Mezinárodní marketing
Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299 Kč 254 KčSkladem
i
Poslední aktualizace skladu 14. 10. 2024 10:39
i: 41306 n: 27130061r: 11346 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254 Kč 229 KčIhned ke stažení
i: 41451 n: 27145386r: 11346 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
- Úvod do mezinárodního marketingu
- Mezinárodní prostředí a jeho vliv na mezinárodní podnikání
- Mezinárodní marketingový výzkum
- Strategické plánování a růstové strategie v mezinárodním marketingu
- Formy vstupu firem na mezinárodní trhy
- Segmentace mezinárodních trhů, výběr cílových trhů a positioning
- Mezinárodní značková strategie
- Mezinárodní výrobková politika
- Mezinárodní cenová politika
- Mezinárodní distribuční politika
- Mezinárodní marketingová komunikace
Tištěná kniha
Věk:
Datum vydání: 08.11.2021
Katalogové číslo: 39602
ISBN: 978-80-271-3006-1
Formát / stran: 167×240, 208 stran
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.93MB | 3.93MB | 9.72MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
Tištěná kniha
Datum vydání: 08.11.2021
Katalogové číslo: 39602
ISBN: 978-80-271-3006-1
Formát / stran: 167×240, 208 stran
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.93 MB | 3.93 MB | 9.72 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Mezinárodní marketing
Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
299 Kč 254 KčSkladem
i
Poslední aktualizace skladu 14. 10. 2024 10:39
i: 41306 n: 27130061r: 11346 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
254 Kč 229 KčIhned ke stažení
i: 41451 n: 27145386r: 11346 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Mezinárodní marketing
- Úvod do mezinárodního marketingu
- Mezinárodní prostředí a jeho vliv na mezinárodní podnikání
- Mezinárodní marketingový výzkum
- Strategické plánování a růstové strategie v mezinárodním marketingu
- Formy vstupu firem na mezinárodní trhy
- Segmentace mezinárodních trhů, výběr cílových trhů a positioning
- Mezinárodní značková strategie
- Mezinárodní výrobková politika
- Mezinárodní cenová politika
- Mezinárodní distribuční politika
- Mezinárodní marketingová komunikace
O Autorovi
Machková HanaV současné době zastává funkci rektorky VŠE, byla jmenována pro funkční období 2014–2018. Specializuje se na mezinárodní marketing a mezinárodní obchodní operace. Je členkou vědecké rady Vysoké školy ekonomické v Praze, Masarykovy univerzity v Brně a Fakulty mezinárodních vztahů VŠE. Dále je členkou strategického výboru mezinárodní aliance vysokých škol CEMS a mezinárodního poradního sboru francouzské manažerské školy IAE Lyon. Je garantem bakalářských studijních oborů Mezinárodní obchod a International Business a navazujícího magisterského oboru International Business – Central European Business Realities. Přednáší jako hostující profesorka na univerzitách v Lyonu a Paříži. Má bohatou publikační činnost, je autorkou učebnic a odborných článků v ČR i v zahraničí.