0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Osobnostní a sociální rozvoj

aneb Strom, mozaika a vzducholoď
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
239 -20 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 21.5.2018 10:17
i: 27008 n: 27103423r: 9500
Pedagogové jako průvodci vzděláváním a výchovou toho musí hodně znát a umět, aby své znalosti a dovednosti mohli předávat dál. To je jejich posláním. Vždy je ale dobré si uvědomit, že na úplném začátku nestojí pedagog. Na počátku vždy stojí především člověk. Aby se tato jedinečná osobnost mohla zcela věnovat ostatním, musí kromě nabytých znalostí poznat především sama sebe, a to jak ve vztahu k sobě, tak k druhým a následně i k profesi.

A tak se stane, že i budoucí průvodce ostatních potřebuje na cestě k sobě samému zkušeného průvodce, který ho celou osobnostně-sociální přípravou provede, pomůže mu nahlédnout sama sebe a rozvinout schopnost sebereflexe. Právě takovým průvodcem je i tato kniha.

Tématem budoucího pedagoga již není pouze to, získat co nejvíce informací a zkušeností, aby co nejvíce mohl předat svým žákům, ale také naučit se pracovat sám se sebou, uplatňovat úspěšně péči o sebe a předcházet vyhoření, porozumět každému jedinci a zákonitostem vývoje vztahů ve skupině. Ve chvíli, kdy pochopí, že největším učitelem a průvodcem je především sám sobě, stává se nenahraditelným přínosem i svým žákům a studentům.

Přejeme proto všem pedagogům, stávajícím i budoucím, na jejich cestě za poznáním hodně štěstí, vlastního naladění, nalezení vnitřní motivace a pozornosti k sobě, k druhým, k profesi.

Z obsahu knihy Osobnostní a sociální rozvoj

Cesty k pohádkám
1. Bylo, nebylo, a je…
1.1 Cestou necestou k osobnostnímu a sociálnímu růstu studentů na katedře sociální pedagogiky od roku 2001
1.1.1 Kompetence jako řemeslo a umění
1.2 Každý člověk je pro nás příliš důležitý, než abychom ho odbyli univerzálním řešením
1.2.1 Smysl OSP ve studiu sociální pedagogiky a jeho využití v praxi
1.2.2 Krátká úvaha nad formou a obsahem v komunikaci
1.3 Náš dům, náš hrad
1.3.1 Vlastní zodpovědnost jako vstupní kámen k OSR
1.3.2 Další užitečné stavební kameny v koncepci OSP
1.3.3 Jak tedy zhruba u nás OSP vypadá?
1.4 Pořád se něco děje
1.4.1 S.I.N. – rozvoj osobnosti v rámci OSP
1.4.2 Jak jsme sem došli aneb Vývoj předmětu v krátké charakteristice
Závěr
Zdroje
2. Strom, mozaika, vzducholoď
2.1 Strom
2.1.1 Jak v dnešním světě rosteme… aneb Něco málo metaforických úvah ke stromu a jeho růstu
2.1.2 Strom jako metafora našeho osobnostního a sociálního růstu, v pojetí „pospíchej pomalu“
2.2 Mozaika
2.3 Vzducholoď
2.3.1 Flow
2.3.2 Vliv skupiny
Zdroje
 
3. Šestero jevů aneb Kudy cesta vede a nevede
3.1 Za devatero horami, řekami a lesy
3.1.1 Úrovně kompetentnosti
3.1.2 Závěrem
3.2 O líném Honzovi, jak ke štěstí přišel
3.2.1 Lektorská moc při vedení lidí přes hranice zóny komfortu
3.2.2 Objektivní a subjektivní riziko při přechodu přes zónu komfortu
3.2.3 Závěrem
3.3 Dlouhý, Široký a Bystrozraký
3.3.1 Jak tedy klást otázky z hlediska cíle
3.4 Nasycený otesánek
3.5 Střípky reflexe ve skupině
3.5.1 Co je reflexe
3.5.2 Kudy tedy cesta nevede
3.5.3 Závěrem
Zdroje
 
4. Tři pravidla pokory lektora OSP
4.1 První pravidlo pokory: pokora k moci
4.2 Druhé pravidlo pokory: pokora k času Kronos a Kairos
4.3 Třetí pravidlo pokory: pokora k pozornosti a napojení se na klienta
Zdroje
 
5. Něco málo buchet na cestu aneb Metodické náměty
Harmonogram a zaměření
Metodika vybraných technik
První semestr aneb „V mojí hlavě a v mém těle“
Druhý semestr aneb „Moje odrazy a stíny“
Třetí semestr aneb „sklízení první úrody“
 
6. Závěrem aneb Tohle jsem měl přece říci já
 
Zdroje
Rejstřík věcný
Rejstřík jmenný

Tištěná kniha

Datum vydání: 22. 03. 2018
Katalogové číslo: 21015
ISBN: 978-80-271-0342-3
Formát / stran: 167×240, 208 stran
Edice: Pedagogika
Osobnostní a sociální rozvoj

Tištěná kniha

Datum vydání: 22. 03. 2018
Katalogové číslo: 21015
ISBN: 978-80-271-0342-3
Formát / stran: 167×240, 208 stran
Edice: Pedagogika

Osobnostní a sociální rozvoj

aneb Strom, mozaika a vzducholoď
Pedagogové jako průvodci vzděláváním a výchovou toho musí hodně znát a umět, aby své znalosti a dovednosti mohli předávat dál. To je jejich posláním. Vždy je ale dobré si uvědomit, že na úplném začátku nestojí pedagog. Na počátku vždy stojí především člověk. Aby se tato jedinečná osobnost mohla zcela věnovat ostatním, musí kromě nabytých znalostí poznat především sama sebe, a to jak ve vztahu k sobě, tak k druhým a následně i k profesi.

A tak se stane, že i budoucí průvodce ostatních potřebuje na cestě k sobě samému zkušeného průvodce, který ho celou osobnostně-sociální přípravou provede, pomůže mu nahlédnout sama sebe a rozvinout schopnost sebereflexe. Právě takovým průvodcem je i tato kniha.

Tématem budoucího pedagoga již není pouze to, získat co nejvíce informací a zkušeností, aby co nejvíce mohl předat svým žákům, ale také naučit se pracovat sám se sebou, uplatňovat úspěšně péči o sebe a předcházet vyhoření, porozumět každému jedinci a zákonitostem vývoje vztahů ve skupině. Ve chvíli, kdy pochopí, že největším učitelem a průvodcem je především sám sobě, stává se nenahraditelným přínosem i svým žákům a studentům.

Přejeme proto všem pedagogům, stávajícím i budoucím, na jejich cestě za poznáním hodně štěstí, vlastního naladění, nalezení vnitřní motivace a pozornosti k sobě, k druhým, k profesi.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
239 -20 %
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 21.5.2018 10:17
i: 27008 n: 27103423r: 9500

Z obsahu knihy Osobnostní a sociální rozvoj

Cesty k pohádkám
1. Bylo, nebylo, a je…
1.1 Cestou necestou k osobnostnímu a sociálnímu růstu studentů na katedře sociální pedagogiky od roku 2001
1.1.1 Kompetence jako řemeslo a umění
1.2 Každý člověk je pro nás příliš důležitý, než abychom ho odbyli univerzálním řešením
1.2.1 Smysl OSP ve studiu sociální pedagogiky a jeho využití v praxi
1.2.2 Krátká úvaha nad formou a obsahem v komunikaci
1.3 Náš dům, náš hrad
1.3.1 Vlastní zodpovědnost jako vstupní kámen k OSR
1.3.2 Další užitečné stavební kameny v koncepci OSP
1.3.3 Jak tedy zhruba u nás OSP vypadá?
1.4 Pořád se něco děje
1.4.1 S.I.N. – rozvoj osobnosti v rámci OSP
1.4.2 Jak jsme sem došli aneb Vývoj předmětu v krátké charakteristice
Závěr
Zdroje
2. Strom, mozaika, vzducholoď
2.1 Strom
2.1.1 Jak v dnešním světě rosteme… aneb Něco málo metaforických úvah ke stromu a jeho růstu
2.1.2 Strom jako metafora našeho osobnostního a sociálního růstu, v pojetí „pospíchej pomalu“
2.2 Mozaika
2.3 Vzducholoď
2.3.1 Flow
2.3.2 Vliv skupiny
Zdroje
 
3. Šestero jevů aneb Kudy cesta vede a nevede
3.1 Za devatero horami, řekami a lesy
3.1.1 Úrovně kompetentnosti
3.1.2 Závěrem
3.2 O líném Honzovi, jak ke štěstí přišel
3.2.1 Lektorská moc při vedení lidí přes hranice zóny komfortu
3.2.2 Objektivní a subjektivní riziko při přechodu přes zónu komfortu
3.2.3 Závěrem
3.3 Dlouhý, Široký a Bystrozraký
3.3.1 Jak tedy klást otázky z hlediska cíle
3.4 Nasycený otesánek
3.5 Střípky reflexe ve skupině
3.5.1 Co je reflexe
3.5.2 Kudy tedy cesta nevede
3.5.3 Závěrem
Zdroje
 
4. Tři pravidla pokory lektora OSP
4.1 První pravidlo pokory: pokora k moci
4.2 Druhé pravidlo pokory: pokora k času Kronos a Kairos
4.3 Třetí pravidlo pokory: pokora k pozornosti a napojení se na klienta
Zdroje
 
5. Něco málo buchet na cestu aneb Metodické náměty
Harmonogram a zaměření
Metodika vybraných technik
První semestr aneb „V mojí hlavě a v mém těle“
Druhý semestr aneb „Moje odrazy a stíny“
Třetí semestr aneb „sklízení první úrody“
 
6. Závěrem aneb Tohle jsem měl přece říci já
 
Zdroje
Rejstřík věcný
Rejstřík jmenný

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 479 -20 %
E-kniha 407 -20 %
Tištěná 375 -20 %
E-kniha 319 -20 %
Tištěná 159 -20 %
E-kniha 135 -20 %
Tištěná 263 -20 %
E-kniha 224 -20 %
Tištěná 263 -20 %
E-kniha 224 -20 %
Tištěná 263 -20 %
E-kniha 224 -20 %

Novinky a akční nabídky knih

Vyberte témata, která vás zajímají:


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace