0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Nadané děti a jejich rozvoj

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
269
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 18.12.2017 7:40
i: 21449 n: 24750897r: 8061
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
229
Ihned ke stažení
i: 21450 n: 24796406r: 8061
Nadání je obvykle považováno za stabilní rys osobnosti, který je možno objektivně zjišťovat a jehož úroveň předurčuje budoucí profesní a studijní výsledky. Tento koncept nadání se v posledních letech stal důležitou součástí českého vzdělávacího prostředí: jsou jím ovlivňovány politiky škol a dalších vzdělávacích institucí, podílí se na výchovných a vzdělávacích postupech uplatňovaných rodiči a vyučujícími a také utváří to, jak o sobě uvažují sami žáci a studenti. Kniha analyzuje limity tohoto pohledu na nadání a představuje širší rámec založený na současných výzkumech optimálních podmínek rozvoje lidského potenciálu. Nadání je zde představeno jako jev, který je vytvářen či narušován ve vztahu dítěte s druhými lidmi. Přinejmenším stejně důležitou roli jako individuální potenciál tak hraje to, jak je tento potenciál vnímán okolím dětí i dětmi samotnými a jak je na tomto základě rozvíjen. Výsledky psychologických studií jsou v knize dokumentovány příběhy mimořádně nada
ných dětí a studentů, což předkládaným závěrům dodává na čtivosti a srozumitelnosti.

Z obsahu knihy Nadané děti a jejich rozvoj

Úvod
1. Nadání a nadané děti jako konstrukt
2. Nadání jako systém
2.1 Co víme o podstatě nadání: od schopností k akčním repertoárům
2.2 Stávání se nadaným: příprava jako rozvoj potenciálu
2.3 Motivace a rozvoj lidského potenciálu
2.4 Sociální faktory ohrožující úspěšný rozvoj nadání
3. Psychologické konstrukce lidského potenciálu
3.1 Nadání jako „nature“: konstrukce nadání jako vrozeného osobnostního rysu
3.2 Nadání jako „nurture“: příprava a motivace jako hlavní determinanty nadání
3.3 Tři psychologické konstrukce lidského potenciálu
4. Příběhy nadání: nadání jako zkušenost
4.1 Problematické rodičovské konstrukce nadání
4.2 Nadané děti v dospělosti a jejich motivace
4.3 Co chtějí motivované děti od svého vzdělávání?
Závěr
Literatura
Summary
Rejstřík

Tištěná kniha

Datum vydání: 16. 01. 2015
Katalogové číslo: 27035
ISBN: 978-80-247-5089-7
Formát / stran: 137×207, 176 stran
Edice: Pedagogika

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.9MB | 7.2MB | 1.3MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nadané děti a jejich rozvoj

Tištěná kniha

Datum vydání: 16. 01. 2015
Katalogové číslo: 27035
ISBN: 978-80-247-5089-7
Formát / stran: 137×207, 176 stran
Edice: Pedagogika

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 2.9MB | 7.2MB | 1.3MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Nadané děti a jejich rozvoj

Nadání je obvykle považováno za stabilní rys osobnosti, který je možno objektivně zjišťovat a jehož úroveň předurčuje budoucí profesní a studijní výsledky. Tento koncept nadání se v posledních letech stal důležitou součástí českého vzdělávacího prostředí: jsou jím ovlivňovány politiky škol a dalších vzdělávacích institucí, podílí se na výchovných a vzdělávacích postupech uplatňovaných rodiči a vyučujícími a také utváří to, jak o sobě uvažují sami žáci a studenti. Kniha analyzuje limity tohoto pohledu na nadání a představuje širší rámec založený na současných výzkumech optimálních podmínek rozvoje lidského potenciálu. Nadání je zde představeno jako jev, který je vytvářen či narušován ve vztahu dítěte s druhými lidmi. Přinejmenším stejně důležitou roli jako individuální potenciál tak hraje to, jak je tento potenciál vnímán okolím dětí i dětmi samotnými a jak je na tomto základě rozvíjen. Výsledky psychologických studií jsou v knize dokumentovány příběhy mimořádně nada
ných dětí a studentů, což předkládaným závěrům dodává na čtivosti a srozumitelnosti.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
269
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 18.12.2017 7:40
i: 21449 n: 24750897r: 8061
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
229
Ihned ke stažení
i: 21450 n: 24796406r: 8061

Z obsahu knihy Nadané děti a jejich rozvoj

Úvod
1. Nadání a nadané děti jako konstrukt
2. Nadání jako systém
2.1 Co víme o podstatě nadání: od schopností k akčním repertoárům
2.2 Stávání se nadaným: příprava jako rozvoj potenciálu
2.3 Motivace a rozvoj lidského potenciálu
2.4 Sociální faktory ohrožující úspěšný rozvoj nadání
3. Psychologické konstrukce lidského potenciálu
3.1 Nadání jako „nature“: konstrukce nadání jako vrozeného osobnostního rysu
3.2 Nadání jako „nurture“: příprava a motivace jako hlavní determinanty nadání
3.3 Tři psychologické konstrukce lidského potenciálu
4. Příběhy nadání: nadání jako zkušenost
4.1 Problematické rodičovské konstrukce nadání
4.2 Nadané děti v dospělosti a jejich motivace
4.3 Co chtějí motivované děti od svého vzdělávání?
Závěr
Literatura
Summary
Rejstřík

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 329
E-kniha 280
Tištěná 349
E-kniha 297
Tištěná 249
E-kniha 212
Tištěná 349
E-kniha 297

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace