Marketingový výzkum
v udržitelném marketingovém managementu
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 11316 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
212 Kč 191 KčIhned ke stažení
i: 40130 n: 27140626r: 11316 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu. V textu naleznete konkrétní příklady z vlastních marketingových výzkumů realizovaných v Mezinárodním institutu marketingu, komunikace a podnikání, a to jak na úrovni organizace, v podmínkách podniků jako Veletrhy Brno či Soukromá vysoká škola ve Znojmě, tak na úrovni Jihomoravského kraje, jako v případě projektu Moravské vinařské stezky, či až na úrovni celého státu České republiky.
Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak zcela konkrétně připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými základními statistickými postupy můžete shromážděné údaje následně zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky, včetně konkrétních marketingových doporučení.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Z obsahu knihy Marketingový výzkum
O AUTORECH
ÚVOD
1. MARKETINGOVÝ VÝZKUM A MARKETINGOVÝ MANAGEMENT
1.1 Marketingový management a využívání marketingových informací
1.2 Podstata a definice marketingového výzkumu
1.3 Proměny obsahu a objektu marketingového výzkumu
1.4 Historické kořeny a druhy marketingového výzkumu
1.5 Příklad kvalitativního marketingového výzkumu
2. MARKETINGOVÝ VÝZKUM JAKO PROCES
2.1 Fáze marketingového výzkumu
2.2 Marketingový problém a cíle marketingového výzkumu
2.3 Plán marketingového výzkumu
2.4 Projekt marketingového výzkumu
3. PŘEDMĚT MARKETINGOVÉHO VÝZKUMU – JEHO VYMEZENÍ A OPERACIONALIZACE
3.1 Předmět marketingového výzkumu
3.2 Příklad operacionalizace předmětu marketingového výzkumu
4. TECHNIKY KVANTITATIVNÍHO MARKETINGOVÉHO VÝZKUMU
4.1 Dotazování
Dotazník
Formulace otázek
Otevřené otázky
Uzavřené otázky
Polootevřené (polouzavřené) otázky
Filtrační otázky
4.2 Anketa
4.3 Osobní dotazování
4.4 Telefonické dotazování
4.5 Pozorování
4.6 Mystery shopping
4.7 Experiment
4.8 Experiment v podobě neuromarketingu
5. OBJEKT MARKETINGOVÉHO VÝZKUMU
5.1 Pravděpodobnostní (náhodný) výběr
5.2 Záměrný (kvótní) výběr
5.3 Velikost výběrového souboru
6. STATISTICKÉ ZPRACOVÁNÍ DAT
6.1 Znaky (proměnné)
6.2 Kategorizace
6.3 Kódování
6.4 Třídění
6.5 Měření souvislosti mezi dvěma znaky
7. PRAKTICKÝ PŘÍKLAD REALIZACE A INTERPRETACE JEDNODUCHÉHO OPAKOVANÉHO MARKETINGOVÉHO VÝZKUMU
7.1 Nejvýznamnější podnik pro rozvoj města Znojma
7.2 Výsledky výzkumu
Srovnání výsledků z roku 2010 s rokem 2011
7.3 Statistické souvislosti
7.4 Shrnutí poznatků a praktická doporučení
8. OPAKOVANÝ MARKETINGOVÝ VÝZKUM
8.1 Opakované výzkumy Brna
8.2 Shrnutí poznatků a praktická doporučení
9. MARKETINGOVÝ VÝZKUM V MODELU RACE
9.1 Model RACE a výsledky výzkumu
První krok: Research (výzkum)
Druhý krok: Action (činnost)
Třetí krok: Communication (komunikace)
Čtvrtý krok: Evaluation (zhodnocení)
9.2 Model RACE a lobbování
10. VÝZKUMY VOLEBNÍHO CHOVÁNÍ
10.1 Historické kořeny
10.2 Průnik poznatků o volebním chování do marketingu
10.3 Výsledky marketingových výzkumů a výsledky voleb
10.4 Jak je to v realitě? Analýza volebního chování na příkladu Česka a Slovenska
10.5 Parlamentní volby v České republice v roce 2017
Předvolební průzkumy
Volební průzkumy
Povolební průzkumy
10.6 Parlamentní volby ve Slovenské republice v roce 2016
Předvolební průzkumy
Exit poll
Povolební průzkumy
11. MARKETINGOVÝ VÝZKUM V UDRŽITELNÉM MARKETINGOVÉM MANAGEMENTU
11.1 Problémy udržitelného marketingového managementu
11.2 Marketingový výzkum kvality života
11.3 Férový marketing a marketingový výzkum
MÍSTO ZÁVĚRU: PŘÍNOSY MARKETINGOVÉHO VÝZKUMU PRO UDRŽITELNÝ MARKETINGOVÝ MANAGEMENT
LITERATURA
O Autorovi
Foret MiroslavPůsobí na Ústavu marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Přednáší a vyučuje také na vysokých školách v zahraničí (Švédsko, Nizozemí a Bulharsko) a na Brno International Business School v rámci programů validovaných Nottinghamskou Trent University.
Melas DavidDávid Melas, MPhil. – Absolvent univerzity v Cambridge se věnuje marketingové komunikaci a reklamní strategií na Vysoké škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha z pozice generálního ředitele. Zabývá se nastavováním reklamních kampaní, jejich analýzou a následným použitím pro co největší zásah cílové skupiny. Aktivně sleduje trendy v online komunikaci a na sociálních sítích, kde je vidět největší potenciál pro zlepšení v příštích pěti letech. Dále se zajímá o technologie a jejich využití ve zlepšování života pacientů s civilizačními nemocemi, jako je diabetes nebo Alzheimerova choroba. Předtím pracoval pro konzultační a IT firmy, kde měl na starosti velké nadnárodní klienty jako Huawei, Microsoft nebo Oracle.