0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Organizační kultura

Od sdílených hodnot a cílů k vyšší výkonnosti podniku

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 3030
Prolistovat knihu

Ukázky z E-knihy

Publikace se zaměřuje na jedno z významných témat podnikového řízení, kterým je podniková/organizační kultura. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení Vysoké školy ekonomické v Praze vysvětlují, jak formulovat, utvářet, prosazovat a využívat kulturu jako účinný nástroj ovlivňování pracovního jednání zaměstnanců, a tedy i realizace podnikové strategie. Zásadními inovačními přínosy knihy jsou charakteristika progresivních typů kultur, posouzení vhodnosti jednotlivých kultur pro různé podnikové strategie a postupy jejich prosazování. Kniha je určena širokému spektru manažerů, personalistů, trenérů, poradců a studentů vysokých škol.
 

Dnes SLEVA 25 % na vše!

Z obsahu knihy Organizační kultura

Organizační kultura a její vliv na chování organizace
Poznávání organizační kultury jako východisko jejího utváření
Utváření žádoucí organizační kultury

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.

Titul Organizační kultura byl doprodán, nabízíme vám tématicky podobné tituly

Tištěná 209  -25 %
Hubinková Zuzana a kolektiv
Tištěná 149  -58 %
E-kniha 229  -25 %
Tištěná 239  -25 %
E-kniha 203  -25 %
Tištěná 139  -18 %
E-kniha 108  -25 %
Tištěná 281  -25 %
E-kniha 239  -25 %

Organizační kultura

Od sdílených hodnot a cílů k vyšší výkonnosti podniku

Tištěná kniha
Pevná šitá vazba
Titul doprodán
r: 3030
Publikace se zaměřuje na jedno z významných témat podnikového řízení, kterým je podniková/organizační kultura. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení Vysoké školy ekonomické v Praze vysvětlují, jak formulovat, utvářet, prosazovat a využívat kulturu jako účinný nástroj ovlivňování pracovního jednání zaměstnanců, a tedy i realizace podnikové strategie. Zásadními inovačními přínosy knihy jsou charakteristika progresivních typů kultur, posouzení vhodnosti jednotlivých kultur pro různé podnikové strategie a postupy jejich prosazování. Kniha je určena širokému spektru manažerů, personalistů, trenérů, poradců a studentů vysokých škol.
 

Dnes SLEVA 25 % na vše!

Z obsahu knihy Organizační kultura

Organizační kultura a její vliv na chování organizace
Poznávání organizační kultury jako východisko jejího utváření
Utváření žádoucí organizační kultury

O Autorovi

Nový Ivan
Je profesorem Vysoké školy ekonomické pro obor podniková ekonomika a management. Od roku 1992 je vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze a od roku 1996 navíc vykonává funkci proděkana pro vědu a výzkum na Fakultě podnikohospodářské VŠE v Praze. V odborné práci se zaměřuje na problematiku sociologických a sociálně psychologických aspektů podnikového řízení s důrazem na oblast vedení lidí, podnikové kultury a interkulturního managementu. V mezinárodní pedagogické a vědecko výzkumné spolupráci se orientuje na německy mluvící teritoria. Spolupracuje s řadou zahraničních výzkumných a vzdělávacích zařízení, např. s univerzitami v Regensburgu, Drážďanech, Braunschweigu a Vídni. Velmi významná je také jeho poradenská činnost pro známé a velké mezinárodní i české firmy.
Lukášová Růžena
Je absolventkou oboru psychologie na Filozofické fakultě Univerzity J. E. Purkyně v Brně. Postupně působila v Psychologickém ústavu ČSAV a ve Výzkumném ústavu zdraví dítěte v Brně, kde získala zkušeno sti ze základního i aplikovaného výzkumu. Od začátku 90. let se věnuje psychologii organizace a řízení. Uvedenou problematiku vyučovala řadu let na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v B rně formou výcvikových kurzů, poradenství a řešení řady výzkumných projektů pak byla v intenzivním kontaktu rovněž s podnikovou praxí. V současnosti působí na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy uni verzity v Brně, katedře veřejné ekonomie, a ve své pedagogické práci se věnuje především problematice organizačního chování a výcviku komunikačních dovedností studentů i manažerů z praxe. Absolvovala několik zahraničních stáží, zejména na Nottingham Trent University, je členkou vedení mezinárodní vědeckovýzkumné sítě PGV a vyučuje rovněž v kurzech MBA, organizovaných Brno Business School při Fakul tě podnikatelské VUT v Brně.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

E-kniha 172  -25 %
Tištěná 209  -25 %
Tištěná 164  -25 %
E-kniha 140  -25 %
Tištěná 794  -25 %
Tištěná 749  -25 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.