Marketing 6.0
Budoucnost ve znamení zážitků
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
549 Kč 467 KčUšetříte 82 Kč
Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 20. 03. 2025 15:20
i: 48679 n: 27153213r: 14364 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
467 Kč 397 KčUšetříte 70 Kč
Ihned ke stažení
i: 48826 n: 27178056r: 14364
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Pusťte se do znovuobjevení marketingových základů s nástupem metamarketingu a nechte se jím provést těmi nejlepšími z oboru.
V nové publikaci autor knihy slavný propagátor „4P marketingu“ Philip Kotler vysvětluje, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků a docílit globálních změn. V nové době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování, ke kterým došlo v posledním desetiletí. Dozvíte se, jaké jsou stavební kameny metamarketingu, jaké technologie denně používají generace Z a generace Alfa. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, a informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku.
Kniha je určena pro manažery, vedoucí pracovníky, členy představenstev a další vedoucí pracovníky, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama. Tato publikace je současně nepostradatelná pro novou generaci marketérů, inzerentů, tvůrců obsahu a dalších odborníků.
Doprava zadarmo končí za:
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Marketing 6.0
O autorech
ČÁST I Úvod do marketingu 6.0
1. Vítejte v éře marketingu 6.0: Od multi- přes omni- k meta-
2. Nástup fygitálních domorodců: Mladé generace Z a generace alfa dospívají
3. Imerzivní marketing nastupuje: Pět mikrotrendů na cestě k metamarketingu
4. Budoucnost zákaznické zkušenosti: Jak propojit fyzické a digitální prostředí v imerzivní zážitek
ČÁST II Technologické nástroje marketingu 6.0 a prostředí
5. Jak porozumět technologickým nástrojům: Pět základních technologií podporujících metamarketing
6. Tvorba prodloužené reality: Imerzivní zážitky v reálném životě
7. Vstupujeme do světa metaverza: Budoucí podoba sociálních médií
ČÁST III Marketing 6.0: Zákaznická zkušenost
8. Multisenzorický marketing: Poskytování imerzivních zážitků pro všech pět smyslů
9. Prostorový marketing: Přirozené interakce mezi člověkem a strojem
10. Marketing v metaverzu: Experimentování se zapojením nové generace
Poděkování
Rejstřík
O Autorovi
Kotler PhilipPhilip Kotler je emeritním profesorem marketingu na Kellogg School of Management, kde působil jako držitel prestižní profesury S.C. Johnson & Son v oboru mezinárodního marketingu. Deník Wall Street Journal ho řadí mezi šest nejvlivnějších myslitelů v oblasti podnikání. Je držitelem řady ocenění a čestných titulů z různých škol po celém světě, magisterského titulu z University of Chicago a doktorátu z Massachusetts Institute of Technology, oba v oboru ekonomie. Jeho knihy mají neuvěřitelný mezinárodní ohlas – byly přeloženy do více než 25 jazyků a Philip Kotler pravidelně vystupuje na mezinárodních konferencích.
Kartajaya HermawanHermawan Kartajaya je zakladatelem a předsedou společnosti M Corp. Od roku 1998 spolupracuje s Philipem Kotlerem a je spoluautorem pozoruhodného souboru dvanácti knižních titulů. Britský Chartered Institute of Marketing ho jmenoval jedním z „padesáti guruů, kteří utvářejí budoucnost marketingu“. Hermawan také obdržel ocenění Distinguished Global Leadership Award od Pan-Pacifijic Business Association University of Nebraska v Lincolnu. Je také zakladatelem Asijské marketingové federace, Asijského výboru pro malé podniky a Světového marketingového fóra.
Setiawan IwanIwan Setiawan je výkonným ředitelem společnosti Marketeers, indonéské marketingové mediální platformy. Je také marketingovým konzultantem s dvacetiletou praxí, který pomohl více než stovce klientů napříč různými odvětvími. Vyučuje marketing v programu Executive MBA na School of Business and Management, Bandung Institute of Technology (Jakarta, Indonésie). Iwan získal titul MBA na Kellogg School of Management na Northwestern University a titul BEng na University of Indonesia.