0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Marketingová komunikace

Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání

Karlíček Miroslav a kolektiv
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299  254 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 19. 03. 2024 7:00
i: 22820 n: 24757698r: 8951
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254  216 
Ihned ke stažení
i: 22821 n: 27190652r: 8951
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Marketingová komunikace

O hlavním autorovi 3
O dalších autorech 4
Poradci z praxe 9
Úvod 10
1 Plánování komunikačních kampaní 11
2 Principy marketingové komunikace 23
2.1 Fáze efektivní marketingové komunikace 23
2.2 Zaujetí cílové skupiny 26
2.3 Pochopení marketingového sdělení 30
2.4 Přesvědčení cílové skupiny 33
2.5 Situační kontext 38
2.6 Šíření ústním podáním (WOM) 40
3 Reklama 49
3.1 Charakteristika a funkce 49
3.2 Reklamní média 52
3.3 Tvorba efektivní reklamy 65
4 Direct marketing 73
4.1 Charakteristika a funkce 73
4.2 E-mailing a direct mailing 82
4.3 Další nástroje direct marketingu 89
4.4 Řízení direct marketingových kampaní 91
5 Podpora prodeje 95
5.1 Charakteristika a funkce 95
5.2 Klasické nástroje podpory prodeje 98
5.3 Komunikace v místě prodeje 110
6 Public relations 119
6.1 Charakteristika a funkce 119
6.2 Media relations 122
6.3 Nástroje media relations 130
6.4 Krizová komunikace 136
7 Event marketing a sponzoring 143
7.1 Event marketing 143
7.2 Sponzoring 150
8 Osobní prodej 159
8.1 Charakteristika a funkce 159
8.2 Průběh osobního prodeje 166
8.3 Veletrhy a výstavy 174
9 Online komunikace 183
9.1 Charakteristika a funkce 183
9.2 Webové stránky 184
9.3 Online sociální média 196
10 Případová studie 205
Závěr 212
Literatura 215

Tištěná kniha

Datum vydání: 12.02.2016
Katalogové číslo: 32001
ISBN: 978-80-247-5769-8
Formát / stran: 167×240, 224 stran
Edice: Manažer
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 10.53MB | 15.31MB | 9.83MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Marketingová komunikace

Tištěná kniha

Datum vydání: 12.02.2016
Katalogové číslo: 32001
ISBN: 978-80-247-5769-8
Formát / stran: 167×240, 224 stran
Edice: Manažer
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 10.53 MB | 15.31 MB | 9.83 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Marketingová komunikace

Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání

Karlíček Miroslav a kolektiv
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299  254 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 19. 03. 2024 7:00
i: 22820 n: 24757698r: 8951
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254  216 
Ihned ke stažení
i: 22821 n: 27190652r: 8951
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Marketingová komunikace

O hlavním autorovi 3
O dalších autorech 4
Poradci z praxe 9
Úvod 10
1 Plánování komunikačních kampaní 11
2 Principy marketingové komunikace 23
2.1 Fáze efektivní marketingové komunikace 23
2.2 Zaujetí cílové skupiny 26
2.3 Pochopení marketingového sdělení 30
2.4 Přesvědčení cílové skupiny 33
2.5 Situační kontext 38
2.6 Šíření ústním podáním (WOM) 40
3 Reklama 49
3.1 Charakteristika a funkce 49
3.2 Reklamní média 52
3.3 Tvorba efektivní reklamy 65
4 Direct marketing 73
4.1 Charakteristika a funkce 73
4.2 E-mailing a direct mailing 82
4.3 Další nástroje direct marketingu 89
4.4 Řízení direct marketingových kampaní 91
5 Podpora prodeje 95
5.1 Charakteristika a funkce 95
5.2 Klasické nástroje podpory prodeje 98
5.3 Komunikace v místě prodeje 110
6 Public relations 119
6.1 Charakteristika a funkce 119
6.2 Media relations 122
6.3 Nástroje media relations 130
6.4 Krizová komunikace 136
7 Event marketing a sponzoring 143
7.1 Event marketing 143
7.2 Sponzoring 150
8 Osobní prodej 159
8.1 Charakteristika a funkce 159
8.2 Průběh osobního prodeje 166
8.3 Veletrhy a výstavy 174
9 Online komunikace 183
9.1 Charakteristika a funkce 183
9.2 Webové stránky 184
9.3 Online sociální média 196
10 Případová studie 205
Závěr 212
Literatura 215

O Autorovi

Karlíček Miroslav
Je vedoucí katedry marketingu na Fakultě podnikohospodářské VŠE. Vyučuje předměty Marketing 1 a Marketingová komunikace. Praktické zkušenosti získal v agentuře Ogilvy Public Relations, kde pracoval pro klienty, jako je Janssen-Cilag, Plzeňský Prazdroj, Henkel či Olympus. Působil také jako tiskový mluvčí VŠE a marketingový poradce společnosti SAP ČR. Další zkušenosti nabyl během stáží na HEC School of Management ve Francii, ve společnosti EPSON v USA a ve společnosti BOSCH v Německu. Od roku 2009 je členem vědecké rady Fakulty podnikohospodářské VŠE.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 509 
E-kniha 433 
Tištěná 305 
E-kniha 259 
Tištěná 288 
E-kniha 245 
Tištěná 339 
E-kniha 288 
Poškozená 221 
E-kniha 267 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.