0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Od nápadu k podnikatelskému plánu

Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
299 
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 17.11.2018 1:21
i: 26671 n: 27104079r: 9576
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
254 
Ihned ke stažení
i: 27002 n: 27199853r: 9576
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Chcete rozjet nové podnikání nebo rozšířit svůj stávající byznys?
 
Zkušení autoři vám prozradí, jak přijít na nové nápady, ověřit jejich realizovatelnost a potenciální úspěšnost a správně sestavit podnikatelský plán. Dozvíte se, jak identifikovat podnikatelské příležitosti, jak si nastavit vhodný byznys model a jak vést crowdfundingovou kampaň. Poznáte, jak krok za krokem postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, na co nezapomenout a jakým chybám se vyhnout. V knize najdete také tři příklady podnikatelských plánů, kterými se můžete inspirovat.
 
Publikace je jedinečná popisem celého procesu od identifikace podnikatelských příležitostí až po sestavení podnikatelského plánu a představením moderních technik pro identifikaci podnikatelských příležitostí, metody Lean Canvas a crowdfundingu.
 
Ocení ji jak začínající podnikatelé, tak i ti zkušenější, kteří chtějí svůj byznys dále rozvíjet. Určena je také studentům vysokých škol ekonomického zaměření a manažerům inovací a rozvoje.

Tištěná kniha

Datum vydání: 25. 10. 2017
Katalogové číslo: 39524
ISBN: 978-80-271-0407-9
Formát / stran: 167×240, 232 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 15.07MB | 11.74MB | 11.01MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

O Autorovi

Svobodová Ivana

Ing. Ivana Svobodová, Ph.D. je absolventkou Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze, kde působí jako odborná asistentka v sekci malých a středních podniků na katedře managementu. Aktivně se podílí na metodickém rozvoji výuky předmětů vedlejší specializace Malé a střední podniky v tržním prostředí. Je garantem předmětu Strategie a podnikatelský plán v MSP. Odborně se zaměřuje na problematiku podnikání malých a středních podniků, podnikatelský plán a strategie. 
Je spoluautorkou vysokoškolských učebnic, skript a autorkou odborných statí.

Od nápadu k podnikatelskému plánu

Tištěná kniha

Datum vydání: 25. 10. 2017
Katalogové číslo: 39524
ISBN: 978-80-271-0407-9
Formát / stran: 167×240, 232 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 15.07MB | 11.74MB | 11.01MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Od nápadu k podnikatelskému plánu

Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
299 
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 17.11.2018 1:21
i: 26671 n: 27104079r: 9576
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
254 
Ihned ke stažení
i: 27002 n: 27199853r: 9576
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Chcete rozjet nové podnikání nebo rozšířit svůj stávající byznys?
 
Zkušení autoři vám prozradí, jak přijít na nové nápady, ověřit jejich realizovatelnost a potenciální úspěšnost a správně sestavit podnikatelský plán. Dozvíte se, jak identifikovat podnikatelské příležitosti, jak si nastavit vhodný byznys model a jak vést crowdfundingovou kampaň. Poznáte, jak krok za krokem postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, na co nezapomenout a jakým chybám se vyhnout. V knize najdete také tři příklady podnikatelských plánů, kterými se můžete inspirovat.
 
Publikace je jedinečná popisem celého procesu od identifikace podnikatelských příležitostí až po sestavení podnikatelského plánu a představením moderních technik pro identifikaci podnikatelských příležitostí, metody Lean Canvas a crowdfundingu.
 
Ocení ji jak začínající podnikatelé, tak i ti zkušenější, kteří chtějí svůj byznys dále rozvíjet. Určena je také studentům vysokých škol ekonomického zaměření a manažerům inovací a rozvoje.

Soubory ke stažení

O Autorovi

Svobodová Ivana

Ing. Ivana Svobodová, Ph.D. je absolventkou Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze, kde působí jako odborná asistentka v sekci malých a středních podniků na katedře managementu. Aktivně se podílí na metodickém rozvoji výuky předmětů vedlejší specializace Malé a střední podniky v tržním prostředí. Je garantem předmětu Strategie a podnikatelský plán v MSP. Odborně se zaměřuje na problematiku podnikání malých a středních podniků, podnikatelský plán a strategie. 
Je spoluautorkou vysokoškolských učebnic, skript a autorkou odborných statí.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 69 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 469 
E-kniha 399 
Tištěná 590 
E-kniha 502 
Tištěná 299 
E-kniha 254 
Tištěná 439 
E-kniha 373 
E-kniha 212 
Tištěná 99 
E-kniha 254 

Novinky a akční nabídky knih

Vyberte témata, která vás zajímají:



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 


 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.