Marketing služeb - efektivně a moderně
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4855
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům firem a dalších organizací a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Publikace obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, kapitoly zabývající se kvalitou ve službách a marketingem neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a příklady, na nichž je prakticky demonstrován obsah jednotlivých kapitol.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
O autorce 7
Úvod 9
1. Co jsou služby 11
1.1 Kdo poskytuje služby 12
1.2 Historický vývoj 12
1.3 Klasifikace služeb 13
2. Marketingový přístup ke službám 19
2.1 Vlastnosti služeb 20
2.2 Význam marketingu v konkurenčním prostředí 24
2.3 Marketingový mix služeb 26
2.4 Hlavní pojmy související s marketingem služeb 28
3. Strategické marketingové plánování 35
3.1 Prvky strategického marketingového plánování 36
3.2 Postup strategického marketingového plánování 40
4. Aplikace SWOT analýzy 57
4.1 SWOT analýza 58
4.2 Dynamická strategická rozvaha 69
5. Marketingový výzkum ve službách 75
5.1 Informační systémy 76
5.2 Marketingový výzkum 78
5.3 Marketingový výzkum a veřejné služby 90
6. Produkt ve službách 91
6.1 Produkt 92
6.2 Strategie produktu služby 95
6.3 Životní cyklus produktu služba 97
7. Ceny služeb 105
7.1 Faktory služeb ovlivňující ceny 106
7.2 Základy cenové strategie 108
7.3 Metody stanovení cen služeb 113
7.4 Tvorba cen v sektoru veřejných služeb 120
8. Distribuce služeb 123
8.1 Flexibilita služeb 124
8.2 Úloha zprostředkovatelů při distribuci služeb 127
8.3 Zásady řízení fyzické distribuce hmotných prvků služeb 129
9. Komunikační mix služeb 133
9.1 Komunikační strategie 134
9.2 Nástroje komunikačního mixu 138
10. Lidé ve službách 155
10.1 Podíl lidí na nabídce služeb 156
10.2 Význam zaměstnanců pro nabídku služeb 157
10.3 Řízení pracovních sil 159
11. Materiální prostředí 167
11.1 Vliv materiálního prostředí 168
11.2 Řízení materiálního prostředí ve službách 169
12. Procesy ve službách 179
12.1 Klasifikace procesů 180
12.2 Kritická místa a diagramy procesu poskytování služby 182
12.3 Strategie procesů poskytování služby 184
12.4 Řízení poptávky 189
12.5 Produktivita procesů poskytování služeb 192
13. Řízení kvality služeb 195
13.1 Význam kvality služeb 196
13.2 Stanovení standardů kvality 201
13.3 Koncepce managementu jakosti 202
14. Specifika marketingu neziskových organizací 205
14.1 Co jsou neziskové organizace 206
14.2 Marketing neziskových organizací 208
14.3 Plánování neziskové organizace 211
14.4 Odlišné prvky prostředí neziskových organizací 212
14.5 Specifické marketingové strategie neziskových organizací 217
14.6 Souvislost mezi neziskovým marketingem a sociálním marketingem 228
Literatura 231
Marketing služeb - efektivně a moderně
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4855
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům firem a dalších organizací a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Publikace obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, kapitoly zabývající se kvalitou ve službách a marketingem neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a příklady, na nichž je prakticky demonstrován obsah jednotlivých kapitol.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Marketing služeb - efektivně a moderně
O autorce 7
Úvod 9
1. Co jsou služby 11
1.1 Kdo poskytuje služby 12
1.2 Historický vývoj 12
1.3 Klasifikace služeb 13
2. Marketingový přístup ke službám 19
2.1 Vlastnosti služeb 20
2.2 Význam marketingu v konkurenčním prostředí 24
2.3 Marketingový mix služeb 26
2.4 Hlavní pojmy související s marketingem služeb 28
3. Strategické marketingové plánování 35
3.1 Prvky strategického marketingového plánování 36
3.2 Postup strategického marketingového plánování 40
4. Aplikace SWOT analýzy 57
4.1 SWOT analýza 58
4.2 Dynamická strategická rozvaha 69
5. Marketingový výzkum ve službách 75
5.1 Informační systémy 76
5.2 Marketingový výzkum 78
5.3 Marketingový výzkum a veřejné služby 90
6. Produkt ve službách 91
6.1 Produkt 92
6.2 Strategie produktu služby 95
6.3 Životní cyklus produktu služba 97
7. Ceny služeb 105
7.1 Faktory služeb ovlivňující ceny 106
7.2 Základy cenové strategie 108
7.3 Metody stanovení cen služeb 113
7.4 Tvorba cen v sektoru veřejných služeb 120
8. Distribuce služeb 123
8.1 Flexibilita služeb 124
8.2 Úloha zprostředkovatelů při distribuci služeb 127
8.3 Zásady řízení fyzické distribuce hmotných prvků služeb 129
9. Komunikační mix služeb 133
9.1 Komunikační strategie 134
9.2 Nástroje komunikačního mixu 138
10. Lidé ve službách 155
10.1 Podíl lidí na nabídce služeb 156
10.2 Význam zaměstnanců pro nabídku služeb 157
10.3 Řízení pracovních sil 159
11. Materiální prostředí 167
11.1 Vliv materiálního prostředí 168
11.2 Řízení materiálního prostředí ve službách 169
12. Procesy ve službách 179
12.1 Klasifikace procesů 180
12.2 Kritická místa a diagramy procesu poskytování služby 182
12.3 Strategie procesů poskytování služby 184
12.4 Řízení poptávky 189
12.5 Produktivita procesů poskytování služeb 192
13. Řízení kvality služeb 195
13.1 Význam kvality služeb 196
13.2 Stanovení standardů kvality 201
13.3 Koncepce managementu jakosti 202
14. Specifika marketingu neziskových organizací 205
14.1 Co jsou neziskové organizace 206
14.2 Marketing neziskových organizací 208
14.3 Plánování neziskové organizace 211
14.4 Odlišné prvky prostředí neziskových organizací 212
14.5 Specifické marketingové strategie neziskových organizací 217
14.6 Souvislost mezi neziskovým marketingem a sociálním marketingem 228
Literatura 231
O Autorovi
Vaštíková MiroslavaV roce 1974 vystudovala Vysokou školu báňskou – Technickou univerzitu Ostrava, obor Ekonomika a řízení hutnictví. V letech 1987 až 1994 působila ve Výzkumném ústavu rozvoje oblastí a měst (VÚROM), kde v roce 1990 dosáhla III. stupně vědeckotechnické atestace. V současné době se věnuje především pedagogické a vědeckovýzkumné činnosti na Obchodně podnikatelské fakultě Slezské univerzity v Karviné na katedře marketingu. Její přednášková činnost je zaměřena na oblast marketingových aplikací. Je lektorkou CIMA A, působila v Polsku a na Slovensku. Vědeckovýzkumná činnost autorky je zaměřena na výzkum podmínek rozvoje malého a středního podnikání, marketingu služeb a na oblast regionálního rozvoje. Je členkou České marketingové společnosti.