0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Muzikoterapie a specifické poruchy učení

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 6379
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
237
Ihned ke stažení
i: 18030 n: 24778228r: 6379
Jak v praxi pracovat s klienty se specifickými poruchami učení? Muzikoterapie se ukazuje jako velmi slibná metoda, jejíž účinnost je potvrzena dlouhodobým výzkumem. Přední česká muzikoterapeutka přináší metodiku zlepšující život mnoha dětem, které mají problémy se školní úspěšností. Součástí knihy je zpěvník s doprovody.

Z obsahu knihy Muzikoterapie a specifické poruchy učení

Věnování
Poděkování
Úvod
Předmluva

1. Muzikoterapie a specifické poruchy učení
1.1 Muzikoterapie
1.1.1 Muzikoterapeutický proces
1.1.2 Netradiční muzikoterapeutické hudební nástroje
1.2 Specifické poruchy učení
1.2.1 Náprava a reedukace SPU
1.2.2 SPU a poruchy chování

2. Metodika muzikoterapeutické intervence u klientů se specifickými poruchami učení
2.1 Terminologické vymezení metodiky
2.1.1 Muzikoterapeutický proces a jeho fáze
2.1.2 Muzikoterapeutická intervence - cíle a roviny
2.2 Model muzikoterapeutické intervence u klientů se specifickými poruchami učení
2.2.1 Muzikoterapeutický submodel 13P u klientů se specifickými poruchami učení
2.2.2 Muzikoterapeutický submodel 2U u klientů se specifickými poruchami učení
2.2.3 Muzikoterapeutický submodel 9I u klientů se specifickými poruchami učení
2.3 Inspirační zdroje metodiky a možnosti vzdělávání
2.3.1 Výzkum - problémy sluchové percepce z pohledu muzikoterapie
2.3.2 Hudba těla - česká muzikoterapeutická metodika
2.3.3 Možnosti vzdělávání - Akademie Alternativa

3. Sledované oblasti a muzikoterapeutická cvičení
3.1 Motorika
3.1.1 Muzikoterapeutická cvičení podporující rozvoj motoriky
3.2 Vnímání tělového schématu
3.2.1 Muzikoterapeutická cvičení podporující rozvoj vnímání tělového schématu
3.3 Percepce
3.3.1 Muzikoterapeutická cvičení podporující rozvoj percepce
3.4 Komunikační schopnosti a dovednosti
3.4.1 Muzikoterapeutická cvičení podporující rozvoj komunikačních schopností
3.5 Lateralita a spolupráce mozkových hemisfér
3.5.1 Muzikoterapeutická cvičení podporující rozvoj laterality a spolupráce mozkových hemisfér
3.6 Pravolevá, prostorová a časová orientace
3.6.1 Muzikoterapeutická cvičení podporující rozvoj pravolevé, prostorové a časové orientace
3.7 Tělesné a duševní vlastnosti a chování dítěte
3.7.1 Muzikoterapeutická cvičení podporující rozvoj tělesných a duševních vlastností a chování dítěte


Přílohy - písně s instrumentálními doprovody
Příloha 1: Brejlovec - píseň s instrumentálním doprovodem
Příloha 2: Motýlek - píseň s instrumentálním doprovodem
Příloha 3: Kohoutek - píseň s instrumentálním doprovodem
Příloha 4: Tygřík - píseň s instrumentálním doprovodem
Příloha 5: Velbloud - píseň s instrumentálním doprovodem

Závěr
Literatura
 

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 5.91MB | 4.03MB | 5.97MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Muzikoterapie a specifické poruchy učení

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 5.91MB | 4.03MB | 5.97MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Muzikoterapie a specifické poruchy učení

Jak v praxi pracovat s klienty se specifickými poruchami učení? Muzikoterapie se ukazuje jako velmi slibná metoda, jejíž účinnost je potvrzena dlouhodobým výzkumem. Přední česká muzikoterapeutka přináší metodiku zlepšující život mnoha dětem, které mají problémy se školní úspěšností. Součástí knihy je zpěvník s doprovody.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodánr: 6379
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
237
Ihned ke stažení
i: 18030 n: 24778228r: 6379

DárekZakoupením knihy získáváte nárok na další knihy zdarma v hodnotě objednávky. 

Z obsahu knihy Muzikoterapie a specifické poruchy učení

Věnování
Poděkování
Úvod
Předmluva

1. Muzikoterapie a specifické poruchy učení
1.1 Muzikoterapie
1.1.1 Muzikoterapeutický proces
1.1.2 Netradiční muzikoterapeutické hudební nástroje
1.2 Specifické poruchy učení
1.2.1 Náprava a reedukace SPU
1.2.2 SPU a poruchy chování

2. Metodika muzikoterapeutické intervence u klientů se specifickými poruchami učení
2.1 Terminologické vymezení metodiky
2.1.1 Muzikoterapeutický proces a jeho fáze
2.1.2 Muzikoterapeutická intervence - cíle a roviny
2.2 Model muzikoterapeutické intervence u klientů se specifickými poruchami učení
2.2.1 Muzikoterapeutický submodel 13P u klientů se specifickými poruchami učení
2.2.2 Muzikoterapeutický submodel 2U u klientů se specifickými poruchami učení
2.2.3 Muzikoterapeutický submodel 9I u klientů se specifickými poruchami učení
2.3 Inspirační zdroje metodiky a možnosti vzdělávání
2.3.1 Výzkum - problémy sluchové percepce z pohledu muzikoterapie
2.3.2 Hudba těla - česká muzikoterapeutická metodika
2.3.3 Možnosti vzdělávání - Akademie Alternativa

3. Sledované oblasti a muzikoterapeutická cvičení
3.1 Motorika
3.1.1 Muzikoterapeutická cvičení podporující rozvoj motoriky
3.2 Vnímání tělového schématu
3.2.1 Muzikoterapeutická cvičení podporující rozvoj vnímání tělového schématu
3.3 Percepce
3.3.1 Muzikoterapeutická cvičení podporující rozvoj percepce
3.4 Komunikační schopnosti a dovednosti
3.4.1 Muzikoterapeutická cvičení podporující rozvoj komunikačních schopností
3.5 Lateralita a spolupráce mozkových hemisfér
3.5.1 Muzikoterapeutická cvičení podporující rozvoj laterality a spolupráce mozkových hemisfér
3.6 Pravolevá, prostorová a časová orientace
3.6.1 Muzikoterapeutická cvičení podporující rozvoj pravolevé, prostorové a časové orientace
3.7 Tělesné a duševní vlastnosti a chování dítěte
3.7.1 Muzikoterapeutická cvičení podporující rozvoj tělesných a duševních vlastností a chování dítěte


Přílohy - písně s instrumentálními doprovody
Příloha 1: Brejlovec - píseň s instrumentálním doprovodem
Příloha 2: Motýlek - píseň s instrumentálním doprovodem
Příloha 3: Kohoutek - píseň s instrumentálním doprovodem
Příloha 4: Tygřík - píseň s instrumentálním doprovodem
Příloha 5: Velbloud - píseň s instrumentálním doprovodem

Závěr
Literatura
 

O Autorovi

Beníčková Marie

Muzikoterapeutka, akreditovaná garantka muzikoterapie, supervizorka, hudebnice, vysokoškolská pedagožka, autorka a spoluautorka několika muzikoterapeutických metod, modelů a metodik. Autorka knihy Muzikoterapie a specifické poruchy učení (2011) a spoluautorka knihy Muzikoterapie. Možnosti využití muzikoterapie v základní škole speciální (2008).

Muzikoterapii se věnuje od roku 1993. Hudební vzdělání získala na Univerzitě Karlově v Praze a v roce 2006 se stala nositelkou vědecké hodnosti Ph.D. v oblasti muzikoterapie (Masarykova univerzita v Brně).

V roce 2012 se stala absolventkou pětiletého sebezkušenostního muzikoterapeutického výcviku a studia Werbeck metody – školy odhalení hlasu (Terapie zpěvem).

Je lektorkou seminářů pro odbornou i laickou veřejnost, ředitelka terapeutické školy Akademie Alternativa, s. r. o., jednatelka za ČR (MAUT) ve WFMT (Světová federace muzikoterapie) a prezidentka Mezinárodní asociace uměleckých terapií.

Je členkou redakční rady odborného časopisu Umělecké terapie. Pravidelně spolupracuje s televizí i tiskem, působí jako poradkyně v pořadech Českého rozhlasu. 

Více: mb-muzikoterapie.cz, www.akademiealternativa.cz, www.maut.cz.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 355
E-kniha 302
Tištěná 269
Tištěná 149
E-kniha 127
Tištěná 185
Tištěná 99

Novinky a akční nabídky knih

Vyberte témata, která vás zajímají:



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 


 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.