0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Marketingová komunikace v místě prodeje

POP, POS, In-store, Shopper Marketing
Jesenský Daniel a kolektiv
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
495
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 20.5.2018 12:03
i: 26792 n: 27102525r: 9388
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
421
Ihned ke stažení
i: 26940 n: 27192687r: 9388
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.
Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují. 

Tištěná kniha

Datum vydání: 14. 12. 2017
Katalogové číslo: 30037
ISBN: 978-80-271-0252-5
Formát / stran: 167×240, 512 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 37.2MB | 29.39MB | 38.15MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Marketingová komunikace v místě prodeje

Tištěná kniha

Datum vydání: 14. 12. 2017
Katalogové číslo: 30037
ISBN: 978-80-271-0252-5
Formát / stran: 167×240, 512 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 37.2MB | 29.39MB | 38.15MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Marketingová komunikace v místě prodeje

POP, POS, In-store, Shopper Marketing
Jesenský Daniel a kolektiv
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.
Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují. 
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
495
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 20.5.2018 12:03
i: 26792 n: 27102525r: 9388
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
421
Ihned ke stažení
i: 26940 n: 27192687r: 9388

O Autorovi

Jesenský Daniel

Již od roku 1993 aktivně působí v oblasti marketingu a in-store marketingové komunikace. Kromě stávající pozice Managing partner ve společnosti DAGO (poskytovatel in-store marketingových řešení) je prezidentem oborové asociace POPAI Central Europe, členem hlavního výboru České marketingové společnosti a členem výkonné rady Marketingového institutu. V asociaci POPAI se dlouhodobě zabývá především in-store marketingovou teorií a výzkumem. Vystudoval strategický management na Nottingham Trent University/BIBS a mezinárodni marketing na francouzské ESCEM. Doktorát obhájil na School of Business and Economics, University of Jyvaskyla ve Finsku. V roce 2011 získal certifikát lektora marketingu od České marketingové společnosti a vyučuje na Vysoké škole ekonomické a Univerzitě Karlově. Je autorem mnoha odborných článků a spoluautorem řady knih, např. POP – In store komunikace v praxi (2009), Emoce v marketingu (2014) nebo Marketingová komunikace (2016), vydaných nakladatelstvím Grada Publishing. Od roku 2013 je členem Vědecké rady Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 1 499
Tištěná 459
E-kniha 390
Tištěná 399
E-kniha 339
Tištěná 419
E-kniha 356
Tištěná 298
E-kniha 253

Novinky a akční nabídky knih

Vyberte témata, která vás zajímají:


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace