0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Nekonvenční myšlení

17 pravidel pro vítězství v byznysu

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4281

Ukázky z E-knihy

Jinak, než dovoluje konkurence!
V knize naleznete celý balík metod nového myšlení pro každý den - fundovaný, zajímavý a praktický. Systematická analýza více než dvou set mimořádně úspěšných firem z celého světa vysvětluje úspěch geniálních novátorů. Praktické know-how a zaručeně zábavné čtení.
* Jak společnost Lego pronikla na trh pro vrcholové manažery.
* Co okopírovali němečtí celníci od internetové aukční síně eBay.
* Jak zavedla katolická církev pojízdnou zpovědnici.
* Jak institut firemního managementu IFB nově objevil systém cen poradenských služeb.
* Jak společnost Naked Air vydělává organizováním letů pro naháče.
* Jak se Nikimu Laudovi daří pronajímat auto za jediné euro.
* Jak Cirque du Soleil udělal revoluci v cirkusovém umění.
"Podnětné a aktuální: kniha s ambicemi vyburcovat čtenáře."
Prof. Dr. Peter Littmann, profesor marketingu,
bývalý šéf společnosti Hugo Boss AG
"Vynikající kniha, která na praktických příkladech srozumitelně ukazuje, jak lze mít úspěch v současné konkurenci. Žádná teorie, ale užitečný návod na okamžitou realizaci."
Stefan Linder, ředitel, Swiss Economic Forum

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 84 Kč 95 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Z obsahu knihy Nekonvenční myšlení

Fascinující kniha... 7
Tato kniha je pro vás! 9
Přehled pravidel nekonvenčního myšlení v podnikání 12
Jedno je jisté: Průměrnost nevyhrává nikdy! 14
I. Different Thinking: Strategie 19
1 Panoramatický pohled: Nechte se inspirovat jinými obory 23
2 Mrtvý střed: Opusťte středové segmenty trhu - rychle 37
3 Lehká bagáž: Zhubněte 53
II. Different Thinking: Trhy 59
4 Out of the box: Vytvořte zcela nové trhy 62
5 MaxiSize & MiniSize: Neklaďte úspěchu zeměpisné hranice 81
6 Mix it! Dobývejte nové trhy - kombinacemi 89
7 Quasi monopoly: Staňte se šampionem a monopolistou ve svém oboru 97
III. Different Thinking: Produkty 107
8 DNA produktu: Zpochybněte stávající koncepci produktu 109
9 Záležitost designu: Považujte design za konkurenční faktor 121
10 Vnitřní prožitek: Vytvářejte zážitky, vyrábějte emoce 135
11 Easy inc.: Vytvořte neodolatelnou nabídku, jasnou a úspornou 147
IV. Different Thinking: Cena 157
12 Cenová DNA: Zpochybňujte zavedené cenové modely 161
13 Polarizace cen: Vyhrajte tím, že ceny katapultujete nahoru, nebo srazíte na dno 171
14 Pricing in between: Umístěte se chytře uprostřed 180
15 Rockefellerův princip: Darujte lampu a prodávejte olej 187
16 Personalized price: Ať si cenu určí zákazník 191
17 Free price: Zákazníkovi výrobky či služby darujte, ať platí jiní 198
Začněte! 203
Prameny 205
Obrázky 206

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.

Titul Nekonvenční myšlení byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 319  -20 %
E-kniha 271  -20 %
Svatoš Miroslav a kolektiv
Tištěná 300  -20 %
E-kniha 255  -20 %
Tištěná 199  -20 %
E-kniha 170  -20 %
Tištěná 340  -20 %
E-kniha 289  -20 %
Tištěná 431  -20 %
E-kniha 366  -20 %

Nekonvenční myšlení

17 pravidel pro vítězství v byznysu

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4281
Jinak, než dovoluje konkurence!
V knize naleznete celý balík metod nového myšlení pro každý den - fundovaný, zajímavý a praktický. Systematická analýza více než dvou set mimořádně úspěšných firem z celého světa vysvětluje úspěch geniálních novátorů. Praktické know-how a zaručeně zábavné čtení.
* Jak společnost Lego pronikla na trh pro vrcholové manažery.
* Co okopírovali němečtí celníci od internetové aukční síně eBay.
* Jak zavedla katolická církev pojízdnou zpovědnici.
* Jak institut firemního managementu IFB nově objevil systém cen poradenských služeb.
* Jak společnost Naked Air vydělává organizováním letů pro naháče.
* Jak se Nikimu Laudovi daří pronajímat auto za jediné euro.
* Jak Cirque du Soleil udělal revoluci v cirkusovém umění.
"Podnětné a aktuální: kniha s ambicemi vyburcovat čtenáře."
Prof. Dr. Peter Littmann, profesor marketingu,
bývalý šéf společnosti Hugo Boss AG
"Vynikající kniha, která na praktických příkladech srozumitelně ukazuje, jak lze mít úspěch v současné konkurenci. Žádná teorie, ale užitečný návod na okamžitou realizaci."
Stefan Linder, ředitel, Swiss Economic Forum
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
700 Kč zdarma
Objednávka
nad 700 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 700 Kč 49 Kč 84 Kč 95 Kč
Dobírka + 30 Kč + 30 Kč + 30 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Z obsahu knihy Nekonvenční myšlení

Fascinující kniha... 7
Tato kniha je pro vás! 9
Přehled pravidel nekonvenčního myšlení v podnikání 12
Jedno je jisté: Průměrnost nevyhrává nikdy! 14
I. Different Thinking: Strategie 19
1 Panoramatický pohled: Nechte se inspirovat jinými obory 23
2 Mrtvý střed: Opusťte středové segmenty trhu - rychle 37
3 Lehká bagáž: Zhubněte 53
II. Different Thinking: Trhy 59
4 Out of the box: Vytvořte zcela nové trhy 62
5 MaxiSize & MiniSize: Neklaďte úspěchu zeměpisné hranice 81
6 Mix it! Dobývejte nové trhy - kombinacemi 89
7 Quasi monopoly: Staňte se šampionem a monopolistou ve svém oboru 97
III. Different Thinking: Produkty 107
8 DNA produktu: Zpochybněte stávající koncepci produktu 109
9 Záležitost designu: Považujte design za konkurenční faktor 121
10 Vnitřní prožitek: Vytvářejte zážitky, vyrábějte emoce 135
11 Easy inc.: Vytvořte neodolatelnou nabídku, jasnou a úspornou 147
IV. Different Thinking: Cena 157
12 Cenová DNA: Zpochybňujte zavedené cenové modely 161
13 Polarizace cen: Vyhrajte tím, že ceny katapultujete nahoru, nebo srazíte na dno 171
14 Pricing in between: Umístěte se chytře uprostřed 180
15 Rockefellerův princip: Darujte lampu a prodávejte olej 187
16 Personalized price: Ať si cenu určí zákazník 191
17 Free price: Zákazníkovi výrobky či služby darujte, ať platí jiní 198
Začněte! 203
Prameny 205
Obrázky 206

O Autorovi

Förster Anja
Autoři Anja Försterová a Dr. Peter Kreuz jsou podnikatelé, zakladatelé iniciativy Rebels at Work a prognostici pro svět práce budoucnosti.
Se svými knihami, které byly přeloženy do mnoha jazyků a dostaly se na seznamy bestsellerů časopisů Spiegel a Manager Magazin a deníku Handelsblatt, patří k předním německým autorům píšícím o problematice managementu. Ve svých publikacích a přednáškách, ve svém podcastu a newsletteru nekompromisně probouzejí k novému myšlení.
Dvě desítky let jsou kromě toho žádanými přednášejícími na akcích pro manažery a na konferencích v Německu i v zahraničí. Ve svých přednáškách vybízejí publikum k tomu, aby s důvtipem a kreativitou hledalo nové cesty a vymanilo se z navyklého, oblíbeného, ale překonaného myšlení. Nebo, jak píše časopis Manager Magazin: „Pro všechny, kteří hledají inspiraci, chtějí něco změnit a mají odvahu pouštět se do nových věcí.“
Anja a Peter jsou manželé a žijí střídavě v Heidelbergu a ve Francii. V „dřívějším životě“ byla Anja manažerkou ve společnosti Accenture a Peter profesorem mezinárodního marketingu na Ekonomické univerzitě (Wirtschaftsuniversität) ve Vídni.
Oba vášnivě rádi cestují. Hnáni zvědavostí a touhou objevovat dosud navštívili více než 70 zemí. Kromě toho jsou oba zapálenými sportovci: Anja miluje jógu a jízdu na kajaku; Peter jízdu v Alpách na horském kole a půlmaraton. A společně se shodnou na jednom koníčku: jízdě na plachetnici.
Jejich životní motto: Buď raději nejlepší verzí sebe sama, než druhořadou verzí někoho jiného.

foerster-kreuz.com
 
Kreuz Peter
Autoři Anja Försterová a Dr. Peter Kreuz jsou podnikatelé, zakladatelé iniciativy Rebels at Work a prognostici pro svět práce budoucnosti.
Se svými knihami, které byly přeloženy do mnoha jazyků a dostaly se na seznamy bestsellerů časopisů Spiegel a Manager Magazin a deníku Handelsblatt, patří k předním německým autorům píšícím o problematice managementu. Ve svých publikacích a přednáškách, ve svém podcastu a newsletteru nekompromisně probouzejí k novému myšlení.
Dvě desítky let jsou kromě toho žádanými přednášejícími na akcích pro manažery a na konferencích v Německu i v zahraničí. Ve svých přednáškách vybízejí publikum k tomu, aby s důvtipem a kreativitou hledalo nové cesty a vymanilo se z navyklého, oblíbeného, ale překonaného myšlení. Nebo, jak píše časopis Manager Magazin: „Pro všechny, kteří hledají inspiraci, chtějí něco změnit a mají odvahu pouštět se do nových věcí.“
Anja a Peter jsou manželé a žijí střídavě v Heidelbergu a ve Francii. V „dřívějším životě“ byla Anja manažerkou ve společnosti Accenture a Peter profesorem mezinárodního marketingu na Ekonomické univerzitě (Wirtschaftsuniversität) ve Vídni.
Oba vášnivě rádi cestují. Hnáni zvědavostí a touhou objevovat dosud navštívili více než 70 zemí. Kromě toho jsou oba zapálenými sportovci: Anja miluje jógu a jízdu na kajaku; Peter jízdu v Alpách na horském kole a půlmaraton. A společně se shodnou na jednom koníčku: jízdě na plachetnici.
Jejich životní motto: Buď raději nejlepší verzí sebe sama, než druhořadou verzí někoho jiného.

foerster-kreuz.com
 

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Poškozená 161 -40 %
Tištěná 799  -20 %
Tištěná 175  -20 %
E-kniha 149  -20 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.