Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
399 Kč 339 Kč -15 %Poslední kusy
i
Poslední aktualizace skladu 02. 07. 2022 1:17
i: 26276 n: 27104192r: 9598 339 Kč 237 Kč -30 %Ihned ke stažení
i: 26446 n: 27197996r: 9598
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy.
Kniha srozumitelně předkládá výsledky primárních výzkumů zaměřených na studium prospěšnosti jednotlivých nástrojů posilování vzájemných vztahů mezi dodavateli a jejich zákazníky u produktů určených pro výrobní spotřebu. Zabývá se rovněž podstatou a metodikou měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků jako pozitivními důsledky posilování vztahů se zákazníky.
Kniha je inspirací pro teorii i praxi a zároveň slouží v současně silně konkurenčním prostředí jako podnět ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích.
Soubory ke stažení
Tištěná kniha
Věk:
Datum vydání: 21.06.2017
Katalogové číslo: 39526
ISBN: 978-80-271-0419-2
Formát / stran: 160×235, 320 stran
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 13.92MB | 3.47MB | 26.75MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Tištěná kniha
Datum vydání: 21.06.2017
Katalogové číslo: 39526
ISBN: 978-80-271-0419-2
Formát / stran: 160×235, 320 stran
Věk:
Jazyk: Čeština
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 13.92 MB | 3.47 MB | 26.75 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
399 Kč 339 Kč -15 %Poslední kusy
i
Poslední aktualizace skladu 02. 07. 2022 1:17
i: 26276 n: 27104192r: 9598 339 Kč 237 Kč -30 %Ihned ke stažení
i: 26446 n: 27197996r: 9598
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy.
Kniha srozumitelně předkládá výsledky primárních výzkumů zaměřených na studium prospěšnosti jednotlivých nástrojů posilování vzájemných vztahů mezi dodavateli a jejich zákazníky u produktů určených pro výrobní spotřebu. Zabývá se rovněž podstatou a metodikou měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků jako pozitivními důsledky posilování vztahů se zákazníky.
Kniha je inspirací pro teorii i praxi a zároveň slouží v současně silně konkurenčním prostředí jako podnět ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích.
Soubory ke stažení
O Autorovi
Lošťáková HanaPůsobí na katedře ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu Fakulty chemicko-technologické Univerzity Pardubice, kde od roku 1977 významně přispívá k rozvoji vzdělávací a vědeckovýzkumné činnosti. Dlouhodobě se orientuje na strategický marketingový management podniků zejména chemického, farmaceutického a potravinářského průmyslu v turbulentním tržním prostředí. Při vedení Sekce učitelů marketingu při České marketingové společnosti, spolupráci s Českým institutem pro marketing, o. z. (CIMA), kde nově koncipovala výuku v kurzech CIMA B, a intenzivní spolupráci s podnikovou praxí se zasloužila o rozvoj teorie i praxe moderně pojatého marketingu ve středoevropském prostoru.