0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Manuál copywritingu

Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing

Tištěná kniha
 
249  199  -20 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 13.8.2020 3:42
i: 30529 n: 27125852r: 11235
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
212  148  -30 %
Ihned ke stažení
i: 35594 n: 27129652r: 11235
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky.

Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.

Ryze praktická knížka plná tipů, které jinde nenajdete, je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům.

Tištěná kniha

Datum vydání: 09. 07. 2019
Katalogové číslo: 30091
ISBN: 978-80-271-2585-2
Formát / stran: 144×207, 120 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 1.29MB | 1.24MB | 0.18MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Recenze

Vojta Untermüller je v první řadě praktik reálného reklamního řemesla. A právě jeho 
profesní zkušenost dělá jeho návod, jak se naučit psát, opravdu atraktivním a hlavně 
autentickým. Z každé stránky, z každého odstavce na čtenáře vyskočí ta jedna či druhá 
vskutku klasická textařská moudrost či reklamní pravidlo. Pro všechny, kteří chtějí lépe 
psát, je rada snadná: koupit, přečíst, osvojit a aplikovat.
Josef Havelka
TFO Contagious Praha, 
(ex)CEO Leo Burnett Prague, 
(ex)Marketing Director Česká spořitelna

Stručná, vtipná, občas drzá. Přitom je to učebnice – a opravdu se podle ní hodně naučíte. 
Navíc vás bude bavit a ukáže vám, jak myslí reklamní expert.
Denisa Hejlová 
PR manažerka a vedoucí katedry 
Marketingové komunikace a public relations na FSV UK

MANUÁL copywritingu má skutečně potenciál přes víkend naučit každého aspirujícího 
copywritera, markeťáka a podnikatele, jak prodávat textem a vydělat víc peněz. Je to 
jako švýcarský nůž pro copywritery – pro každý případ použití obsahuje lety prověřený 
nástroj.
David Hoza 
CEO/spolumajitel RocketClub.cz

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Manuál copywritingu

Tištěná kniha

Datum vydání: 09. 07. 2019
Katalogové číslo: 30091
ISBN: 978-80-271-2585-2
Formát / stran: 144×207, 120 stran
Jazyk: Čeština

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 1.29 MB | 1.24 MB | 0.18 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
90% 2 hlasy

Manuál copywritingu

Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing

Tištěná kniha
 
249  199  -20 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 13.8.2020 3:42
i: 30529 n: 27125852r: 11235
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
212  148  -30 %
Ihned ke stažení
i: 35594 n: 27129652r: 11235
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky.

Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.

Ryze praktická knížka plná tipů, které jinde nenajdete, je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům.

Recenze

Vojta Untermüller je v první řadě praktik reálného reklamního řemesla. A právě jeho 
profesní zkušenost dělá jeho návod, jak se naučit psát, opravdu atraktivním a hlavně 
autentickým. Z každé stránky, z každého odstavce na čtenáře vyskočí ta jedna či druhá 
vskutku klasická textařská moudrost či reklamní pravidlo. Pro všechny, kteří chtějí lépe 
psát, je rada snadná: koupit, přečíst, osvojit a aplikovat.
Josef Havelka
TFO Contagious Praha, 
(ex)CEO Leo Burnett Prague, 
(ex)Marketing Director Česká spořitelna

Stručná, vtipná, občas drzá. Přitom je to učebnice – a opravdu se podle ní hodně naučíte. 
Navíc vás bude bavit a ukáže vám, jak myslí reklamní expert.
Denisa Hejlová 
PR manažerka a vedoucí katedry 
Marketingové komunikace a public relations na FSV UK

MANUÁL copywritingu má skutečně potenciál přes víkend naučit každého aspirujícího 
copywritera, markeťáka a podnikatele, jak prodávat textem a vydělat víc peněz. Je to 
jako švýcarský nůž pro copywritery – pro každý případ použití obsahuje lety prověřený 
nástroj.
David Hoza 
CEO/spolumajitel RocketClub.cz

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 215  -20 %
E-kniha 160  -30 %
E-kniha 160  -30 %
E-kniha 220  -30 %
Tištěná 238  -20 %
E-kniha 177  -30 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.