0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Marketingový výzkum

Jak poznávat své zákazníky
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 2712
Kniha pro všechny, kteří chtějí být poučenými zadavateli marketingového výzkumu, aby mohli posoudit vhodnost jeho použití pro danou podnikatelskou činnost. Publikace seznamuje marketingové manažery, studenty i výzkumné specialisty s tím, jak marketingový výzkum pomáhá lépe a účinněji poznávat zákazníka, identifikovat jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.

Z obsahu knihy Marketingový výzkum

O autorech
Předmluva

1. kapitola
Marketingový výzkum - historie, význam a druhy

2. kapitoly
Marketinogvý výzkum jako proces

3. kapitola
Předmět marketingového výzkumu

4. kapitola
Techniky marketingového výzkumu

5. kapitoly
Objekt marketingového výzkumu - vymezení souboru a jeho výběr

6. kapitola
Sběr a zpracování marketingových údajů

7. kapitla
Oblasti využití marketingového výzkumu

Závěr
Příloha
Literatura
Rejstřík

O Autorovi

Foret Miroslav

Působí na Ústavu marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Přednáší a vyučuje také na vysokých školách v zahraničí (Švédsko, Nizozemí a Bulharsko) a na Brno International Business School v rámci programů validovaných Nottinghamskou Trent University.

Stávková Jana

Vedoucí katedry marketingu a obchodu na Provozně ekonomické fakultě Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně, profesorkou pro obor statistika je od roku 1993. Svoji odbornou činnost zaměřila na aplikaci exaktních matematicko-statistických metod v různých oborech činnosti, v posledních 10 letech především do oblasti sociálně-ekonomických jevů se specializací na oblast marketingového výzkumu. Tuto disciplínu přednáší studentům na magisterském stupni manažersko-ekonomického oboru.

Titul Marketingový výzkum byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Marketingový výzkum

Jak poznávat své zákazníky
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 2712
Kniha pro všechny, kteří chtějí být poučenými zadavateli marketingového výzkumu, aby mohli posoudit vhodnost jeho použití pro danou podnikatelskou činnost. Publikace seznamuje marketingové manažery, studenty i výzkumné specialisty s tím, jak marketingový výzkum pomáhá lépe a účinněji poznávat zákazníka, identifikovat jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.

Z obsahu knihy Marketingový výzkum

O autorech
Předmluva

1. kapitola
Marketingový výzkum - historie, význam a druhy

2. kapitoly
Marketinogvý výzkum jako proces

3. kapitola
Předmět marketingového výzkumu

4. kapitola
Techniky marketingového výzkumu

5. kapitoly
Objekt marketingového výzkumu - vymezení souboru a jeho výběr

6. kapitola
Sběr a zpracování marketingových údajů

7. kapitla
Oblasti využití marketingového výzkumu

Závěr
Příloha
Literatura
Rejstřík

O Autorovi

Foret Miroslav

Působí na Ústavu marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Přednáší a vyučuje také na vysokých školách v zahraničí (Švédsko, Nizozemí a Bulharsko) a na Brno International Business School v rámci programů validovaných Nottinghamskou Trent University.

Stávková Jana

Vedoucí katedry marketingu a obchodu na Provozně ekonomické fakultě Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně, profesorkou pro obor statistika je od roku 1993. Svoji odbornou činnost zaměřila na aplikaci exaktních matematicko-statistických metod v různých oborech činnosti, v posledních 10 letech především do oblasti sociálně-ekonomických jevů se specializací na oblast marketingového výzkumu. Tuto disciplínu přednáší studentům na magisterském stupni manažersko-ekonomického oboru.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 69 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 999 
Tištěná 219 
E-kniha 186 
Tištěná 1 059 
Tištěná 999 
Tištěná 279 

Novinky a akční nabídky knih

Vyberte témata, která vás zajímají:



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 


 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.