 53 Kč
Ihned ke stažení
i: 26391 n: 27197521r: 9743 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení.
Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy.
Sleva 25 % končí za:
Soubory ke stažení
Tištěná kniha
Věk:
Datum vydání: 15.05.2017
Katalogové číslo: 32008
ISBN: 978-80-271-0559-5
Formát / stran: 167×240, 128 stran
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 1.41MB | 1.41MB | 2.32MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
- 25 % z DMOC
i DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Tištěná kniha
Datum vydání: 15.05.2017
Katalogové číslo: 32008
ISBN: 978-80-271-0559-5
Formát / stran: 167×240, 128 stran
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 1.41 MB | 1.41 MB | 2.32 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Management zákaznických řešení
Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
249 Kč 99 Kč Výjimečná cenaUšetříte 150 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 13. 12. 2024 3:42
i: 26102 n: 27105595r: 9743 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
212 Kč 159 Kč -25 %Ušetříte 53 Kč
Ihned ke stažení
i: 26391 n: 27197521r: 9743 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení.
Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy.
Sleva 25 % končí za:
Soubory ke stažení
O Autorovi
Chlebovský VítVystudoval technickou kybernetiku a management podniku na VUT v Brně a obchodní právo pro manažery na Nottingham Trent University ve Velké Británii.
Ve své profesní kariéře se zaměřuje především na marketing, obchod a rozvoj podnikání se specializací na B2B trhy. Jako manažer marketingu a mezinárodního obchodu působil od roku 1995 v nadnárodních korporacích i rodinných podnicích. Od roku 2007 se věnuje poradenství v oblasti rozvoje podnikání a rovněž koučinku a mentoringu začínajících podnikatelů. Od roku 2009 je zároveň odborným asistentem Ústavu managementu FP VUT v Brně, kde se věnuje výuce marketingových předmětů a výzkumu se zaměřením na marketingové a inovační aktivity podniků.
Ve volném čase se věnuje rodině a outdoorovým sportům.