0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Pět pohledů na nadání

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
69
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 13.12.2017 17:25
i: 18798 n: 24738574r: 6741
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
69
Ihned ke stažení
i: 18799 n: 24777191r: 6741
Publikace nabízí informace o vztahu mezi nadáním a mozkem, uvádí aktuální výzkumy rodových rozdílů a návody, jak poznat a rozvíjet rozumové nadání či jak se pozná škola pro nadané. Popsány jsou vůdčí teorie současné psychologie nadání včetně teorie mnohočetné inteligence Howarda Gardnera a koncepce úspěšné inteligence Roberta Sternberga.

Z obsahu knihy Pět pohledů na nadání

PŘEDMLUVA
1. Nadání z pohledu teorie
1.1 Implicitní teorie nadání
1.2 Definice nadání
1.3 Stupně nadání
1.4 Klasifikace nadání
1.4.1 Sternbergova typologie
1.4.2 Gardnerova typologie
1.4.3 Typologie De Haana a Havirghursta
1.5 Vnitřní a vnější podmínky nadání
2. NADÁNÍ A POHLED Z NITRA LBI
2.1 Nadání a mozek
2.1.1 Vztah mezi vahou mozku a nadáním
2.1.2 Nadání a vývoj mozku
2.1.3 Nadání a hemisféry
2.1.4 Propojení hemisfér
2.1.5 Elektrická aktivita mozku
2.1.6 Denní snění
2.1.7 Polospánek
2.1.8 Spánek
3. NADÁNÍ Z POHLEDU RODU
3.1.1 Mužský a ženský mozek
3.1.2 Různé strategie využívání mozku
3.1.3 Rychlost a práce v časovém stresu
3.1.4 Jazyk a řeč
3.1.5 Emocionalita
3.1.6 Rodové rozdíly a sluch
3.1.7 Pozice v sociální skupině
3.1.8 Rodové stereotypy
3.1.9 Škola z hlediska genderu
3.1.10 Zásady rodově pozitivní výuky
4. NADÁNÍ Z POHLEDU VZDĚLAVATELE
4.1 Mýty a předsudky o nadaných
4.2 Bystré versus mimořádně nadané dítě
4.3 Obecné charakteristiky nadání
4.4 Jazykově nadané dítě
4.4.1 Jak podporovat jazykovou inteligenci a rozvíjet jazykové nadání?
4.5 Matematicky nadané dítě
4.5.1 Jak podporovat matematicko-logickou inteligenci?
4.6 Přírodovědně nadané dítě
4.6.1 Jak podporovat přírodovědnou inteligenci?
5. NADÁNÍ Z POHLEDU SOUPUTNÍKA
5.1 Deklarace práv nadaného dítěte ve vzdělávání
5.2 První kroky
5.2.1 Vztyčte mety
5.2.2 Myslete v souvislostech
5.2.3 Oceňujte rozmanitost
5.2.4 Důvěřujte druhým
5.2.5 Myslete pozitivně
5.2.6 Ujasněte si, co to znamená pro vás
5.3 Obecné principy práce s mimořádně nadanými
5.4 Jak utopit talent aneb Čeho se vyvarovat?
5.5 Jak se pozná škola vhodná pro nadané?
ZÁVĚR
LITERATURA
SUMMARY
REJSTŘÍK POJMŮ

Tištěná kniha

Datum vydání: 01. 07. 2011
Katalogové číslo: 27031
ISBN: 978-80-247-3857-4
Formát / stran: 144×207, 144 stran
Edice: Pedagogika

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 6MB | 2.7MB | 3.4MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Pět pohledů na nadání

Tištěná kniha

Datum vydání: 01. 07. 2011
Katalogové číslo: 27031
ISBN: 978-80-247-3857-4
Formát / stran: 144×207, 144 stran
Edice: Pedagogika

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 6MB | 2.7MB | 3.4MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Pět pohledů na nadání

Publikace nabízí informace o vztahu mezi nadáním a mozkem, uvádí aktuální výzkumy rodových rozdílů a návody, jak poznat a rozvíjet rozumové nadání či jak se pozná škola pro nadané. Popsány jsou vůdčí teorie současné psychologie nadání včetně teorie mnohočetné inteligence Howarda Gardnera a koncepce úspěšné inteligence Roberta Sternberga.
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
69
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 13.12.2017 17:25
i: 18798 n: 24738574r: 6741
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
69
Ihned ke stažení
i: 18799 n: 24777191r: 6741

Z obsahu knihy Pět pohledů na nadání

PŘEDMLUVA
1. Nadání z pohledu teorie
1.1 Implicitní teorie nadání
1.2 Definice nadání
1.3 Stupně nadání
1.4 Klasifikace nadání
1.4.1 Sternbergova typologie
1.4.2 Gardnerova typologie
1.4.3 Typologie De Haana a Havirghursta
1.5 Vnitřní a vnější podmínky nadání
2. NADÁNÍ A POHLED Z NITRA LBI
2.1 Nadání a mozek
2.1.1 Vztah mezi vahou mozku a nadáním
2.1.2 Nadání a vývoj mozku
2.1.3 Nadání a hemisféry
2.1.4 Propojení hemisfér
2.1.5 Elektrická aktivita mozku
2.1.6 Denní snění
2.1.7 Polospánek
2.1.8 Spánek
3. NADÁNÍ Z POHLEDU RODU
3.1.1 Mužský a ženský mozek
3.1.2 Různé strategie využívání mozku
3.1.3 Rychlost a práce v časovém stresu
3.1.4 Jazyk a řeč
3.1.5 Emocionalita
3.1.6 Rodové rozdíly a sluch
3.1.7 Pozice v sociální skupině
3.1.8 Rodové stereotypy
3.1.9 Škola z hlediska genderu
3.1.10 Zásady rodově pozitivní výuky
4. NADÁNÍ Z POHLEDU VZDĚLAVATELE
4.1 Mýty a předsudky o nadaných
4.2 Bystré versus mimořádně nadané dítě
4.3 Obecné charakteristiky nadání
4.4 Jazykově nadané dítě
4.4.1 Jak podporovat jazykovou inteligenci a rozvíjet jazykové nadání?
4.5 Matematicky nadané dítě
4.5.1 Jak podporovat matematicko-logickou inteligenci?
4.6 Přírodovědně nadané dítě
4.6.1 Jak podporovat přírodovědnou inteligenci?
5. NADÁNÍ Z POHLEDU SOUPUTNÍKA
5.1 Deklarace práv nadaného dítěte ve vzdělávání
5.2 První kroky
5.2.1 Vztyčte mety
5.2.2 Myslete v souvislostech
5.2.3 Oceňujte rozmanitost
5.2.4 Důvěřujte druhým
5.2.5 Myslete pozitivně
5.2.6 Ujasněte si, co to znamená pro vás
5.3 Obecné principy práce s mimořádně nadanými
5.4 Jak utopit talent aneb Čeho se vyvarovat?
5.5 Jak se pozná škola vhodná pro nadané?
ZÁVĚR
LITERATURA
SUMMARY
REJSTŘÍK POJMŮ

Zařazena v kategoriích

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 429
E-kniha 365
Tištěná 299
E-kniha 254
Tištěná 319
E-kniha 271
Tištěná 149
E-kniha 220
Tištěná 89
E-kniha 89

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace