0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Manažerská psychologie

3., přepracované vydání
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
429  343  -20 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 24.9.2018 12:52
i: 21403 n: 24742212r: 8030
E-kniha
ePUB, PDF (Adobe DRM)
365  292  -20 %
Ihned ke stažení
i: 21404 n: 24798363r: 8030
Tištěná + E-kniha
Za výhodnou cenu
472  378  -20 %
Ihned k dispozici
i: 27931 n: KnihaEKnihar: 8030
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha vychází již ve třetím, upraveném vydání a je určena především jako psychologické vádemékum pro manažery a podnikatele z různých oborů. Ocení ji však také studenti vysokých škol, kteří se připravují na řídicí práci a jimž může sloužit i pro samostatné studium.
Znalosti psychologie jsou často podceňovány. Všechny úspěchy, veškerý rozvoj jsou však závislé na tom, jak pracujeme s lidmi. Mnozí ekonomové považují za nejdůležitější schopnosti analytické a finanční. Technici zase preferují technické nebo technologické aspekty a tímto přístupem vnímají i své spolupracovníky. Zvládání sebe sama, porozumění sobě, ale také jiným lidem, je bráno jako něco okrajového, bezproblémového, případně nevýznamného. Opak je ale pravdou. Manažer nebo podnikatel může být úspěšný pouze tehdy, když dovede s lidmi jednat, organizovat je, komunikovat s nimi. Jestliže má jejich důvěru, dovede je motivovat a nadchnout pro společné cíle. Publikace tak odpovídá na otázku, jak tyto principy uvést do reality.

Tištěná kniha

Datum vydání: 24. 08. 2015
Katalogové číslo: 2359
ISBN: 978-80-247-4221-2
Formát / stran: 167×240, 344 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF
Velikost: 4.54MB | 2.91MB
Druh ochrany: Adobe DRM

O Autorovi

Mikuláštík Milan

Doc. PhDr. Milan Mikulaštík, CSc. se věnoval problematice tvořivosti v pracovním procesu u manažerů i u jejich podřízených. Hledání možností, jak využít potenciál pracovníků, jak jej rozvíjet a jaké vytvářet podmínky v pracovním prostředí. Dále se zabýval interpersonální komunikací v řízení, což bylo i součástí přednáškové činnosti na fakultě a současně i v podnicích regionu. Oběma problematikám se věnoval i ve výzkumné činnosti.

Manažerská psychologie

Tištěná kniha

Datum vydání: 24. 08. 2015
Katalogové číslo: 2359
ISBN: 978-80-247-4221-2
Formát / stran: 167×240, 344 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF
Velikost: 4.54MB | 2.91MB
Druh ochrany: Adobe DRM

Manažerská psychologie

3., přepracované vydání
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
429  343  -20 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 24.9.2018 12:52
i: 21403 n: 24742212r: 8030
E-kniha
ePUB, PDF (Adobe DRM)
365  292  -20 %
Ihned ke stažení
i: 21404 n: 24798363r: 8030
Tištěná + E-kniha
Za výhodnou cenu
472  378  -20 %
Ihned k dispozici
i: 27931 n: KnihaEKnihar: 8030
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha vychází již ve třetím, upraveném vydání a je určena především jako psychologické vádemékum pro manažery a podnikatele z různých oborů. Ocení ji však také studenti vysokých škol, kteří se připravují na řídicí práci a jimž může sloužit i pro samostatné studium.
Znalosti psychologie jsou často podceňovány. Všechny úspěchy, veškerý rozvoj jsou však závislé na tom, jak pracujeme s lidmi. Mnozí ekonomové považují za nejdůležitější schopnosti analytické a finanční. Technici zase preferují technické nebo technologické aspekty a tímto přístupem vnímají i své spolupracovníky. Zvládání sebe sama, porozumění sobě, ale také jiným lidem, je bráno jako něco okrajového, bezproblémového, případně nevýznamného. Opak je ale pravdou. Manažer nebo podnikatel může být úspěšný pouze tehdy, když dovede s lidmi jednat, organizovat je, komunikovat s nimi. Jestliže má jejich důvěru, dovede je motivovat a nadchnout pro společné cíle. Publikace tak odpovídá na otázku, jak tyto principy uvést do reality.

O Autorovi

Mikuláštík Milan

Doc. PhDr. Milan Mikulaštík, CSc. se věnoval problematice tvořivosti v pracovním procesu u manažerů i u jejich podřízených. Hledání možností, jak využít potenciál pracovníků, jak jej rozvíjet a jaké vytvářet podmínky v pracovním prostředí. Dále se zabýval interpersonální komunikací v řízení, což bylo i součástí přednáškové činnosti na fakultě a současně i v podnicích regionu. Oběma problematikám se věnoval i ve výzkumné činnosti.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 295  -20 %
E-kniha 251  -20 %
Tištěná 447  -20 %
E-kniha 380  -20 %
Tištěná 367  -20 %
E-kniha 312  -20 %
Tištěná 255  -20 %
E-kniha 217  -20 %
Tištěná 319  -20 %
E-kniha 271  -20 %

Novinky a akční nabídky knih

Vyberte témata, která vás zajímají:



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.