0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
299
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 16.12.2017 11:15
i: 15970 n: 24724393r: 5124
Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům kniha ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit na to, co zajímá majitele - na růst. Na mnoha zajímavých praktických příkladech uvidíte, že je potřeba nově se zaměřit například na strategické segmenty namísto tržních segmentů, že namísto prodeje zboží je nutno poskytovat zákaznická řešení, že je potřeba využívat správné distribuční ziskové kanály namísto vyhýbání se novým možnostem distribuce, že je nutné místo inovací vzniklých na základě marketingového výzkumu generovat radikálně nové nápady, které ovlivní trh, a vytvořit tak organizaci, která řídí trh, namísto toho, aby byla řízena trhem. Knihu doporučuje řada podnikatelů a manažerů známých firem a její výhodou je také to, že vychází z evropského, nikoliv amerického prostředí.
Philip Kotler, světový guru marketingu, o knize řekl: "Profesor Kumar úspěšně započal novou kapitolu v teorii a praxi marketingu."

Z obsahu knihy Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

O autorovi 8
Úvodní slovo 9
Předmluva 11
Poděkování 13
1. Od marketingu-funkce k marketingu-motoru transformace 15
1.1 Úpadek marketingu 16
1.2 Navrácení marketingu zpět do zorného úhlu generálních ředitelů 18
1.3 Marketingový manifest generálního ředitele 22
1.4 Pěstování respektu k zákazníkovi napříč organizací30
1.5 Shrnutí 35
2. Od tržních segmentů k segmentům strategickým 37
2.1 Tržní segmenty podle 4P 39
2.2 Strategické segmenty podle 3V 43
2.3 Řiďte růst a inovace použitím 3V 48
2.4 Shrnutí 58
3. Od prodeje výrobků k poskytování řešení 61
3.1 Změna IBM prostřednictvím prodeje řešení 63
3.2 Transformace 3V pro prodej řešení 64
3.3 Vytvořte si dovednosti pro prodej řešení 77
3.4 Přeměna na společnost prodávající řešení 82
3.5 Shrnutí 86
4. Od upadajících distribučních kanálů k rostoucím 89
4.1 Strategie migrace distribučních kanálů 91
4.2 Proces migrace distribučních kanálů 100
4.3 Shrnutí 111
5. Od značkových buldozerů ke globálním distribučním partnerům 113
5.1 Výzva představovaná globálními retailery 115
5.2 Vštěpování filozofie orientované na vztahy 118
5.3 Zákaznicky orientovaný globální account management 125
5.4 Shrnutí 138
6. Od hromadění značek k racionalizaci jejich portfolia 141
6.1 Přemnožení značek je nákladné 143
6.2 Výzva racionalizace značek 147
6.3 Proces racionalizace značek 149
6.4 Segmentační přístup společnosti Electrolux vycházející odspodu 155
6.5 Portfoliový přístup společnosti Unilever postupující odshora 159
6.6 Shrnutí 163
7. Od firmy vedené trhem k firmě trh řídící 167
7.1 Firma řídící trh 170
7.2 Jak získávají firmy řídící trh výhodu 175
7.3 Bariéry přechodu na řízení trhu u zavedených firem 181
7.4 Transformační proces řízení trhu 184
7.5 A teď všechno dohromady: kultura společnosti Sony řídí trh 190
7.6 Shrnutí 192
8. Od marketingu podnikatelských jednotek ke korporátnímu marketingu 195
8.1 Role korporátního ústředí 196
8.2 Hledání marketingových synergií 197
8.3 Nastupující trhy jako platforma růstu 202
8.4 Vytváření dovedností zaměřených na zákazníka 207
8.5 Umožnění průběhu transformací trhu 221
Citované zdroje 227

Tištěná kniha

Datum vydání: 22. 05. 2008
Katalogové číslo: 3725
ISBN: 978-80-247-2439-3
Formát / stran: 167×240, 240 stran
Edice: Expert
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Tištěná kniha

Datum vydání: 22. 05. 2008
Katalogové číslo: 3725
ISBN: 978-80-247-2439-3
Formát / stran: 167×240, 240 stran
Edice: Expert

Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům kniha ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit na to, co zajímá majitele - na růst. Na mnoha zajímavých praktických příkladech uvidíte, že je potřeba nově se zaměřit například na strategické segmenty namísto tržních segmentů, že namísto prodeje zboží je nutno poskytovat zákaznická řešení, že je potřeba využívat správné distribuční ziskové kanály namísto vyhýbání se novým možnostem distribuce, že je nutné místo inovací vzniklých na základě marketingového výzkumu generovat radikálně nové nápady, které ovlivní trh, a vytvořit tak organizaci, která řídí trh, namísto toho, aby byla řízena trhem. Knihu doporučuje řada podnikatelů a manažerů známých firem a její výhodou je také to, že vychází z evropského, nikoliv amerického prostředí.
Philip Kotler, světový guru marketingu, o knize řekl: "Profesor Kumar úspěšně započal novou kapitolu v teorii a praxi marketingu."
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
299
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 16.12.2017 11:15
i: 15970 n: 24724393r: 5124

Z obsahu knihy Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

O autorovi 8
Úvodní slovo 9
Předmluva 11
Poděkování 13
1. Od marketingu-funkce k marketingu-motoru transformace 15
1.1 Úpadek marketingu 16
1.2 Navrácení marketingu zpět do zorného úhlu generálních ředitelů 18
1.3 Marketingový manifest generálního ředitele 22
1.4 Pěstování respektu k zákazníkovi napříč organizací30
1.5 Shrnutí 35
2. Od tržních segmentů k segmentům strategickým 37
2.1 Tržní segmenty podle 4P 39
2.2 Strategické segmenty podle 3V 43
2.3 Řiďte růst a inovace použitím 3V 48
2.4 Shrnutí 58
3. Od prodeje výrobků k poskytování řešení 61
3.1 Změna IBM prostřednictvím prodeje řešení 63
3.2 Transformace 3V pro prodej řešení 64
3.3 Vytvořte si dovednosti pro prodej řešení 77
3.4 Přeměna na společnost prodávající řešení 82
3.5 Shrnutí 86
4. Od upadajících distribučních kanálů k rostoucím 89
4.1 Strategie migrace distribučních kanálů 91
4.2 Proces migrace distribučních kanálů 100
4.3 Shrnutí 111
5. Od značkových buldozerů ke globálním distribučním partnerům 113
5.1 Výzva představovaná globálními retailery 115
5.2 Vštěpování filozofie orientované na vztahy 118
5.3 Zákaznicky orientovaný globální account management 125
5.4 Shrnutí 138
6. Od hromadění značek k racionalizaci jejich portfolia 141
6.1 Přemnožení značek je nákladné 143
6.2 Výzva racionalizace značek 147
6.3 Proces racionalizace značek 149
6.4 Segmentační přístup společnosti Electrolux vycházející odspodu 155
6.5 Portfoliový přístup společnosti Unilever postupující odshora 159
6.6 Shrnutí 163
7. Od firmy vedené trhem k firmě trh řídící 167
7.1 Firma řídící trh 170
7.2 Jak získávají firmy řídící trh výhodu 175
7.3 Bariéry přechodu na řízení trhu u zavedených firem 181
7.4 Transformační proces řízení trhu 184
7.5 A teď všechno dohromady: kultura společnosti Sony řídí trh 190
7.6 Shrnutí 192
8. Od marketingu podnikatelských jednotek ke korporátnímu marketingu 195
8.1 Role korporátního ústředí 196
8.2 Hledání marketingových synergií 197
8.3 Nastupující trhy jako platforma růstu 202
8.4 Vytváření dovedností zaměřených na zákazníka 207
8.5 Umožnění průběhu transformací trhu 221
Citované zdroje 227

O Autorovi

Kumar Nirmalya

Je profesorem marketingu, ředitelem Centre of Marketing a jedním z ředitelů Aditya V. Birla India Centre na London Business School. Rovněž vyučoval na Harvardu a na International Institute for Managem ent Development ve Švýcarsku či na Kellog Graduate School of Management, spadající pod Northwestern University. Jako poradce, konzultant, vedoucí seminářů a přednášející pracoval Kumar s více než 50 společnostmi z žebříčku 500 největších společností na světě časopisu Fortune. Je rovněž učitelem, který získal řa du ocenění a který vytvořil programy pro takové společnosti, jakými jsou například Akzo Nobel, Bertelsmann, Caterpillar, Dow Chemical, Elkem či Sara Lee. Je členem představenstva společnosti Bata Indi a a Zensar Technologies (společný podnik RPG Group a Fujitsu-Siemens). Kumar je autorem více než 80 článků, případových studií, skript a videí. Jeho články z manažerské praxe byly publikovány v časopise Financial Times a Harvard Business Review, zatímco jeho vědecké prác e se objevily v časopisech Academy of Management Journal, Journal of Marketing a Journal of Marketing Research. Kumara citují periodika jako Automacao Comercial (Brazílie), Borsen (Dánsko), Business Week, Dawn (Pákistán), Economic Times (Indie), Empresso (Portugalsko), Elsevier (Nizozemsko), Financial Times (Ve lká Británie), International Herald Tribune (Spojené státy), Les Echos (Francie), Negocios (Argentina), Nikkei Business (Japonsko) a Wall Street Journal. Prezentoval se rovněž v programech televizních stanic CNBC, Channel 2 (Švédsko) a Star TV a pronesl závěrečnou řeč na Global Marketing Forum 2000, které bylo mimo jiné sponzorováno CNN, Fortune a Time. Kumar získal bakalářský diplom na Calcutta University, titul MBA na University of Illinois v Chicagu a PhD. v oblasti marketingu na Kellog Graduate School of Management, kde za svou doktorskou práci z ískal ocenění Marketing Science Institute´s Alden G. Clayton Award. Čtenáři ho mohou kontaktovat na e-mailové adrese nkumar@london.edu nebo na stránkách http://www.nirmalyakumar.com.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

E-kniha 253
Tištěná 349
E-kniha 297
Tištěná 495
E-kniha 421
Tištěná 999
Tištěná 219
E-kniha 110 -41 %
Tištěná 1 059

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace