0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Opráski sčeskí historje - karetní hra

Karedňí hra, kerá změňila ďejini
Tištěná kniha
 
499
Pouze na objednávkui
Zašleme ihned po naskladnění  
Poslední aktualizace skladu 18.12.2017 3:37
i: 26771 n: 49240494r: 9953
Karetní hra s motivy postav a událostí oblíbeného komixu Opráski sčeskí historje opravdu zahýbá dějinami. Ve hře bojuješ o události z české historie. V ruce máš postavy, které vykládáš do svého týmu a nejsilnější z týmů vyhrává. Pozor, karty v ruce rychle docházejí, dobře zvaž, kdy jít do boje a kdy radši šetřit síly!
V krabičce máš karty událostí a karty postav. Karty událostí jsou ty, o které hráči v herním kole bojují. Vždy je na stole vyložena pouze jedna. Ten, kdo získá tři události vyhrává celou hru. Každá událost má schopnost, která platí pouze ve chvíli, kdy se o ni hraje. Kartami postav hráč v herním kole bojuje o kartu události. Drží je v ruce a vykládá na stůl. Hru vyhrává hráč, který jako první získá tři karty událostí, třeba Sametofku, Bíllou horu nebo Defeneztraci.


Slovníček pojmů:

Vyzmikundit: chytře využít Zmikundovy schopnosti;

Vymalovat: chytře použít Muchu;

Postavit vozovku: Sestavit tři středověky s Žižlou v čele;

Charta: Tři spicovatelé s Havlem v čele;

Internacionála: Tři komunizti s Gutwaldem;

Jakešova plichta: Když musíš přiznat plichtu, i když máš ještě karty.

Z obsahu knihy Opráski sčeskí historje - karetní hra

Opsach bulení:
3 krád 28 kared postaf
16 kared událoztí
4 kraty s přehletem tachu
1 žeton

Tištěná kniha

Datum vydání: 22. 11. 2017
Katalogové číslo: 50019
ISBN: 859-404-924-049-4
Formát / stran: 120×167, 0 stran
Opráski sčeskí historje - karetní hra

Tištěná kniha

Datum vydání: 22. 11. 2017
Katalogové číslo: 50019
ISBN: 859-404-924-049-4
Formát / stran: 120×167, 0 stran

Opráski sčeskí historje - karetní hra

Karedňí hra, kerá změňila ďejini
Karetní hra s motivy postav a událostí oblíbeného komixu Opráski sčeskí historje opravdu zahýbá dějinami. Ve hře bojuješ o události z české historie. V ruce máš postavy, které vykládáš do svého týmu a nejsilnější z týmů vyhrává. Pozor, karty v ruce rychle docházejí, dobře zvaž, kdy jít do boje a kdy radši šetřit síly!
V krabičce máš karty událostí a karty postav. Karty událostí jsou ty, o které hráči v herním kole bojují. Vždy je na stole vyložena pouze jedna. Ten, kdo získá tři události vyhrává celou hru. Každá událost má schopnost, která platí pouze ve chvíli, kdy se o ni hraje. Kartami postav hráč v herním kole bojuje o kartu události. Drží je v ruce a vykládá na stůl. Hru vyhrává hráč, který jako první získá tři karty událostí, třeba Sametofku, Bíllou horu nebo Defeneztraci.


Slovníček pojmů:

Vyzmikundit: chytře využít Zmikundovy schopnosti;

Vymalovat: chytře použít Muchu;

Postavit vozovku: Sestavit tři středověky s Žižlou v čele;

Charta: Tři spicovatelé s Havlem v čele;

Internacionála: Tři komunizti s Gutwaldem;

Jakešova plichta: Když musíš přiznat plichtu, i když máš ještě karty.

Tištěná kniha
 
499
Pouze na objednávkui
Zašleme ihned po naskladnění  
Poslední aktualizace skladu 18.12.2017 3:37
i: 26771 n: 49240494r: 9953

Z obsahu knihy Opráski sčeskí historje - karetní hra

Opsach bulení:
3 krád 28 kared postaf
16 kared událoztí
4 kraty s přehletem tachu
1 žeton

Recenze

DOTASI?

Když zahraju Libunu nebo Marji Tezeriji, musím ostatním ukazovat, mezi kterými kartami se rozhoduju?

Musíš, jinak ostatní unudíš.

 

Můžu Aneškou vzít zpět do ruky karty, které mají tištěnou sílu 0, ale díky události mají sílu 1?

Nemůžeš, počítá se vždy tištěná síla. Pokud nemáš v týmu žádné karty, které si můžeš vzít do ruky, tak se schopnost neprovádí, jinak ji ale použít musíš.

 

Můžu si u Kefky nejdřív omrknout horní kartu z balíčku a pak se rozhodnout zda ji vyměnit?

Si upad, cywe? Když se rozhodneš Kefku vyměnit, zahoď ho a potom si lízni novou kartu balíčku.

 

Zahraje se u Muchy schopnost nové karty po "vyměnění"?

Ano, schopnost se vykoná, jako by ji vyložil hráč do svého týmu.

 

Odstraní se při otočení Sametovky ze stolu také kimunizti ve hře?

Si piš.

 

Mám na stole dvě Midaly, soupeř má u sebe dva komnizty, jeden z nich je Sláncký. Když vyloží dalšího komunistu, odhodi se Sláncký i Midala nebo jen jeden z nich?

V tuhle chvíli odchází oba, stejně to platí i pro obdobnou situaci s Máchcou a Komenským.

 

Když mi někdo v prvním tajném kole posune kartu ke mně, ale její vlastnost ještě nebyla vyhodnocena (tento hráč nebyl na řadě), zahraje se po posunutí?

Ano, ve chvíli, kdy je na tahu hráč, který ji má před sebou.

 

Jak funguje Zmikund?

Když ho vyložíš před sebe, tak v ten moment se můžeš rozhodnout, jestli si chceš vzít kartu z cizího týmu k sobě a místo ní dát Zmikunda.

 

Jak funguje Mucha?

Ve chvíli kdy ho vyložíš před sebe, vybereš jednu kartu ze soupeřova týmu, tu odhodíš na odhazovací balíček a nahradíš ji novou kartou z balíčku postav.

Oprava: v tisku je chyba, Mucha má mít blesk.

 


 

Hodnocení čtenářů

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 199
E-kniha 169
Tištěná 199
Tištěná 199
E-kniha 169
Tištěná 199
E-kniha 169
Tištěná 29

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace