0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Nekonvenční myšlení

17 pravidel pro vítězství v byznysu
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
279
Pouze na objednávkui
Zašleme ihned po naskladnění  
Poslední aktualizace skladu 14.12.2017 3:31
i: 15290 n: 24717418r: 4281
Jinak, než dovoluje konkurence!
V knize naleznete celý balík metod nového myšlení pro každý den - fundovaný, zajímavý a praktický. Systematická analýza více než dvou set mimořádně úspěšných firem z celého světa vysvětluje úspěch geniálních novátorů. Praktické know-how a zaručeně zábavné čtení.
* Jak společnost Lego pronikla na trh pro vrcholové manažery.
* Co okopírovali němečtí celníci od internetové aukční síně eBay.
* Jak zavedla katolická církev pojízdnou zpovědnici.
* Jak institut firemního managementu IFB nově objevil systém cen poradenských služeb.
* Jak společnost Naked Air vydělává organizováním letů pro naháče.
* Jak se Nikimu Laudovi daří pronajímat auto za jediné euro.
* Jak Cirque du Soleil udělal revoluci v cirkusovém umění.
"Podnětné a aktuální: kniha s ambicemi vyburcovat čtenáře."
Prof. Dr. Peter Littmann, profesor marketingu,
bývalý šéf společnosti Hugo Boss AG
"Vynikající kniha, která na praktických příkladech srozumitelně ukazuje, jak lze mít úspěch v současné konkurenci. Žádná teorie, ale užitečný návod na okamžitou realizaci."
Stefan Linder, ředitel, Swiss Economic Forum

Z obsahu knihy Nekonvenční myšlení

Fascinující kniha... 7
Tato kniha je pro vás! 9
Přehled pravidel nekonvenčního myšlení v podnikání 12
Jedno je jisté: Průměrnost nevyhrává nikdy! 14
I. Different Thinking: Strategie 19
1 Panoramatický pohled: Nechte se inspirovat jinými obory 23
2 Mrtvý střed: Opusťte středové segmenty trhu - rychle 37
3 Lehká bagáž: Zhubněte 53
II. Different Thinking: Trhy 59
4 Out of the box: Vytvořte zcela nové trhy 62
5 MaxiSize & MiniSize: Neklaďte úspěchu zeměpisné hranice 81
6 Mix it! Dobývejte nové trhy - kombinacemi 89
7 Quasi monopoly: Staňte se šampionem a monopolistou ve svém oboru 97
III. Different Thinking: Produkty 107
8 DNA produktu: Zpochybněte stávající koncepci produktu 109
9 Záležitost designu: Považujte design za konkurenční faktor 121
10 Vnitřní prožitek: Vytvářejte zážitky, vyrábějte emoce 135
11 Easy inc.: Vytvořte neodolatelnou nabídku, jasnou a úspornou 147
IV. Different Thinking: Cena 157
12 Cenová DNA: Zpochybňujte zavedené cenové modely 161
13 Polarizace cen: Vyhrajte tím, že ceny katapultujete nahoru, nebo srazíte na dno 171
14 Pricing in between: Umístěte se chytře uprostřed 180
15 Rockefellerův princip: Darujte lampu a prodávejte olej 187
16 Personalized price: Ať si cenu určí zákazník 191
17 Free price: Zákazníkovi výrobky či služby darujte, ať platí jiní 198
Začněte! 203
Prameny 205
Obrázky 206

Tištěná kniha

Datum vydání: 25. 10. 2007
Katalogové číslo: 3443
ISBN: 978-80-247-1741-8
Formát / stran: 170×240, 208 stran
Nekonvenční myšlení

Tištěná kniha

Datum vydání: 25. 10. 2007
Katalogové číslo: 3443
ISBN: 978-80-247-1741-8
Formát / stran: 170×240, 208 stran

Nekonvenční myšlení

17 pravidel pro vítězství v byznysu
Jinak, než dovoluje konkurence!
V knize naleznete celý balík metod nového myšlení pro každý den - fundovaný, zajímavý a praktický. Systematická analýza více než dvou set mimořádně úspěšných firem z celého světa vysvětluje úspěch geniálních novátorů. Praktické know-how a zaručeně zábavné čtení.
* Jak společnost Lego pronikla na trh pro vrcholové manažery.
* Co okopírovali němečtí celníci od internetové aukční síně eBay.
* Jak zavedla katolická církev pojízdnou zpovědnici.
* Jak institut firemního managementu IFB nově objevil systém cen poradenských služeb.
* Jak společnost Naked Air vydělává organizováním letů pro naháče.
* Jak se Nikimu Laudovi daří pronajímat auto za jediné euro.
* Jak Cirque du Soleil udělal revoluci v cirkusovém umění.
"Podnětné a aktuální: kniha s ambicemi vyburcovat čtenáře."
Prof. Dr. Peter Littmann, profesor marketingu,
bývalý šéf společnosti Hugo Boss AG
"Vynikající kniha, která na praktických příkladech srozumitelně ukazuje, jak lze mít úspěch v současné konkurenci. Žádná teorie, ale užitečný návod na okamžitou realizaci."
Stefan Linder, ředitel, Swiss Economic Forum
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
279
Pouze na objednávkui
Zašleme ihned po naskladnění  
Poslední aktualizace skladu 14.12.2017 3:31
i: 15290 n: 24717418r: 4281

Z obsahu knihy Nekonvenční myšlení

Fascinující kniha... 7
Tato kniha je pro vás! 9
Přehled pravidel nekonvenčního myšlení v podnikání 12
Jedno je jisté: Průměrnost nevyhrává nikdy! 14
I. Different Thinking: Strategie 19
1 Panoramatický pohled: Nechte se inspirovat jinými obory 23
2 Mrtvý střed: Opusťte středové segmenty trhu - rychle 37
3 Lehká bagáž: Zhubněte 53
II. Different Thinking: Trhy 59
4 Out of the box: Vytvořte zcela nové trhy 62
5 MaxiSize & MiniSize: Neklaďte úspěchu zeměpisné hranice 81
6 Mix it! Dobývejte nové trhy - kombinacemi 89
7 Quasi monopoly: Staňte se šampionem a monopolistou ve svém oboru 97
III. Different Thinking: Produkty 107
8 DNA produktu: Zpochybněte stávající koncepci produktu 109
9 Záležitost designu: Považujte design za konkurenční faktor 121
10 Vnitřní prožitek: Vytvářejte zážitky, vyrábějte emoce 135
11 Easy inc.: Vytvořte neodolatelnou nabídku, jasnou a úspornou 147
IV. Different Thinking: Cena 157
12 Cenová DNA: Zpochybňujte zavedené cenové modely 161
13 Polarizace cen: Vyhrajte tím, že ceny katapultujete nahoru, nebo srazíte na dno 171
14 Pricing in between: Umístěte se chytře uprostřed 180
15 Rockefellerův princip: Darujte lampu a prodávejte olej 187
16 Personalized price: Ať si cenu určí zákazník 191
17 Free price: Zákazníkovi výrobky či služby darujte, ať platí jiní 198
Začněte! 203
Prameny 205
Obrázky 206

O Autorovi

Förster Anja

Je odborník na novátorské myšlení v podnikání. Úspěšně podniká, je autor několika knih a studií o byznysu, přednášejí na akcích v Evropě a USA. Mezi jejich zákazníky patří firmy jako BMW, IBM, Microsoft, Siemens, Schwarzkopf a Xerox. www.differentthinking.de

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 69
E-kniha 69
Tištěná 425
E-kniha 361
Tištěná 999
Tištěná 219
E-kniha 110 -41 %

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace