Pacient a zdravotnický pracovník
Řešení konfliktních situací
- 20 % z DMOC
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
199 Kč 159 Kč -20 %Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 16. 09. 2024 5:18
i: 47295 n: 27153794r: 14444 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
169 Kč 135 Kč -20 %Ihned ke stažení
i: 47454 n: 27173990r: 14444 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha se zabývá problematikou jednání zdravotnických pracovníků vůči pacientům a jejich rodinným příslušníkům. Na příkladech se autorka snaží přiblížit situace, které běžně ve zdravotnictví nastávají a komplikují pacientům život či dokonce mohou pacienta poškodit. Závěrem každého případu je poučení pro čtenáře, jak by měli ideálně v obdobných situacích jednat.
Autorka vychází ze svých zkušeností dlouholetého pracovníka ve zdravotnictví a ze zkušeností, kterých nabyla v životě jako pacientka či rodinný příslušník pacienta. Zároveň čtenářům přibližuje některá témata související s činností zdravotnických zařízení, o kterých se zpravidla zásadně veřejně nehovoří. Ačkoliv je většina kapitol smutným obrazem českého zdravotnictví, má kniha za cíl povzbudit čtenáře, že svým aktivním postojem dokážou lépe čelit všemu, co může v jejich životech při komunikaci se zdravotníky nastat.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení
Tištěná kniha
Věk:
Datum vydání: 13.06.2024
Katalogové číslo: 10002
ISBN: 978-80-271-5379-4
Formát / stran: 144×207, 72 stran
Edice:
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 0.91MB | 0.91MB | 0.22MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Nakladatel: Grada
- 20 % z DMOC
i DMOC = Doporučená maloobchodní cena
Tištěná kniha
Datum vydání: 13.06.2024
Katalogové číslo: 10002
ISBN: 978-80-271-5379-4
Formát / stran: 144×207, 72 stran
Edice:
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
E-kniha
Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 0.91 MB | 0.91 MB | 0.22 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Věk:
Jazyk: Čeština
Nakladatel: Grada
Pacient a zdravotnický pracovník
Řešení konfliktních situací
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit v kamených knihkupectvích.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
199 Kč 159 Kč -20 %Skladem
i
Poslední aktualizace skladu 16. 09. 2024 5:18
i: 47295 n: 27153794r: 14444 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
169 Kč 135 Kč -20 %Ihned ke stažení
i: 47454 n: 27173990r: 14444 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Kniha se zabývá problematikou jednání zdravotnických pracovníků vůči pacientům a jejich rodinným příslušníkům. Na příkladech se autorka snaží přiblížit situace, které běžně ve zdravotnictví nastávají a komplikují pacientům život či dokonce mohou pacienta poškodit. Závěrem každého případu je poučení pro čtenáře, jak by měli ideálně v obdobných situacích jednat.
Autorka vychází ze svých zkušeností dlouholetého pracovníka ve zdravotnictví a ze zkušeností, kterých nabyla v životě jako pacientka či rodinný příslušník pacienta. Zároveň čtenářům přibližuje některá témata související s činností zdravotnických zařízení, o kterých se zpravidla zásadně veřejně nehovoří. Ačkoliv je většina kapitol smutným obrazem českého zdravotnictví, má kniha za cíl povzbudit čtenáře, že svým aktivním postojem dokážou lépe čelit všemu, co může v jejich životech při komunikaci se zdravotníky nastat.
Proč nakupovat u nás?
Doprava nad
700 Kč zdarma
Soubory ke stažení