Marketingový výzkum
Jak poznávat své zákazníky
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 2712
Kniha pro všechny, kteří chtějí být poučenými zadavateli marketingového výzkumu, aby mohli posoudit vhodnost jeho použití pro danou podnikatelskou činnost. Publikace seznamuje marketingové manažery, studenty i výzkumné specialisty s tím, jak marketingový výzkum pomáhá lépe a účinněji poznávat zákazníka, identifikovat jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Marketingový výzkum
O autorech
Předmluva
1. kapitola
Marketingový výzkum - historie, význam a druhy
2. kapitoly
Marketinogvý výzkum jako proces
3. kapitola
Předmět marketingového výzkumu
4. kapitola
Techniky marketingového výzkumu
5. kapitoly
Objekt marketingového výzkumu - vymezení souboru a jeho výběr
6. kapitola
Sběr a zpracování marketingových údajů
7. kapitla
Oblasti využití marketingového výzkumu
Závěr
Příloha
Literatura
Rejstřík
O Autorovi
Foret MiroslavPůsobí na Ústavu marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. Přednáší a vyučuje také na vysokých školách v zahraničí (Švédsko, Nizozemí a Bulharsko) a na Brno International Business School v rámci programů validovaných Nottinghamskou Trent University.
Stávková JanaVedoucí katedry marketingu a obchodu na Provozně ekonomické fakultě Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně, profesorkou pro obor statistika je od roku 1993. Svoji odbornou činnost zaměřila na aplikaci exaktních matematicko-statistických metod v různých oborech činnosti, v posledních 10 letech především do oblasti sociálně-ekonomických jevů se specializací na oblast marketingového výzkumu. Tuto disciplínu přednáší studentům na magisterském stupni manažersko-ekonomického oboru.