0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Marketingový výzkum

v udržitelném marketingovém managementu

25%
SLEVA
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
249  187  -25 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 30.11.2020 15:01
i: 39190 n: 27117239r: 11316
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma

Ukázky z E-knihy

Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu. V textu naleznete konkrétní příklady z vlastních marketingových výzkumů realizovaných v Mezinárodním institutu marketingu, komunikace a podnikání, a to jak na úrovni organizace, v podmínkách podniků jako Veletrhy Brno či Soukromá vysoká škola ve Znojmě, tak na úrovni Jihomoravského kraje, jako v případě projektu Moravské vinařské stezky, či až na úrovni celého státu České republiky.

Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak zcela konkrétně připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými základními statistickými postupy můžete shromážděné údaje následně zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky, včetně konkrétních marketingových doporučení.

Dnes SLEVA 25 % na vše!

Soubory ke stažení

Marketingovy_vyzkum_OBR_KE_STAZENI.zip (3,5 MB)

Z obsahu knihy Marketingový výzkum

O AUTORECH
ÚVOD
 
1. MARKETINGOVÝ VÝZKUM A MARKETINGOVÝ MANAGEMENT
     1.1 Marketingový management a využívání marketingových informací
     1.2 Podstata a definice marketingového výzkumu
     1.3 Proměny obsahu a objektu marketingového výzkumu
     1.4 Historické kořeny a druhy marketingového výzkumu
     1.5 Příklad kvalitativního marketingového výzkumu
 
2. MARKETINGOVÝ VÝZKUM JAKO PROCES
     2.1 Fáze marketingového výzkumu
     2.2 Marketingový problém a cíle marketingového výzkumu
     2.3 Plán marketingového výzkumu
     2.4 Projekt marketingového výzkumu
 
3. PŘEDMĚT MARKETINGOVÉHO VÝZKUMU – JEHO VYMEZENÍ A OPERACIONALIZACE
     3.1 Předmět marketingového výzkumu
     3.2 Příklad operacionalizace předmětu marketingového výzkumu
 
4. TECHNIKY KVANTITATIVNÍHO MARKETINGOVÉHO VÝZKUMU
     4.1 Dotazování
          Dotazník
          Formulace otázek
          Otevřené otázky
          Uzavřené otázky
          Polootevřené (polouzavřené) otázky
          Filtrační otázky
     4.2 Anketa
     4.3 Osobní dotazování
     4.4 Telefonické dotazování
     4.5 Pozorování
     4.6 Mystery shopping
     4.7 Experiment
     4.8 Experiment v podobě neuromarketingu
 
5. OBJEKT MARKETINGOVÉHO VÝZKUMU
     5.1 Pravděpodobnostní (náhodný) výběr
     5.2 Záměrný (kvótní) výběr
     5.3 Velikost výběrového souboru
 
6. STATISTICKÉ ZPRACOVÁNÍ DAT
     6.1 Znaky (proměnné)
     6.2 Kategorizace
     6.3 Kódování
     6.4 Třídění
     6.5 Měření souvislosti mezi dvěma znaky
 
7. PRAKTICKÝ PŘÍKLAD REALIZACE A INTERPRETACE JEDNODUCHÉHO OPAKOVANÉHO MARKETINGOVÉHO VÝZKUMU
     7.1 Nejvýznamnější podnik pro rozvoj města Znojma
     7.2 Výsledky výzkumu
          Srovnání výsledků z roku 2010 s rokem 2011
     7.3 Statistické souvislosti
     7.4 Shrnutí poznatků a praktická doporučení
 
8. OPAKOVANÝ MARKETINGOVÝ VÝZKUM
     8.1 Opakované výzkumy Brna
     8.2 Shrnutí poznatků a praktická doporučení
 
9. MARKETINGOVÝ VÝZKUM V MODELU RACE
     9.1 Model RACE a výsledky výzkumu
          První krok: Research (výzkum)
          Druhý krok: Action (činnost)
          Třetí krok: Communication (komunikace)
          Čtvrtý krok: Evaluation (zhodnocení)
     9.2 Model RACE a lobbování
 
10. VÝZKUMY VOLEBNÍHO CHOVÁNÍ
     10.1 Historické kořeny
     10.2 Průnik poznatků o volebním chování do marketingu
     10.3 Výsledky marketingových výzkumů a výsledky voleb
     10.4 Jak je to v realitě? Analýza volebního chování na příkladu Česka a Slovenska
     10.5 Parlamentní volby v České republice v roce 2017
          Předvolební průzkumy
          Volební průzkumy
          Povolební průzkumy
     10.6 Parlamentní volby ve Slovenské republice v roce 2016
          Předvolební průzkumy
          Exit poll
          Povolební průzkumy
 
11. MARKETINGOVÝ VÝZKUM V UDRŽITELNÉM MARKETINGOVÉM MANAGEMENTU
     11.1 Problémy udržitelného marketingového managementu
     11.2 Marketingový výzkum kvality života
     11.3 Férový marketing a marketingový výzkum
 
MÍSTO ZÁVĚRU: PŘÍNOSY MARKETINGOVÉHO VÝZKUMU PRO UDRŽITELNÝ MARKETINGOVÝ MANAGEMENT
LITERATURA
 

Tištěná kniha

Datum vydání: 23. 11. 2020
Katalogové číslo: 32020
ISBN: 978-80-271-1723-9
Formát / stran: 167×240, 168 stran

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Marketingový výzkum
25%
SLEVA

Tištěná kniha

Datum vydání: 23. 11. 2020
Katalogové číslo: 32020
ISBN: 978-80-271-1723-9
Formát / stran: 167×240, 168 stran
Jazyk: Čeština

Marketingový výzkum

v udržitelném marketingovém managementu

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
249  187  -25 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 30.11.2020 15:01
i: 39190 n: 27117239r: 11316
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu. V textu naleznete konkrétní příklady z vlastních marketingových výzkumů realizovaných v Mezinárodním institutu marketingu, komunikace a podnikání, a to jak na úrovni organizace, v podmínkách podniků jako Veletrhy Brno či Soukromá vysoká škola ve Znojmě, tak na úrovni Jihomoravského kraje, jako v případě projektu Moravské vinařské stezky, či až na úrovni celého státu České republiky.

Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak zcela konkrétně připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými základními statistickými postupy můžete shromážděné údaje následně zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky, včetně konkrétních marketingových doporučení.

Dnes SLEVA 25 % na vše!

Soubory ke stažení

Z obsahu knihy Marketingový výzkum

O AUTORECH
ÚVOD
 
1. MARKETINGOVÝ VÝZKUM A MARKETINGOVÝ MANAGEMENT
     1.1 Marketingový management a využívání marketingových informací
     1.2 Podstata a definice marketingového výzkumu
     1.3 Proměny obsahu a objektu marketingového výzkumu
     1.4 Historické kořeny a druhy marketingového výzkumu
     1.5 Příklad kvalitativního marketingového výzkumu
 
2. MARKETINGOVÝ VÝZKUM JAKO PROCES
     2.1 Fáze marketingového výzkumu
     2.2 Marketingový problém a cíle marketingového výzkumu
     2.3 Plán marketingového výzkumu
     2.4 Projekt marketingového výzkumu
 
3. PŘEDMĚT MARKETINGOVÉHO VÝZKUMU – JEHO VYMEZENÍ A OPERACIONALIZACE
     3.1 Předmět marketingového výzkumu
     3.2 Příklad operacionalizace předmětu marketingového výzkumu
 
4. TECHNIKY KVANTITATIVNÍHO MARKETINGOVÉHO VÝZKUMU
     4.1 Dotazování
          Dotazník
          Formulace otázek
          Otevřené otázky
          Uzavřené otázky
          Polootevřené (polouzavřené) otázky
          Filtrační otázky
     4.2 Anketa
     4.3 Osobní dotazování
     4.4 Telefonické dotazování
     4.5 Pozorování
     4.6 Mystery shopping
     4.7 Experiment
     4.8 Experiment v podobě neuromarketingu
 
5. OBJEKT MARKETINGOVÉHO VÝZKUMU
     5.1 Pravděpodobnostní (náhodný) výběr
     5.2 Záměrný (kvótní) výběr
     5.3 Velikost výběrového souboru
 
6. STATISTICKÉ ZPRACOVÁNÍ DAT
     6.1 Znaky (proměnné)
     6.2 Kategorizace
     6.3 Kódování
     6.4 Třídění
     6.5 Měření souvislosti mezi dvěma znaky
 
7. PRAKTICKÝ PŘÍKLAD REALIZACE A INTERPRETACE JEDNODUCHÉHO OPAKOVANÉHO MARKETINGOVÉHO VÝZKUMU
     7.1 Nejvýznamnější podnik pro rozvoj města Znojma
     7.2 Výsledky výzkumu
          Srovnání výsledků z roku 2010 s rokem 2011
     7.3 Statistické souvislosti
     7.4 Shrnutí poznatků a praktická doporučení
 
8. OPAKOVANÝ MARKETINGOVÝ VÝZKUM
     8.1 Opakované výzkumy Brna
     8.2 Shrnutí poznatků a praktická doporučení
 
9. MARKETINGOVÝ VÝZKUM V MODELU RACE
     9.1 Model RACE a výsledky výzkumu
          První krok: Research (výzkum)
          Druhý krok: Action (činnost)
          Třetí krok: Communication (komunikace)
          Čtvrtý krok: Evaluation (zhodnocení)
     9.2 Model RACE a lobbování
 
10. VÝZKUMY VOLEBNÍHO CHOVÁNÍ
     10.1 Historické kořeny
     10.2 Průnik poznatků o volebním chování do marketingu
     10.3 Výsledky marketingových výzkumů a výsledky voleb
     10.4 Jak je to v realitě? Analýza volebního chování na příkladu Česka a Slovenska
     10.5 Parlamentní volby v České republice v roce 2017
          Předvolební průzkumy
          Volební průzkumy
          Povolební průzkumy
     10.6 Parlamentní volby ve Slovenské republice v roce 2016
          Předvolební průzkumy
          Exit poll
          Povolební průzkumy
 
11. MARKETINGOVÝ VÝZKUM V UDRŽITELNÉM MARKETINGOVÉM MANAGEMENTU
     11.1 Problémy udržitelného marketingového managementu
     11.2 Marketingový výzkum kvality života
     11.3 Férový marketing a marketingový výzkum
 
MÍSTO ZÁVĚRU: PŘÍNOSY MARKETINGOVÉHO VÝZKUMU PRO UDRŽITELNÝ MARKETINGOVÝ MANAGEMENT
LITERATURA
 

O Autorovi

Foret Miroslav
Působí na Ústavu marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Přednáší a vyučuje také na vysokých školách v zahraničí (Švédsko, Nizozemí a Bulharsko) a na Brno International Business School v rámci programů validovaných Nottinghamskou Trent University.
Melas David
Dávid Melas, MPhil. – Absolvent univerzity v Cambridge se věnuje marketingové komunikaci a reklamní strategií na Vysoké škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha z pozice generálního ředitele. Zabývá se nastavováním reklamních kampaní, jejich analýzou a následným použitím pro co největší zásah cílové skupiny. Aktivně sleduje trendy v online komunikaci a na sociálních sítích, kde je vidět největší potenciál pro zlepšení v příštích pěti letech. Dále se zajímá o technologie a jejich využití ve zlepšování života pacientů s civilizačními nemocemi, jako je diabetes nebo Alzheimerova choroba. Předtím pracoval pro konzultační a IT firmy, kde měl na starosti velké nadnárodní klienty jako Huawei, Microsoft nebo Oracle.
 

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 262  -25 %
E-kniha 223  -25 %
Tištěná 262  -25 %
E-kniha 223  -25 %
Tištěná 299  -25 %
Tištěná 749  -25 %
Tištěná 164  -25 %
E-kniha 110  -41 %
Tištěná 794  -25 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.