0 Ks
0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Mezinárodní marketing

Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299  254 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 19. 03. 2024 4:59
i: 22121 n: 24753669r: 8470
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254  216 
Ihned ke stažení
i: 22122 n: 24796345r: 8470
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Mezinárodní marketing

O autorce 8
Předmluva 9
1. Úvod do mezinárodního marketingu
1.1 Marketing a mezinárodní podnikání 12
1.1.1 Základní koncepce mezinárodního marketingu 15
1.1.2 Vybrané strategické přístupy k mezinárodnímu podnikání 17
1.2 Hlavní teoretické přístupy k problematice internacionalizace 21
2. Mezinárodní prostředí a jeho vliv na mezinárodní podnikání
2.1 Politické a právní prostředí 28
2.2 Ekonomické prostředí 28
2.3 Sociální a kulturní prostředí 31
2.4 Technologické prostředí 35
2.5 Rizika mezinárodního podnikání a možnosti jejich omezení 37
3. Mezinárodní marketingový výzkum
3.1 Metody mezinárodního marketingového výzkumu 45
3.1.1 Kontinuální výzkum a jednorázové (ad hoc) výzkumy 46
3.1.2 Kvantitativní metody výzkumu 47
3.1.3 Kvalitativní metody výzkumu 49
3.2 Průběh a řízení mezinárodního marketingového výzkumu 51
3.3 Informační zdroje pro české vývozce 53
4. Strategické plánování a růstové strategie v mezinárodním marketingu
4.1 Strategické plánování na firemní úrovni 58
4.1.1 Stanovení poslání a cílů 58
4.1.2 Výběr nosných aktivit 59
4.2 Strategické plánování na úrovni jednotlivých podnikatelských aktivit a operativní
marketingové plánování 62
4.3 Růstové strategie v mezinárodním prostředí 63
5. Formy vstupu firem na mezinárodní trhy
5.1 Vývozní operace 68
5.1.1 Prostřednické vztahy 69
5.1.2 Smlouvy o výhradním prodeji - výhradní distribuce 69
5.1.3 Obchodní zastoupení 71
5.1.4 Komisionářské vztahy 72
5.1.5 Přímý vývoz 72
5.1.6 Sdružení malých vývozců (exportní aliance) 72
5.2 Formy vstupu na zahraniční trhy nenáročné na kapitálové investice 74
5.2.1 Licenční obchody 74
5.2.2 Franchising 77
5.2.3 Smlouvy o řízení 79
5.2.4 Outsourcing v oblasti výroby a služeb 79
5.2.5 Výrobní kooperace 80
5.3 Kapitálové vstupy podniků na zahraniční trhy 81
6. Segmentace mezinárodních trhů, výběr cílových trhů a positioning
6.1 Segmentace mezinárodních trhů 86
6.1.1 Segmentační kritéria 86
6.1.2 Výběr cílového trhu 91
6.1.3 Segmentační strategie 92
6.2 Positioning v mezinárodním prostředí 94
7. Mezinárodní značková strategie
7.1 Trendy v oblasti mezinárodní značkové politiky 103
7.2 Mezinárodní strategické řízení značek 106
7.2.1 Stanovení koncepce značky 108
7.2.2 Rozhodnutí o nositeli značky 110
7.3 Strategické řízení mezinárodního portfolia značek 111
7.3.1 Strategie samostatných značek výrobků (multibranding) 113
7.3.2 Strategie zastřešující značky (umbrella brand) 114
7.3.3 Strategie dceřiných značek (sub-brands, daugther brands) 115
7.3.4 Platforma značky 116
8. Mezinárodní výrobková politika
8.1 Míra adaptace mezinárodní výrobkové politiky 120
8.1.1 Marketingové adaptace výrobků 120
8.1.2 Adaptace výrobků na technické požadavky 124
8.2 Členění výrobků a mezinárodní výrobkový mix 127
8.3 Fáze cyklu tržní životnosti výrobku 129
9. Mezinárodní cenová politika
9.1 Faktory ovlivňující volbu mezinárodní cenové strategie 134
9.2 Mezinárodní cenová strategie 138
9.2.1 Cenová politika v průběhu životního cyklu výrobku 139
9.3 Proces tvorby ceny 140
9.4 Dodací podmínky v mezinárodním obchodě 143
9.5 Platební podmínky a vybrané metody financování mezinárodního podnikání 145
10. Mezinárodní distribuční politika
10.1 Vývojové trendy v mezinárodní distribuci 150
10.1.1 Internacionalizace a koncentrace obchodních firem 150
10.1.2 Snaha o dominantní postavení na mezinárodních trzích 153
10.1.3 Diverzifikační strategie distribučních mezičlánků 153
10.1.4 Rozvoj spolupráce obchodních a dodavatelských firem 155
10.1.5 Informační technologie 157
10.2 Faktory ovlivňující volbu mezinárodní distribuční politiky 159
10.3 Elektronické obchodování 162
11. Mezinárodní marketingová komunikace
11.1 Komunikační strategie v mezinárodním prostředí 168
11.2 Mezinárodní reklama 170
11.2.1 Reklamní kampaň 173
11.2.2 Zadání pro reklamní agenturu 175
11.3 Podpora prodeje 177
11.4 Public relations 179
11.5 Veletrhy a výstavy 179
11.6 Přímý marketing, osobní prodej 180
11.7 Online komunikace 182
Literatura 186
Shrnutí 189
Summary 190
Rejstřík 191

Tištěná kniha

Datum vydání: 13.01.2015
Katalogové číslo: 3931
ISBN: 978-80-247-5366-9
Formát / stran: 167×240, 200 stran
Edice: Expert
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 12.46MB | 4.82MB | 6.16MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Mezinárodní marketing

Tištěná kniha

Datum vydání: 13.01.2015
Katalogové číslo: 3931
ISBN: 978-80-247-5366-9
Formát / stran: 167×240, 200 stran
Edice: Expert
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 12.46 MB | 4.82 MB | 6.16 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada

Mezinárodní marketing

Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299  254 
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 19. 03. 2024 4:59
i: 22121 n: 24753669r: 8470
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
i
Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.

Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254  216 
Ihned ke stažení
i: 22122 n: 24796345r: 8470
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 85 Kč 99 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce v Praze a Brně je zdarma.

Z obsahu knihy Mezinárodní marketing

O autorce 8
Předmluva 9
1. Úvod do mezinárodního marketingu
1.1 Marketing a mezinárodní podnikání 12
1.1.1 Základní koncepce mezinárodního marketingu 15
1.1.2 Vybrané strategické přístupy k mezinárodnímu podnikání 17
1.2 Hlavní teoretické přístupy k problematice internacionalizace 21
2. Mezinárodní prostředí a jeho vliv na mezinárodní podnikání
2.1 Politické a právní prostředí 28
2.2 Ekonomické prostředí 28
2.3 Sociální a kulturní prostředí 31
2.4 Technologické prostředí 35
2.5 Rizika mezinárodního podnikání a možnosti jejich omezení 37
3. Mezinárodní marketingový výzkum
3.1 Metody mezinárodního marketingového výzkumu 45
3.1.1 Kontinuální výzkum a jednorázové (ad hoc) výzkumy 46
3.1.2 Kvantitativní metody výzkumu 47
3.1.3 Kvalitativní metody výzkumu 49
3.2 Průběh a řízení mezinárodního marketingového výzkumu 51
3.3 Informační zdroje pro české vývozce 53
4. Strategické plánování a růstové strategie v mezinárodním marketingu
4.1 Strategické plánování na firemní úrovni 58
4.1.1 Stanovení poslání a cílů 58
4.1.2 Výběr nosných aktivit 59
4.2 Strategické plánování na úrovni jednotlivých podnikatelských aktivit a operativní
marketingové plánování 62
4.3 Růstové strategie v mezinárodním prostředí 63
5. Formy vstupu firem na mezinárodní trhy
5.1 Vývozní operace 68
5.1.1 Prostřednické vztahy 69
5.1.2 Smlouvy o výhradním prodeji - výhradní distribuce 69
5.1.3 Obchodní zastoupení 71
5.1.4 Komisionářské vztahy 72
5.1.5 Přímý vývoz 72
5.1.6 Sdružení malých vývozců (exportní aliance) 72
5.2 Formy vstupu na zahraniční trhy nenáročné na kapitálové investice 74
5.2.1 Licenční obchody 74
5.2.2 Franchising 77
5.2.3 Smlouvy o řízení 79
5.2.4 Outsourcing v oblasti výroby a služeb 79
5.2.5 Výrobní kooperace 80
5.3 Kapitálové vstupy podniků na zahraniční trhy 81
6. Segmentace mezinárodních trhů, výběr cílových trhů a positioning
6.1 Segmentace mezinárodních trhů 86
6.1.1 Segmentační kritéria 86
6.1.2 Výběr cílového trhu 91
6.1.3 Segmentační strategie 92
6.2 Positioning v mezinárodním prostředí 94
7. Mezinárodní značková strategie
7.1 Trendy v oblasti mezinárodní značkové politiky 103
7.2 Mezinárodní strategické řízení značek 106
7.2.1 Stanovení koncepce značky 108
7.2.2 Rozhodnutí o nositeli značky 110
7.3 Strategické řízení mezinárodního portfolia značek 111
7.3.1 Strategie samostatných značek výrobků (multibranding) 113
7.3.2 Strategie zastřešující značky (umbrella brand) 114
7.3.3 Strategie dceřiných značek (sub-brands, daugther brands) 115
7.3.4 Platforma značky 116
8. Mezinárodní výrobková politika
8.1 Míra adaptace mezinárodní výrobkové politiky 120
8.1.1 Marketingové adaptace výrobků 120
8.1.2 Adaptace výrobků na technické požadavky 124
8.2 Členění výrobků a mezinárodní výrobkový mix 127
8.3 Fáze cyklu tržní životnosti výrobku 129
9. Mezinárodní cenová politika
9.1 Faktory ovlivňující volbu mezinárodní cenové strategie 134
9.2 Mezinárodní cenová strategie 138
9.2.1 Cenová politika v průběhu životního cyklu výrobku 139
9.3 Proces tvorby ceny 140
9.4 Dodací podmínky v mezinárodním obchodě 143
9.5 Platební podmínky a vybrané metody financování mezinárodního podnikání 145
10. Mezinárodní distribuční politika
10.1 Vývojové trendy v mezinárodní distribuci 150
10.1.1 Internacionalizace a koncentrace obchodních firem 150
10.1.2 Snaha o dominantní postavení na mezinárodních trzích 153
10.1.3 Diverzifikační strategie distribučních mezičlánků 153
10.1.4 Rozvoj spolupráce obchodních a dodavatelských firem 155
10.1.5 Informační technologie 157
10.2 Faktory ovlivňující volbu mezinárodní distribuční politiky 159
10.3 Elektronické obchodování 162
11. Mezinárodní marketingová komunikace
11.1 Komunikační strategie v mezinárodním prostředí 168
11.2 Mezinárodní reklama 170
11.2.1 Reklamní kampaň 173
11.2.2 Zadání pro reklamní agenturu 175
11.3 Podpora prodeje 177
11.4 Public relations 179
11.5 Veletrhy a výstavy 179
11.6 Přímý marketing, osobní prodej 180
11.7 Online komunikace 182
Literatura 186
Shrnutí 189
Summary 190
Rejstřík 191

O Autorovi

Machková Hana
V současné době zastává funkci rektorky VŠE, byla jmenována pro funkční období 2014–2018. Specializuje se na mezinárodní marketing a mezinárodní obchodní operace. Je členkou vědecké rady Vysoké školy ekonomické v Praze, Masarykovy univerzity v Brně a Fakulty mezinárodních vztahů VŠE. Dále je členkou strategického výboru mezinárodní aliance vysokých škol CEMS a mezinárodního poradního sboru francouzské manažerské školy IAE Lyon. Je garantem bakalářských studijních oborů Mezinárodní obchod a International Business a navazujícího magisterského oboru International Business – Central European Business Realities. Přednáší jako hostující profesorka na univerzitách v Lyonu a Paříži. Má bohatou publikační činnost, je autorkou učebnic a odborných článků v ČR i v zahraničí.

Hodnocení čtenářů

Neověřené recenze: Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 416 
E-kniha 354 
Tištěná 254 
E-kniha 216 
E-kniha 230 
Poškozená 221 
E-kniha 267 
Poškozená 299  -17 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.