0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Nekonvenční myšlení

17 pravidel pro vítězství v byznysu
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4281
Jinak, než dovoluje konkurence!
V knize naleznete celý balík metod nového myšlení pro každý den - fundovaný, zajímavý a praktický. Systematická analýza více než dvou set mimořádně úspěšných firem z celého světa vysvětluje úspěch geniálních novátorů. Praktické know-how a zaručeně zábavné čtení.
* Jak společnost Lego pronikla na trh pro vrcholové manažery.
* Co okopírovali němečtí celníci od internetové aukční síně eBay.
* Jak zavedla katolická církev pojízdnou zpovědnici.
* Jak institut firemního managementu IFB nově objevil systém cen poradenských služeb.
* Jak společnost Naked Air vydělává organizováním letů pro naháče.
* Jak se Nikimu Laudovi daří pronajímat auto za jediné euro.
* Jak Cirque du Soleil udělal revoluci v cirkusovém umění.
"Podnětné a aktuální: kniha s ambicemi vyburcovat čtenáře."
Prof. Dr. Peter Littmann, profesor marketingu,
bývalý šéf společnosti Hugo Boss AG
"Vynikající kniha, která na praktických příkladech srozumitelně ukazuje, jak lze mít úspěch v současné konkurenci. Žádná teorie, ale užitečný návod na okamžitou realizaci."
Stefan Linder, ředitel, Swiss Economic Forum

Z obsahu knihy Nekonvenční myšlení

Fascinující kniha... 7
Tato kniha je pro vás! 9
Přehled pravidel nekonvenčního myšlení v podnikání 12
Jedno je jisté: Průměrnost nevyhrává nikdy! 14
I. Different Thinking: Strategie 19
1 Panoramatický pohled: Nechte se inspirovat jinými obory 23
2 Mrtvý střed: Opusťte středové segmenty trhu - rychle 37
3 Lehká bagáž: Zhubněte 53
II. Different Thinking: Trhy 59
4 Out of the box: Vytvořte zcela nové trhy 62
5 MaxiSize & MiniSize: Neklaďte úspěchu zeměpisné hranice 81
6 Mix it! Dobývejte nové trhy - kombinacemi 89
7 Quasi monopoly: Staňte se šampionem a monopolistou ve svém oboru 97
III. Different Thinking: Produkty 107
8 DNA produktu: Zpochybněte stávající koncepci produktu 109
9 Záležitost designu: Považujte design za konkurenční faktor 121
10 Vnitřní prožitek: Vytvářejte zážitky, vyrábějte emoce 135
11 Easy inc.: Vytvořte neodolatelnou nabídku, jasnou a úspornou 147
IV. Different Thinking: Cena 157
12 Cenová DNA: Zpochybňujte zavedené cenové modely 161
13 Polarizace cen: Vyhrajte tím, že ceny katapultujete nahoru, nebo srazíte na dno 171
14 Pricing in between: Umístěte se chytře uprostřed 180
15 Rockefellerův princip: Darujte lampu a prodávejte olej 187
16 Personalized price: Ať si cenu určí zákazník 191
17 Free price: Zákazníkovi výrobky či služby darujte, ať platí jiní 198
Začněte! 203
Prameny 205
Obrázky 206

O Autorovi

Förster Anja

Je odborník na novátorské myšlení v podnikání. Úspěšně podniká, je autor několika knih a studií o byznysu, přednášejí na akcích v Evropě a USA. Mezi jejich zákazníky patří firmy jako BMW, IBM, Microsoft, Siemens, Schwarzkopf a Xerox. www.differentthinking.de

Titul Nekonvenční myšlení byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 185 
E-kniha 157 
Tištěná 219 
E-kniha 186 
Tištěná 399 
Veber Jaromír a kolektiv
Tištěná 289 
E-kniha 246 

Nekonvenční myšlení

17 pravidel pro vítězství v byznysu
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4281
Jinak, než dovoluje konkurence!
V knize naleznete celý balík metod nového myšlení pro každý den - fundovaný, zajímavý a praktický. Systematická analýza více než dvou set mimořádně úspěšných firem z celého světa vysvětluje úspěch geniálních novátorů. Praktické know-how a zaručeně zábavné čtení.
* Jak společnost Lego pronikla na trh pro vrcholové manažery.
* Co okopírovali němečtí celníci od internetové aukční síně eBay.
* Jak zavedla katolická církev pojízdnou zpovědnici.
* Jak institut firemního managementu IFB nově objevil systém cen poradenských služeb.
* Jak společnost Naked Air vydělává organizováním letů pro naháče.
* Jak se Nikimu Laudovi daří pronajímat auto za jediné euro.
* Jak Cirque du Soleil udělal revoluci v cirkusovém umění.
"Podnětné a aktuální: kniha s ambicemi vyburcovat čtenáře."
Prof. Dr. Peter Littmann, profesor marketingu,
bývalý šéf společnosti Hugo Boss AG
"Vynikající kniha, která na praktických příkladech srozumitelně ukazuje, jak lze mít úspěch v současné konkurenci. Žádná teorie, ale užitečný návod na okamžitou realizaci."
Stefan Linder, ředitel, Swiss Economic Forum

Z obsahu knihy Nekonvenční myšlení

Fascinující kniha... 7
Tato kniha je pro vás! 9
Přehled pravidel nekonvenčního myšlení v podnikání 12
Jedno je jisté: Průměrnost nevyhrává nikdy! 14
I. Different Thinking: Strategie 19
1 Panoramatický pohled: Nechte se inspirovat jinými obory 23
2 Mrtvý střed: Opusťte středové segmenty trhu - rychle 37
3 Lehká bagáž: Zhubněte 53
II. Different Thinking: Trhy 59
4 Out of the box: Vytvořte zcela nové trhy 62
5 MaxiSize & MiniSize: Neklaďte úspěchu zeměpisné hranice 81
6 Mix it! Dobývejte nové trhy - kombinacemi 89
7 Quasi monopoly: Staňte se šampionem a monopolistou ve svém oboru 97
III. Different Thinking: Produkty 107
8 DNA produktu: Zpochybněte stávající koncepci produktu 109
9 Záležitost designu: Považujte design za konkurenční faktor 121
10 Vnitřní prožitek: Vytvářejte zážitky, vyrábějte emoce 135
11 Easy inc.: Vytvořte neodolatelnou nabídku, jasnou a úspornou 147
IV. Different Thinking: Cena 157
12 Cenová DNA: Zpochybňujte zavedené cenové modely 161
13 Polarizace cen: Vyhrajte tím, že ceny katapultujete nahoru, nebo srazíte na dno 171
14 Pricing in between: Umístěte se chytře uprostřed 180
15 Rockefellerův princip: Darujte lampu a prodávejte olej 187
16 Personalized price: Ať si cenu určí zákazník 191
17 Free price: Zákazníkovi výrobky či služby darujte, ať platí jiní 198
Začněte! 203
Prameny 205
Obrázky 206

O Autorovi

Förster Anja

Je odborník na novátorské myšlení v podnikání. Úspěšně podniká, je autor několika knih a studií o byznysu, přednášejí na akcích v Evropě a USA. Mezi jejich zákazníky patří firmy jako BMW, IBM, Microsoft, Siemens, Schwarzkopf a Xerox. www.differentthinking.de

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 69 
E-kniha 69 
Tištěná 1 499 
Tištěná 425 
E-kniha 361 
Tištěná 269 
Tištěná 999 

Novinky a akční nabídky knih

Vyberte témata, která vás zajímají:



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 


 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.