0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Manuál copywritingu

Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing

-20 %
Sleva končí za
Tištěná kniha
 
249  199  -20 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 10.12.2019 6:20
i: 30529 n: 27125852r: 11235
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky.

Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.

Ryze praktická knížka plná tipů, které jinde nenajdete, je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům.

Dárkové poukázky

Tištěná kniha

Datum vydání: 09. 07. 2019
Katalogové číslo: 30091
ISBN: 978-80-271-2585-2
Formát / stran: 144×207, 120 stran

Recenze

Vojta Untermüller je v první řadě praktik reálného reklamního řemesla. A právě jeho 
profesní zkušenost dělá jeho návod, jak se naučit psát, opravdu atraktivním a hlavně 
autentickým. Z každé stránky, z každého odstavce na čtenáře vyskočí ta jedna či druhá 
vskutku klasická textařská moudrost či reklamní pravidlo. Pro všechny, kteří chtějí lépe 
psát, je rada snadná: koupit, přečíst, osvojit a aplikovat.
Josef Havelka
TFO Contagious Praha, 
(ex)CEO Leo Burnett Prague, 
(ex)Marketing Director Česká spořitelna

Stručná, vtipná, občas drzá. Přitom je to učebnice – a opravdu se podle ní hodně naučíte. 
Navíc vás bude bavit a ukáže vám, jak myslí reklamní expert.
Denisa Hejlová 
PR manažerka a vedoucí katedry 
Marketingové komunikace a public relations na FSV UK

MANUÁL copywritingu má skutečně potenciál přes víkend naučit každého aspirujícího 
copywritera, markeťáka a podnikatele, jak prodávat textem a vydělat víc peněz. Je to 
jako švýcarský nůž pro copywritery – pro každý případ použití obsahuje lety prověřený 
nástroj.
David Hoza 
CEO/spolumajitel RocketClub.cz

Manuál copywritingu
-20 %
Sleva končí za

Tištěná kniha

Datum vydání: 09. 07. 2019
Katalogové číslo: 30091
ISBN: 978-80-271-2585-2
Formát / stran: 144×207, 120 stran
Jazyk: Čeština
90% 2 hlasy

Manuál copywritingu

Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing

Tištěná kniha
 
249  199  -20 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 10.12.2019 6:20
i: 30529 n: 27125852r: 11235
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky.

Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.

Ryze praktická knížka plná tipů, které jinde nenajdete, je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům.
Dárkové poukázky

Recenze

Vojta Untermüller je v první řadě praktik reálného reklamního řemesla. A právě jeho 
profesní zkušenost dělá jeho návod, jak se naučit psát, opravdu atraktivním a hlavně 
autentickým. Z každé stránky, z každého odstavce na čtenáře vyskočí ta jedna či druhá 
vskutku klasická textařská moudrost či reklamní pravidlo. Pro všechny, kteří chtějí lépe 
psát, je rada snadná: koupit, přečíst, osvojit a aplikovat.
Josef Havelka
TFO Contagious Praha, 
(ex)CEO Leo Burnett Prague, 
(ex)Marketing Director Česká spořitelna

Stručná, vtipná, občas drzá. Přitom je to učebnice – a opravdu se podle ní hodně naučíte. 
Navíc vás bude bavit a ukáže vám, jak myslí reklamní expert.
Denisa Hejlová 
PR manažerka a vedoucí katedry 
Marketingové komunikace a public relations na FSV UK

MANUÁL copywritingu má skutečně potenciál přes víkend naučit každého aspirujícího 
copywritera, markeťáka a podnikatele, jak prodávat textem a vydělat víc peněz. Je to 
jako švýcarský nůž pro copywritery – pro každý případ použití obsahuje lety prověřený 
nástroj.
David Hoza 
CEO/spolumajitel RocketClub.cz

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 1 832  -20 %
E-kniha 1 149  -41 %
Tištěná 396  -20 %
E-kniha 337  -20 %
Tištěná 279  -20 %
E-kniha 238  -20 %
Tištěná 340  -20 %
E-kniha 289  -20 %
Tištěná 279  -20 %
E-kniha 238  -20 %
Tištěná 239  -20 %
E-kniha 203  -20 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace





Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.