0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Marketing 6.0

Budoucnost ve znamení zážitků

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
549  467 
Ušetříte 82 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 20. 03. 2025 15:20
i: 48679 n: 27153213r: 14364
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
467  397 
Ušetříte 70 
Ihned ke stažení
i: 48826 n: 27178056r: 14364
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma

Ukázky z E-knihy

PDF
Pusťte se do znovuobjevení marketingových základů s nástupem metamarketingu a nechte se jím provést těmi nejlepšími z oboru.
V nové publikaci autor knihy slavný propagátor „4P marketingu“ Philip Kotler vysvětluje, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků a docílit globálních změn. V nové době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování, ke kterým došlo v posledním desetiletí. Dozvíte se, jaké jsou stavební kameny metamarketingu, jaké technologie denně používají generace Z a generace Alfa. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, a informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku.
Kniha je určena pro manažery, vedoucí pracovníky, členy představenstev a další vedoucí pracovníky, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama. Tato publikace je současně nepostradatelná pro novou generaci marketérů, inzerentů, tvůrců obsahu a dalších odborníků.

Doprava zadarmo končí za:

Z obsahu knihy Marketing 6.0

O autorech
ČÁST I Úvod do marketingu 6.0
1. Vítejte v éře marketingu 6.0: Od multi- přes omni- k meta-
2. Nástup fygitálních domorodců: Mladé generace Z a generace alfa dospívají
3. Imerzivní marketing nastupuje: Pět mikrotrendů na cestě k metamarketingu
4. Budoucnost zákaznické zkušenosti: Jak propojit fyzické a digitální prostředí v imerzivní zážitek
ČÁST II Technologické nástroje marketingu 6.0 a prostředí
5. Jak porozumět technologickým nástrojům: Pět základních technologií podporujících metamarketing
6. Tvorba prodloužené reality: Imerzivní zážitky v reálném životě
7. Vstupujeme do světa metaverza: Budoucí podoba sociálních médií
ČÁST III Marketing 6.0: Zákaznická zkušenost
8. Multisenzorický marketing: Poskytování imerzivních zážitků pro všech pět smyslů
9. Prostorový marketing: Přirozené interakce mezi člověkem a strojem
10. Marketing v metaverzu: Experimentování se zapojením nové generace
Poděkování
Rejstřík

Tištěná kniha

Datum vydání: 05.03.2025
Katalogové číslo: 32024
ISBN: 978-80-271-5321-3
Formát / stran: 167×240, 232 stran
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 4.03MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Marketing 6.0

Ukázky z E-knihy

PDF

Tištěná kniha

Datum vydání: 05.03.2025
Katalogové číslo: 32024
ISBN: 978-80-271-5321-3
Formát / stran: 167×240, 232 stran
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 4.03 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Marketing 6.0

Budoucnost ve znamení zážitků

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
549  467 
Ušetříte 82 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 20. 03. 2025 15:20
i: 48679 n: 27153213r: 14364
E-kniha
PDF
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
467  397 
Ušetříte 70 
Ihned ke stažení
i: 48826 n: 27178056r: 14364
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Pusťte se do znovuobjevení marketingových základů s nástupem metamarketingu a nechte se jím provést těmi nejlepšími z oboru.
V nové publikaci autor knihy slavný propagátor „4P marketingu“ Philip Kotler vysvětluje, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků a docílit globálních změn. V nové době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování, ke kterým došlo v posledním desetiletí. Dozvíte se, jaké jsou stavební kameny metamarketingu, jaké technologie denně používají generace Z a generace Alfa. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, a informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku.
Kniha je určena pro manažery, vedoucí pracovníky, členy představenstev a další vedoucí pracovníky, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama. Tato publikace je současně nepostradatelná pro novou generaci marketérů, inzerentů, tvůrců obsahu a dalších odborníků.

Doprava zadarmo končí za:

Z obsahu knihy Marketing 6.0

O autorech
ČÁST I Úvod do marketingu 6.0
1. Vítejte v éře marketingu 6.0: Od multi- přes omni- k meta-
2. Nástup fygitálních domorodců: Mladé generace Z a generace alfa dospívají
3. Imerzivní marketing nastupuje: Pět mikrotrendů na cestě k metamarketingu
4. Budoucnost zákaznické zkušenosti: Jak propojit fyzické a digitální prostředí v imerzivní zážitek
ČÁST II Technologické nástroje marketingu 6.0 a prostředí
5. Jak porozumět technologickým nástrojům: Pět základních technologií podporujících metamarketing
6. Tvorba prodloužené reality: Imerzivní zážitky v reálném životě
7. Vstupujeme do světa metaverza: Budoucí podoba sociálních médií
ČÁST III Marketing 6.0: Zákaznická zkušenost
8. Multisenzorický marketing: Poskytování imerzivních zážitků pro všech pět smyslů
9. Prostorový marketing: Přirozené interakce mezi člověkem a strojem
10. Marketing v metaverzu: Experimentování se zapojením nové generace
Poděkování
Rejstřík

O Autorovi

Kotler Philip
Philip Kotler je emeritním profesorem marketingu na Kellogg School of Management, kde působil jako držitel prestižní profesury S.C. Johnson & Son v oboru mezinárodního marketingu. Deník Wall Street Journal ho řadí mezi šest nejvlivnějších myslitelů v oblasti podnikání. Je držitelem řady ocenění a čestných titulů z různých škol po celém světě, magisterského titulu z University of Chicago a doktorátu z Massachusetts Institute of Technology, oba v oboru ekonomie. Jeho knihy mají neuvěřitelný mezinárodní ohlas – byly přeloženy do více než 25 jazyků a Philip Kotler pravidelně vystupuje na mezinárodních konferencích.
Kartajaya Hermawan
Hermawan Kartajaya je zakladatelem a předsedou společnosti M Corp. Od roku 1998 spolupracuje s Philipem Kotlerem a je spoluautorem pozoruhodného souboru dvanácti knižních titulů. Britský Chartered Institute of Marketing ho jmenoval jedním z „padesáti guruů, kteří utvářejí budoucnost marketingu“. Hermawan také obdržel ocenění Distinguished Global Leadership Award od Pan-Pacifijic Business Association University of Nebraska v Lincolnu. Je také zakladatelem Asijské marketingové federace, Asijského výboru pro malé podniky a Světového marketingového fóra.
Setiawan Iwan
Iwan Setiawan je výkonným ředitelem společnosti Marketeers, indonéské marketingové mediální platformy. Je také marketingovým konzultantem s dvacetiletou praxí, který pomohl více než stovce klientů napříč různými odvětvími. Vyučuje marketing v programu Executive MBA na School of Business and Management, Bandung Institute of Technology (Jakarta, Indonésie). Iwan získal titul MBA na Kellogg School of Management na Northwestern University a titul BEng na University of Indonesia.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 1 947 
E-kniha 1 655 
Tištěná 467 
E-kniha 397 
Tištěná 254 
E-kniha 216 
Tištěná 509 
E-kniha 433 
Tištěná 305 
E-kniha 259 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.