0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Lošťáková Hana a kolektiv
30%
SLEVA
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
399  279  -30 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 08.4.2020 12:01
i: 26276 n: 27104192r: 9598
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
339  237  -30 %
Ihned ke stažení
i: 26446 n: 27197996r: 9598
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF ePub
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy.

Kniha srozumitelně předkládá výsledky primárních výzkumů zaměřených na studium prospěšnosti jednotlivých nástrojů posilování vzájemných vztahů mezi dodavateli a jejich zákazníky u produktů určených pro výrobní spotřebu. Zabývá se rovněž podstatou a metodikou měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků jako pozitivními důsledky posilování vztahů se zákazníky.

Kniha je inspirací pro teorii i praxi a zároveň slouží v současně silně konkurenčním prostředí jako podnět ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích.
 

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč 500 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč nad 500 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč do 500 Kč 49 Kč 74 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce není možný.

Tištěná kniha

Datum vydání: 21. 06. 2017
Katalogové číslo: 39526
ISBN: 978-80-271-0419-2
Formát / stran: 160×235, 320 stran
Edice: Expert

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 13.92MB | 3.47MB | 26.75MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
30%
SLEVA
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

PDF ePub

Tištěná kniha

Datum vydání: 21. 06. 2017
Katalogové číslo: 39526
ISBN: 978-80-271-0419-2
Formát / stran: 160×235, 320 stran
Edice: Expert
Jazyk: Čeština

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 13.92 MB | 3.47 MB | 26.75 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Lošťáková Hana a kolektiv
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
399  279  -30 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 08.4.2020 12:01
i: 26276 n: 27104192r: 9598
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
339  237  -30 %
Ihned ke stažení
i: 26446 n: 27197996r: 9598
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy.

Kniha srozumitelně předkládá výsledky primárních výzkumů zaměřených na studium prospěšnosti jednotlivých nástrojů posilování vzájemných vztahů mezi dodavateli a jejich zákazníky u produktů určených pro výrobní spotřebu. Zabývá se rovněž podstatou a metodikou měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků jako pozitivními důsledky posilování vztahů se zákazníky.

Kniha je inspirací pro teorii i praxi a zároveň slouží v současně silně konkurenčním prostředí jako podnět ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích.
 
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč 500 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč nad 500 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč do 500 Kč 49 Kč 74 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr na pobočce není možný.

O Autorovi

Lošťáková Hana
Působí na katedře ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu Fakulty chemicko-technologické Univerzity Pardubice, kde od roku 1977 významně přispívá k rozvoji vzdělávací a vědeckovýzkumné činnosti. Dlouhodobě se orientuje na strategický marketingový management podniků zejména chemického, farmaceutického a potravinářského průmyslu v turbulentním tržním prostředí. Při vedení Sekce učitelů marketingu při České marketingové společnosti, spolupráci s Českým institutem pro marketing, o. z. (CIMA), kde nově koncipovala výuku v kurzech CIMA B, a intenzivní spolupráci s podnikovou praxí se zasloužila o rozvoj teorie i praxe moderně pojatého marketingu ve středoevropském prostoru.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 244  -30 %
E-kniha 208  -30 %
Tištěná 202  -30 %
E-kniha 172  -30 %
Tištěná 188  -30 %
E-kniha 160  -30 %
Tištěná 244  -30 %
E-kniha 208  -30 %
Tištěná 209  -30 %
E-kniha 178  -30 %
E-kniha 118  -30 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.