0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Manipulace a propaganda

na pozadí současné informační války

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
298  253  -15 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 20.10.2020 6:24
i: 26437 n: 27106059r: 9802
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
253  177  -30 %
Ihned ke stažení
i: 26742 n: 27198924r: 9802
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
  • Nebojíte se hledat odpovědi na nepříjemné, možná až nebezpečné otázky?
  • Přemýšlíte, kdo jsou ti, kteří v pozadí „tahají za nitky“?
  • Zajímá vás, nakolik rozhoduje o závažných veřejných záležitostech sama veřejnost?
 
Autor odkrývá současnou praxi ovlivňování veřejného mínění pomocí mediální manipulace a propagandy. Nabízí čtenáři řešení, jak hodnotit události tak, aby se nestal obětí informační války, a řeší otázku, proč jinak rozumní lidé často zcela iracionálně a pudově souhlasí s politikou, která jde proti jejich občanským, politickým i ekonomickým zájmům.
 
Kniha by neměla uniknout lidem, kterým není lhostejné, co se ve společnosti kolem nich děje, ale i těm, kteří se zabývají sběrem, distribucí, analýzou a výkladem informací, zejména novinářům, specialistům vztahů s veřejností (PR), pedagogům a studentům společenských věd. 

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 74 Kč 95 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Tištěná kniha

Datum vydání: 30. 08. 2017
Katalogové číslo: 30053
ISBN: 978-80-271-0605-9
Formát / stran: 167×240, 200 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 5.54MB | 3.0MB | 2.06MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Manipulace a propaganda

Tištěná kniha

Datum vydání: 30. 08. 2017
Katalogové číslo: 30053
ISBN: 978-80-271-0605-9
Formát / stran: 167×240, 200 stran
Jazyk: Čeština

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 5.54 MB | 3.0 MB | 2.06 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
87% 3 hlasy

Manipulace a propaganda

na pozadí současné informační války

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
298  253  -15 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 20.10.2020 6:24
i: 26437 n: 27106059r: 9802
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
253  177  -30 %
Ihned ke stažení
i: 26742 n: 27198924r: 9802
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
  • Nebojíte se hledat odpovědi na nepříjemné, možná až nebezpečné otázky?
  • Přemýšlíte, kdo jsou ti, kteří v pozadí „tahají za nitky“?
  • Zajímá vás, nakolik rozhoduje o závažných veřejných záležitostech sama veřejnost?
 
Autor odkrývá současnou praxi ovlivňování veřejného mínění pomocí mediální manipulace a propagandy. Nabízí čtenáři řešení, jak hodnotit události tak, aby se nestal obětí informační války, a řeší otázku, proč jinak rozumní lidé často zcela iracionálně a pudově souhlasí s politikou, která jde proti jejich občanským, politickým i ekonomickým zájmům.
 
Kniha by neměla uniknout lidem, kterým není lhostejné, co se ve společnosti kolem nich děje, ale i těm, kteří se zabývají sběrem, distribucí, analýzou a výkladem informací, zejména novinářům, specialistům vztahů s veřejností (PR), pedagogům a studentům společenských věd. 
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 74 Kč 95 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

O Autorovi

Ftorek Jozef
Studoval žurnalistiku a masovou komunikaci na Fakultě sociálních věd UK v Praze a na New York University v USA, kde také získal titul Master of Arts in Media Ecology (1998). V letech 1998–1999 působil jako redaktor zahraniční redakce zpravodajství TV Nova, později jako externí redaktor a reportér České televize (2000–2003). Získal cenné zkušenosti při práci tiskového mluvčího i jako account manager v agentuře public relations. Podílel se na přípravě mediální kampaně na podporu profesionalizace Armády ČR. Prošel vzdělávacím kurzem společnosti SMARTER Training & consulting, kde následně pracoval jako školitel a konzultant. Je garantem a autorem projektu MEDIA LEKTOR.CZ. Pedagogicky působí na Vysoké škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 149  -47 %
E-kniha 166  -30 %
Tištěná 149  -48 %
E-kniha 172  -30 %
Tištěná 99  -77 %
E-kniha 256  -30 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.