Marketingová komunikace
Jak komunikovat na našem trhu
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
289 Kč 217 Kč -25 %Do 30 dnů
i Zašleme ihned po naskladnění.
Poslední aktualizace skladu 20.1.2021 19:48
i: 18057 n: 24735412r: 6391Poškozená kniha i Poškození knihy
nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však
nebrání jejímu přečtení.Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Brožovaná vazba
289 Kč 173 Kč -40 %Skladem
i: 38242 n: 24735412_Dr: 6391
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a praktickém využití jednotlivých prvků komunikačního mixu: reklamy, direct marketingu, public relations, podpory prodeje, event marketingu, sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po přečtení knihy byste měli umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. Kniha se od zahraničních publikací, které jsou dostupné v ČR a SR, odlišuje příklady výhradně z domácích podmínek. Na rozdíl od českých či slovenských publikací poskytuje komplexní a konzistentní náhled na danou problematiku, nikoliv jen dílčí aspekty marketingové komunikace. Velkou předností knihy je také to, že se na ní podíle
lo množství expertů z marketingové praxe.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
800 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Marketingová komunikace
O autorech 3
Poradci z praxe 4
Řekli o knize 8
Úvod 9
1 Plánování komunikačních kampaní 11
2 Model marketingové komunikace 23
2.1 Prvky modelu marketingové komunikace 23
2.2 Sdělení, médium a kontext 24
2.3 Zaujetí 28
2.4 Pochopení 32
2.5 Přesvědčení 35
2.6 Šíření ústním podáním 41
3 Reklama 49
3.1 Charakteristika a funkce 49
3.2 Reklamní média 52
3.3 Tvorba efektivní reklamy 70
4 Direct marketing 79
4.1 Charakteristika a funkce 79
4.2 Direct mailing a e-mailing 86
4.3 Ostatní nástroje direct marketingu 92
5 Podpora prodeje 97
5.1 Charakteristika a funkce 97
5.2 Klasické nástroje podpory prodeje 100
5.3 Komunikace v místě prodeje 111
6 Public relations 115
6.1 Charakteristika a funkce 115
6.2 Media relations 117
6.3 Nástroje media relations 125
6.4 Krizová komunikace 131
7 Event marketing a sponzoring 137
7.1 Event marketing 137
7.2 Sponzoring 142
8 Osobní prodej 149
8.1 Charakteristika a funkce 149
8.2 Průběh osobního prodeje 154
8.3 Veletrhy a výstavy 162
9 On-line komunikace 171
9.1 Charakteristika a funkce 171
9.2 Webové stránky 172
9.3 On-line sociální média 182
Případová studie 193
Shrnutí / Summary 200
Literatura 201
Rejstřík 211
O Autorovi
Karlíček MiroslavJe vedoucí katedry marketingu na Fakultě podnikohospodářské VŠE. Vyučuje předměty Marketing 1 a Marketingová komunikace. Praktické zkušenosti získal v agentuře Ogilvy Public Relations, kde pracoval pro klienty, jako je Janssen-Cilag, Plzeňský Prazdroj, Henkel či Olympus. Působil také jako tiskový mluvčí VŠE a marketingový poradce společnosti SAP ČR. Další zkušenosti nabyl během stáží na HEC School of Management ve Francii, ve společnosti EPSON v USA a ve společnosti BOSCH v Německu. Od roku 2009 je členem vědecké rady Fakulty podnikohospodářské VŠE.
Král Petr(autor kapitoly 8) Je odborným asistentem katedry mezinárodního obchodu na Fakultě mezinárodních vztahů VŠE, kde vyučuje mezinárodní marketing a mezinárodní marketingovou komunikaci. Tyto předměty vyučuje také na zahran ičních univerzitách. Je členem "Faculty Group for Marketingg" globální aliance vysokých škol CEMS. Je také jednatelem a spolumajitelem společnosti WebTrade CZ s.r.o., která se specializuje na poradenst ví v česko-německém obchodě a je výhradním zástupcem Veletrhů Dortmund pro Českou republiku a Slovensko.