0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Nekonvenční myšlení

17 pravidel pro vítězství v byznysu

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4281
Jinak, než dovoluje konkurence!
V knize naleznete celý balík metod nového myšlení pro každý den - fundovaný, zajímavý a praktický. Systematická analýza více než dvou set mimořádně úspěšných firem z celého světa vysvětluje úspěch geniálních novátorů. Praktické know-how a zaručeně zábavné čtení.
* Jak společnost Lego pronikla na trh pro vrcholové manažery.
* Co okopírovali němečtí celníci od internetové aukční síně eBay.
* Jak zavedla katolická církev pojízdnou zpovědnici.
* Jak institut firemního managementu IFB nově objevil systém cen poradenských služeb.
* Jak společnost Naked Air vydělává organizováním letů pro naháče.
* Jak se Nikimu Laudovi daří pronajímat auto za jediné euro.
* Jak Cirque du Soleil udělal revoluci v cirkusovém umění.
"Podnětné a aktuální: kniha s ambicemi vyburcovat čtenáře."
Prof. Dr. Peter Littmann, profesor marketingu,
bývalý šéf společnosti Hugo Boss AG
"Vynikající kniha, která na praktických příkladech srozumitelně ukazuje, jak lze mít úspěch v současné konkurenci. Žádná teorie, ale užitečný návod na okamžitou realizaci."
Stefan Linder, ředitel, Swiss Economic Forum

Z obsahu knihy Nekonvenční myšlení

Fascinující kniha... 7
Tato kniha je pro vás! 9
Přehled pravidel nekonvenčního myšlení v podnikání 12
Jedno je jisté: Průměrnost nevyhrává nikdy! 14
I. Different Thinking: Strategie 19
1 Panoramatický pohled: Nechte se inspirovat jinými obory 23
2 Mrtvý střed: Opusťte středové segmenty trhu - rychle 37
3 Lehká bagáž: Zhubněte 53
II. Different Thinking: Trhy 59
4 Out of the box: Vytvořte zcela nové trhy 62
5 MaxiSize & MiniSize: Neklaďte úspěchu zeměpisné hranice 81
6 Mix it! Dobývejte nové trhy - kombinacemi 89
7 Quasi monopoly: Staňte se šampionem a monopolistou ve svém oboru 97
III. Different Thinking: Produkty 107
8 DNA produktu: Zpochybněte stávající koncepci produktu 109
9 Záležitost designu: Považujte design za konkurenční faktor 121
10 Vnitřní prožitek: Vytvářejte zážitky, vyrábějte emoce 135
11 Easy inc.: Vytvořte neodolatelnou nabídku, jasnou a úspornou 147
IV. Different Thinking: Cena 157
12 Cenová DNA: Zpochybňujte zavedené cenové modely 161
13 Polarizace cen: Vyhrajte tím, že ceny katapultujete nahoru, nebo srazíte na dno 171
14 Pricing in between: Umístěte se chytře uprostřed 180
15 Rockefellerův princip: Darujte lampu a prodávejte olej 187
16 Personalized price: Ať si cenu určí zákazník 191
17 Free price: Zákazníkovi výrobky či služby darujte, ať platí jiní 198
Začněte! 203
Prameny 205
Obrázky 206

Titul Nekonvenční myšlení byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Nekonvenční myšlení

17 pravidel pro vítězství v byznysu

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 4281
Jinak, než dovoluje konkurence!
V knize naleznete celý balík metod nového myšlení pro každý den - fundovaný, zajímavý a praktický. Systematická analýza více než dvou set mimořádně úspěšných firem z celého světa vysvětluje úspěch geniálních novátorů. Praktické know-how a zaručeně zábavné čtení.
* Jak společnost Lego pronikla na trh pro vrcholové manažery.
* Co okopírovali němečtí celníci od internetové aukční síně eBay.
* Jak zavedla katolická církev pojízdnou zpovědnici.
* Jak institut firemního managementu IFB nově objevil systém cen poradenských služeb.
* Jak společnost Naked Air vydělává organizováním letů pro naháče.
* Jak se Nikimu Laudovi daří pronajímat auto za jediné euro.
* Jak Cirque du Soleil udělal revoluci v cirkusovém umění.
"Podnětné a aktuální: kniha s ambicemi vyburcovat čtenáře."
Prof. Dr. Peter Littmann, profesor marketingu,
bývalý šéf společnosti Hugo Boss AG
"Vynikající kniha, která na praktických příkladech srozumitelně ukazuje, jak lze mít úspěch v současné konkurenci. Žádná teorie, ale užitečný návod na okamžitou realizaci."
Stefan Linder, ředitel, Swiss Economic Forum
Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 69 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Z obsahu knihy Nekonvenční myšlení

Fascinující kniha... 7
Tato kniha je pro vás! 9
Přehled pravidel nekonvenčního myšlení v podnikání 12
Jedno je jisté: Průměrnost nevyhrává nikdy! 14
I. Different Thinking: Strategie 19
1 Panoramatický pohled: Nechte se inspirovat jinými obory 23
2 Mrtvý střed: Opusťte středové segmenty trhu - rychle 37
3 Lehká bagáž: Zhubněte 53
II. Different Thinking: Trhy 59
4 Out of the box: Vytvořte zcela nové trhy 62
5 MaxiSize & MiniSize: Neklaďte úspěchu zeměpisné hranice 81
6 Mix it! Dobývejte nové trhy - kombinacemi 89
7 Quasi monopoly: Staňte se šampionem a monopolistou ve svém oboru 97
III. Different Thinking: Produkty 107
8 DNA produktu: Zpochybněte stávající koncepci produktu 109
9 Záležitost designu: Považujte design za konkurenční faktor 121
10 Vnitřní prožitek: Vytvářejte zážitky, vyrábějte emoce 135
11 Easy inc.: Vytvořte neodolatelnou nabídku, jasnou a úspornou 147
IV. Different Thinking: Cena 157
12 Cenová DNA: Zpochybňujte zavedené cenové modely 161
13 Polarizace cen: Vyhrajte tím, že ceny katapultujete nahoru, nebo srazíte na dno 171
14 Pricing in between: Umístěte se chytře uprostřed 180
15 Rockefellerův princip: Darujte lampu a prodávejte olej 187
16 Personalized price: Ať si cenu určí zákazník 191
17 Free price: Zákazníkovi výrobky či služby darujte, ať platí jiní 198
Začněte! 203
Prameny 205
Obrázky 206

O Autorovi

Förster Anja
Je odborník na novátorské myšlení v podnikání. Úspěšně podniká, je autor několika knih a studií o byznysu, přednášejí na akcích v Evropě a USA. Mezi jejich zákazníky patří firmy jako BMW, IBM, Microsoft, Siemens, Schwarzkopf a Xerox. www.differentthinking.de

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 69  -72 %
E-kniha 69 
Tištěná 1 499 
Tištěná 425 
E-kniha 361 
Tištěná 269 
Tištěná 999 

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 


 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.