0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Marketing management

14. vydání
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
2 290
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 16.12.2017 21:21
i: 18986 n: 24741505r: 6820
E-kniha
PDF
1 947
Ihned ke stažení
i: 18987 n: 24785707r: 6820
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí.
Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.

Z obsahu knihy Marketing management

O autorech 20
Předmluva 22
Předmluva k českému vydání 27
Poděkování 28
Jak chápat marketing management 32
1. Definice marketingu pro 21. století 33
2. Příprava marketingových strategií a plánů 65
Zjišťování marketingových informací 98
3. Sběr informací a předpovídání poptávky 99
4. Provádění marketingového výzkumu 131
Propojení se zákazníky 158
5. Navazování vztahů dlouhodobé věrnosti 159
6. Analýza spotřebních trhů 189
7. Analýza B2B trhů 221
8. Identifikace tržních segmentů a targeting 251
Budování silných značek 278
9. Vytváření hodnoty značky 279
10. Zvládnutí positioningu značky 311
11. Dynamika konkurence 335
Příprava tržních nabídek 362
12. Vytváření strategie výrobku 363
13. Navrhování a řízení služeb 393
14. Příprava cenových strategií a programů 421
Poskytování hodnoty 452
15. Navrhování a řízení integrovaných marketingových kanálů 453
16. Řízení maloobchodu, velkoobchodu a logistiky 487
Komunikování hodnoty 514
17. Navrhování a řízení integrované marketingové komunikace 515
18. Řízení hromadné komunikace: Reklama, podpora prodeje, události a zážitky a public relations 543
19. Řízení osobní komunikace: Přímý a interaktivní marketing, ústní šíření a osobní prodej 575
Dosahování úspěšného dlouhodobého růstu 608
20. Uvádění nových tržních nabídek 609
21. Obsluha globálních trhů 641
22. Řízení holistické marketingové organizace v dlouhém období 669
Dodatek 700
Příloha 706
Závěrečné poznámky 721
Glosář 800
Zdroje obrázků 812

Tištěná kniha

Datum vydání: 09. 04. 2013
Katalogové číslo: 3572
ISBN: 978-80-247-4150-5
Formát / stran: 210×280, 816 stran

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 17.4MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Marketing management
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF

Tištěná kniha

Datum vydání: 09. 04. 2013
Katalogové číslo: 3572
ISBN: 978-80-247-4150-5
Formát / stran: 210×280, 816 stran

E-kniha

Formát: PDF
Velikost: 17.4MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Marketing management

14. vydání
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí.
Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
2 290
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 16.12.2017 21:21
i: 18986 n: 24741505r: 6820
E-kniha
PDF
1 947
Ihned ke stažení
i: 18987 n: 24785707r: 6820

Z obsahu knihy Marketing management

O autorech 20
Předmluva 22
Předmluva k českému vydání 27
Poděkování 28
Jak chápat marketing management 32
1. Definice marketingu pro 21. století 33
2. Příprava marketingových strategií a plánů 65
Zjišťování marketingových informací 98
3. Sběr informací a předpovídání poptávky 99
4. Provádění marketingového výzkumu 131
Propojení se zákazníky 158
5. Navazování vztahů dlouhodobé věrnosti 159
6. Analýza spotřebních trhů 189
7. Analýza B2B trhů 221
8. Identifikace tržních segmentů a targeting 251
Budování silných značek 278
9. Vytváření hodnoty značky 279
10. Zvládnutí positioningu značky 311
11. Dynamika konkurence 335
Příprava tržních nabídek 362
12. Vytváření strategie výrobku 363
13. Navrhování a řízení služeb 393
14. Příprava cenových strategií a programů 421
Poskytování hodnoty 452
15. Navrhování a řízení integrovaných marketingových kanálů 453
16. Řízení maloobchodu, velkoobchodu a logistiky 487
Komunikování hodnoty 514
17. Navrhování a řízení integrované marketingové komunikace 515
18. Řízení hromadné komunikace: Reklama, podpora prodeje, události a zážitky a public relations 543
19. Řízení osobní komunikace: Přímý a interaktivní marketing, ústní šíření a osobní prodej 575
Dosahování úspěšného dlouhodobého růstu 608
20. Uvádění nových tržních nabídek 609
21. Obsluha globálních trhů 641
22. Řízení holistické marketingové organizace v dlouhém období 669
Dodatek 700
Příloha 706
Závěrečné poznámky 721
Glosář 800
Zdroje obrázků 812

O Autorovi

Kotler Philip

Patří k největším světovým autoritám v oblasti marketingu. Je profesorem mezinárodního marketingu na Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University. Magisterský titul získal na University of Chicago, titul Ph.D. na Massachusetts Institute of Technology (MIT), oba v oboru ekonomie. Dokončil postdoktorandskou práci z matematiky na Harvard University a z behaviorální vědy na University of Chicago. Profesor Kotler je autorem i spoluautorem řady publikací a poradcem pro marketingovou strategii a plánování, marketingovou organizaci a mezinárodní marketing v mnoha významných společností včetně IBM,General Electric, Honeywell, Bank of America, Merck, SAS Airlines, Michelin. Je předsedou College of Marketing na Institute of Management Sciences, ředitelem American Marketing Association (AMA), členem správní rady Marketing Science Institute, ředitelem MAC Group, členem Yankelovich Advisory Board a Copernicus Advisory Board. Je členem Board of Governors na School of Art Institute of Chicago a členem Advisory Board nadace Drucker Foundation. Procestoval celou Evropu, (Prahu navštívil v roce 2001), Asii a Jižní Ameriku, kde přednášel a též působil jako poradce řady společností v oblasti využivání globálních marketingových příležitostí.

Keller Lane Kevin

Je profesorem marketingu na Tuck School of Business, E. B. Osborn University. Profesor Keller získal akademické hodnosti na Cornell University, Carnegie-Mellon University a Duke University. V Dartmouthu přednáší studentům MBA strategický management značek a na stejné téma přednáší i pro vedoucí pracovníky významných společností. Předtím působil profesor Keller na Graduate School of Business of Stanford University, kde rovněž vedl marketingovou skupinu. Působil také na fakultách marketingu na University of California v Berkeley a na University of North Carolina v Chapel Hill. Byl hostujícím profesorem na Duke University a na Australian Graduate School of Management, má za sebou také dva roky praxe marketingového poradce Bank of America. Hlavní oblastí zájmu profesora Kellera je praktický marketing zaměřený na zákazníka. Jeho specifický výzkum se zabývá otázkou, jak může porozumění teoriím a koncepcím o chování zákazníků vylepšit marketingové strategie. Tento výzkum publikoval ve více než padesáti vědeckých studiích ve třech významných marketingových časopisech - Journal of Marketing, Journal of Marketing Research a Journal of Consumer Research. Profesor Keller je rovněž členem redakčních rad všech tří zmíněných časopisů. Výsledky jeho práce jsou široce citovány a získal za ně četné ceny. Profesor Keller je pokládán za jednoho z mezinárodních expertů v oblasti značek, brandingu a strategického řízení značek. Aktivně se této oblasti věnuje - podílí se na velkém množství různých typů marketingových projektů. Působil, nebo působí také jako poradce v oblasti brandingu pro řadu předních světových společností, například Accenture, American Express, Disney, Ford, Intel, Levi Strauss, Miller Brewing, Procter & Gamble a Starbucks. Dále působil jako konzultant v dalších společnostech vyrábějících značkové zboží - Allstate, Beiersdorf (Nivea), Blue Cross Blue Shield, Campbell Soup, General Mills, Goodyear, Kodak, The Mayo Clinic, Nordstrom, Shell Oil, Unilever a Young & Rubicam. Působil i jako člen předsednictva Marketing Science Institute. Je oblíbeným řečníkem - vede marketingové semináře a kurzy pro vrcholové pracovníky společností. Profesor Keller se v současné době zabývá výzkumem marketingových strategií a taktik, jimiž by bylo možné vytvářet, měřit a řídit hodnotu značek. Jeho učebnice na tato témata, Strategic Brand Management, jejíž druhé vydání publikovalo v září 2002 nakladatelství Prentice-Hall, byla nadšeně uvítána coby "bible tvorby značekk". Je nadšeným příznivcem sportu, hudby a kinematografie, pomáhá ve volném čase vést a propagovat jednu z nejznámějších skupin australského rokenrolu - The Church. Profesor Keller žije s manželkou Punam (rovněž profesorkou marketingu na Tuck School of Business) a dvěma dcerami, Carolyn a Allison, v New Hampshire.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 349
E-kniha 253
Tištěná 349
E-kniha 297
Tištěná 349
E-kniha 297
Tištěná 495
E-kniha 421
Tištěná 425
E-kniha 361

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace