0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Manažment sociálnych sietí

- 25 % z DMOC
Manažment sociálnych sietí
-25 %
Sleva končí za

Tuto knihu lze koupit pouze na Grada.sk
Sociálne siete zmenili pohľad na marketingovú komunikáciu na internete. Internetoví používatelia sa z pasívnych príjemcov marketingových správ stali aktívnymi účastníkmi konverzácie, nad ktorou má firma limitovanú kontrolu. Manažment sociálnych sietí prináša komplexný pohľad na sociálne siete, ich vplyv na marketing, firmu a spoločnosť ako takú. Ponúka prehľad sociálnymi sieťami a detailne sa venuje sociálnym sieťam relevantným pre lokálny trh. Na manažment jednotlivých sociálnych sietí sa pozerá z obsahového aj z výkonnostného hľadiska a čitateľovi buduje poznatkovú bázu potrebnú pre efektívny manažment sociálnych sietí.

Sleva 25 % končí za:

Tištěná kniha

Datum vydání: 19.03.2024
ISBN: 978-80-8090-716-7
Formát / stran: 165×240, 144 stran
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.31MB | 1.43MB | 1.05MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
- 25 % z DMOC i
DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Manažment sociálnych sietí
-25 %
Sleva končí za

Tištěná kniha

Datum vydání: 19.03.2024
ISBN: 978-80-8090-716-7
Formát / stran: 165×240, 144 stran
Jazyk: Slovenština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.31 MB | 1.43 MB | 1.05 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Slovenština
Nakladatel: Grada

Manažment sociálnych sietí


Tuto knihu lze koupit pouze na Grada.sk
Sociálne siete zmenili pohľad na marketingovú komunikáciu na internete. Internetoví používatelia sa z pasívnych príjemcov marketingových správ stali aktívnymi účastníkmi konverzácie, nad ktorou má firma limitovanú kontrolu. Manažment sociálnych sietí prináša komplexný pohľad na sociálne siete, ich vplyv na marketing, firmu a spoločnosť ako takú. Ponúka prehľad sociálnymi sieťami a detailne sa venuje sociálnym sieťam relevantným pre lokálny trh. Na manažment jednotlivých sociálnych sietí sa pozerá z obsahového aj z výkonnostného hľadiska a čitateľovi buduje poznatkovú bázu potrebnú pre efektívny manažment sociálnych sietí.

Sleva 25 % končí za:

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 269  -25 %
E-kniha 229  -25 %
Tištěná 299  -25 %
E-kniha 254  -25 %
Tištěná 183  -49 %
E-kniha 229  -25 %
Tištěná 299  -25 %
E-kniha 254  -25 %
Tištěná 374  -25 %
E-kniha 318  -25 %
Tištěná 299  -25 %
E-kniha 254  -25 %

Tuto knihu lze koupit pouze na Grada.sk

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.