0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Moderní marketingová komunikace

2., zcela přepracované vydání

Přikrylová Jana a kolektiv
25%
SLEVA
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
399  299  -25 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 27.11.2020 4:25
i: 29543 n: 27107872r: 10040
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
339  254  -25 %
Ihned ke stažení
i: 30583 n: 27126491r: 10040
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe.

V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami.

Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B trhu, v mezinárodním prostředí a na internetu, s důrazem na sociální sítě.

Publikace uznávaných odborníků je určena studentům vysokých škol, pracovníkům komunikačních agentur a firemního marketingu a PR.

Dnes SLEVA 25 % na vše!

Tištěná kniha

Datum vydání: 18. 02. 2019
Katalogové číslo: 32012
ISBN: 978-80-271-0787-2
Formát / stran: 167×240, 344 stran
Edice: Expert

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 12.26MB | 11.31MB | 4.88MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Moderní marketingová komunikace
25%
SLEVA

Tištěná kniha

Datum vydání: 18. 02. 2019
Katalogové číslo: 32012
ISBN: 978-80-271-0787-2
Formát / stran: 167×240, 344 stran
Edice: Expert
Jazyk: Čeština

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 12.26 MB | 11.31 MB | 4.88 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština
100% 1 hlas

Moderní marketingová komunikace

2., zcela přepracované vydání

Přikrylová Jana a kolektiv
Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
399  299  -25 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 27.11.2020 4:25
i: 29543 n: 27107872r: 10040
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
339  254  -25 %
Ihned ke stažení
i: 30583 n: 27126491r: 10040
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe.

V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami.

Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B trhu, v mezinárodním prostředí a na internetu, s důrazem na sociální sítě.

Publikace uznávaných odborníků je určena studentům vysokých škol, pracovníkům komunikačních agentur a firemního marketingu a PR.

Dnes SLEVA 25 % na vše!

O Autorovi

Přikrylová Jana
Působí v Institutu managementu a marketingu Škoda Auto Vysoká škola, kam přešla po dlouholetém působení na Vysoké škole ekonomické, Fakultě mezinárodních vztahů. Po celou kariéru se věnuje mezinárodnímu obchodu a marketingu jak teoreticky, tak prakticky. Praxi získala v organizacích zahraničního obchodu doma i v zahraničí a dosud působí jako konzultantka pro top management v oblasti mezinárodních firemních aktivit. V současné době se podílí na výzkumných aktivitách Škoda Auto Vysoké školy se zaměřením na vývoj mezinárodního trhu automobilů, mezinárodních komunikačních praktik automobilových značek a trendů zejména v oblasti nízkonákladových a alternativních druhů automobilů. Je autorkou učebních textů, monografií, spoluautorkou dvou zahraničních publikací a řady článků.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 239  -25 %
E-kniha 203  -25 %
Tištěná 299  -25 %
E-kniha 254  -25 %
Tištěná 217  -25 %
E-kniha 236  -25 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.