0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Lošťáková Hana a kolektiv
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
399
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 23.6.2018 14:10
i: 26276 n: 27104192r: 9598
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
339
Ihned ke stažení
i: 26446 n: 27197996r: 9598
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy.

Kniha srozumitelně předkládá výsledky primárních výzkumů zaměřených na studium prospěšnosti jednotlivých nástrojů posilování vzájemných vztahů mezi dodavateli a jejich zákazníky u produktů určených pro výrobní spotřebu. Zabývá se rovněž podstatou a metodikou měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků jako pozitivními důsledky posilování vztahů se zákazníky.

Kniha je inspirací pro teorii i praxi a zároveň slouží v současně silně konkurenčním prostředí jako podnět ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích.
 

Tištěná kniha

Datum vydání: 21. 06. 2017
Katalogové číslo: 39526
ISBN: 978-80-271-0419-2
Formát / stran: 160×235, 320 stran
Edice: Expert

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 13.92MB | 3.47MB | 26.75MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Tištěná kniha

Datum vydání: 21. 06. 2017
Katalogové číslo: 39526
ISBN: 978-80-271-0419-2
Formát / stran: 160×235, 320 stran
Edice: Expert

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 13.92MB | 3.47MB | 26.75MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Lošťáková Hana a kolektiv
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy.

Kniha srozumitelně předkládá výsledky primárních výzkumů zaměřených na studium prospěšnosti jednotlivých nástrojů posilování vzájemných vztahů mezi dodavateli a jejich zákazníky u produktů určených pro výrobní spotřebu. Zabývá se rovněž podstatou a metodikou měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků jako pozitivními důsledky posilování vztahů se zákazníky.

Kniha je inspirací pro teorii i praxi a zároveň slouží v současně silně konkurenčním prostředí jako podnět ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích.
 
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
399
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 23.6.2018 14:10
i: 26276 n: 27104192r: 9598
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
339
Ihned ke stažení
i: 26446 n: 27197996r: 9598

DárekZakoupením knihy získáváte nárok na další knihy zdarma v hodnotě objednávky. 

O Autorovi

Lošťáková Hana

Působí na katedře ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu Fakulty chemicko-technologické Univerzity Pardubice, kde od roku 1977 významně přispívá k rozvoji vzdělávací a vědeckovýzkumné činnosti. Dlouhodobě se orientuje na strategický marketingový management podniků zejména chemického, farmaceutického a potravinářského průmyslu v turbulentním tržním prostředí. Při vedení Sekce učitelů marketingu při České marketingové společnosti, spolupráci s Českým institutem pro marketing, o. z. (CIMA), kde nově koncipovala výuku v kurzech CIMA B, a intenzivní spolupráci s podnikovou praxí se zasloužila o rozvoj teorie i praxe moderně pojatého marketingu ve středoevropském prostoru.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 2 290
E-kniha 1 947
Tištěná 1 499
Tištěná 459
E-kniha 390
Tištěná 495
E-kniha 421
Tištěná 299
E-kniha 254
Tištěná 289
E-kniha 246

Novinky a akční nabídky knih

Vyberte témata, která vás zajímají:



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.