0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Politika a média v konzumní společnosti

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
149 
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 17.10.2018 15:15
i: 18293 n: 24736679r: 6498
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
149 
Ihned ke stažení
i: 18294 n: 24770567r: 6498
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace si klade za cíl mapovat, analyzovat a popsat dosud známé procesy provázanosti mediální komunikace s veřejnou politikou. Měla by být souhrnem toho, co v současné době sociální vědy řeší a jaké konceptuální rámce k tomu uplatňují. Veřejná politika a média se v tomto případě pojí s normativně-ontologickými principy, jež jsou pojímány jako součást praktické filozofie. Autor, který se hlásí k odkazu Erica Voegelina, sleduje různé výklady pojmu veřejný zájem, občanská společnost, percepce demokratického a právního státu a dostává se k úskalím teorie modernizace v posttotalitních zemích a k proměnám jazyka v globalizovaném světě takzvaných nových médií. Závěr knihy posiluje Voegelinovu teorii o nutnosti zotavení sociálních věd z destrukce pozitivistické éry. Knihu, která propojuje soudobé poznatky z mediální a vědecké sféry, jistě ocení nejen studenti sociálních věd, ale svým netradičním přístupem určitě zaujme i odborníky společenskovědních oborů.

Z obsahu knihy Politika a média v konzumní společnosti

Předmluva

1. Veřejná politika a média - úvod do problematiky
1.1 Veřejná politika jako perspektivní obor
1.2 Média a jejich úloha ve veřejné politice
1.3 Některé metody, výzkumy a pracovní hypotézy
1.4 Normativní přístup a potřeba ontologie v sociálních vědách

2. Vymezení hlavních problémů a otázek v tvorbě české veřejné politiky
2.1 Veřejná politika a její metody zkoumání
2.2 Problém malého národa při tvorbě veřejné politiky
2.3 Politická kultura a veřejná politika
2.4 Vládnutí a role státu ve veřejné politice
2.5 Politický systém určující systém vládnutí
2.5.1 Reformovaný socialismus je stále živý
2.5.2 Liberál nemusí být konzervativec a naopak
2.6 Autorita "světskýchh" vládců ve veřejné politice
2.7 Veřejný a privátní ve veřejné politice

3. Vymezení hlavních problémů a otázek u médií v procesu tvorby veřejné politiky
3.1 Média, veřejnost a objektivita
3.2 Média jakožto sporní aktéři ve veřejné politice
3.3 Politická komunikace a sledovanost médií
3.4 E-stát, e-politika, e-medium, think tanky
3.5 Orwellismus jako varování
3.6 Filozofie médií versus globální komunikační sítě

4. Strategické výzvy pro nové tisíciletí
4.1 Vize občanské společnosti
4.2 Boj o veřejný prostor v konzumní společnosti
4.3 Etika globální odpovědnosti
4.4 Konec věku nejistoty, možnosti renesance veřejné sféry

5. Závěr

Hlavní postavy knihy
(některé mezníky v historii politické vědy)
Aristoteles ze Stageiry (384-322 př. n. l.)
Alexis-Charles-Henri Clérel de Tocqueville (1805-1859)
Raymond-Claude-Ferdinand Aron (1905-1983)
Hannah Arendtová (1906-1975)
Eric Voegelin (1901-1985)

Abstract

Key words

O autorovi

Rejstřík

Tištěná kniha

Datum vydání: 23. 09. 2011
Katalogové číslo: 24020
ISBN: 978-80-247-3667-9
Formát / stran: 144×207, 192 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.5MB | 2.8MB | 1.3MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

O Autorovi

Růžička Vlastimil

Vlastimil Růžička (1964), redaktor a publicista. Věnuje se oblastem ekologického bydlení, stavebnictví, architektury a vizuální komunikace. Zabývá se sociologickými, politologickými a filozofickými tématy. Je členem Mezinárodního syndikátu novinářů (IFJ) a České společnosti pro politické vědy (ČSPV). Badatelsky zpracovává odkaz německo-amerického konzervativního politického filozofa Erica Voegelina (1901–1985) doma i na zahraničních univerzitách. Podílí se na celé řadě výzkumů, publikuje eseje, články, sociálněvědní studie a píše knihy.

Politika a média v konzumní společnosti

Tištěná kniha

Datum vydání: 23. 09. 2011
Katalogové číslo: 24020
ISBN: 978-80-247-3667-9
Formát / stran: 144×207, 192 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.5MB | 2.8MB | 1.3MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Politika a média v konzumní společnosti

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
149 
Poslední kusyi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů.

Poslední aktualizace skladu 17.10.2018 15:15
i: 18293 n: 24736679r: 6498
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
149 
Ihned ke stažení
i: 18294 n: 24770567r: 6498
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace si klade za cíl mapovat, analyzovat a popsat dosud známé procesy provázanosti mediální komunikace s veřejnou politikou. Měla by být souhrnem toho, co v současné době sociální vědy řeší a jaké konceptuální rámce k tomu uplatňují. Veřejná politika a média se v tomto případě pojí s normativně-ontologickými principy, jež jsou pojímány jako součást praktické filozofie. Autor, který se hlásí k odkazu Erica Voegelina, sleduje různé výklady pojmu veřejný zájem, občanská společnost, percepce demokratického a právního státu a dostává se k úskalím teorie modernizace v posttotalitních zemích a k proměnám jazyka v globalizovaném světě takzvaných nových médií. Závěr knihy posiluje Voegelinovu teorii o nutnosti zotavení sociálních věd z destrukce pozitivistické éry. Knihu, která propojuje soudobé poznatky z mediální a vědecké sféry, jistě ocení nejen studenti sociálních věd, ale svým netradičním přístupem určitě zaujme i odborníky společenskovědních oborů.

Z obsahu knihy Politika a média v konzumní společnosti

Předmluva

1. Veřejná politika a média - úvod do problematiky
1.1 Veřejná politika jako perspektivní obor
1.2 Média a jejich úloha ve veřejné politice
1.3 Některé metody, výzkumy a pracovní hypotézy
1.4 Normativní přístup a potřeba ontologie v sociálních vědách

2. Vymezení hlavních problémů a otázek v tvorbě české veřejné politiky
2.1 Veřejná politika a její metody zkoumání
2.2 Problém malého národa při tvorbě veřejné politiky
2.3 Politická kultura a veřejná politika
2.4 Vládnutí a role státu ve veřejné politice
2.5 Politický systém určující systém vládnutí
2.5.1 Reformovaný socialismus je stále živý
2.5.2 Liberál nemusí být konzervativec a naopak
2.6 Autorita "světskýchh" vládců ve veřejné politice
2.7 Veřejný a privátní ve veřejné politice

3. Vymezení hlavních problémů a otázek u médií v procesu tvorby veřejné politiky
3.1 Média, veřejnost a objektivita
3.2 Média jakožto sporní aktéři ve veřejné politice
3.3 Politická komunikace a sledovanost médií
3.4 E-stát, e-politika, e-medium, think tanky
3.5 Orwellismus jako varování
3.6 Filozofie médií versus globální komunikační sítě

4. Strategické výzvy pro nové tisíciletí
4.1 Vize občanské společnosti
4.2 Boj o veřejný prostor v konzumní společnosti
4.3 Etika globální odpovědnosti
4.4 Konec věku nejistoty, možnosti renesance veřejné sféry

5. Závěr

Hlavní postavy knihy
(některé mezníky v historii politické vědy)
Aristoteles ze Stageiry (384-322 př. n. l.)
Alexis-Charles-Henri Clérel de Tocqueville (1805-1859)
Raymond-Claude-Ferdinand Aron (1905-1983)
Hannah Arendtová (1906-1975)
Eric Voegelin (1901-1985)

Abstract

Key words

O autorovi

Rejstřík

O Autorovi

Růžička Vlastimil

Vlastimil Růžička (1964), redaktor a publicista. Věnuje se oblastem ekologického bydlení, stavebnictví, architektury a vizuální komunikace. Zabývá se sociologickými, politologickými a filozofickými tématy. Je členem Mezinárodního syndikátu novinářů (IFJ) a České společnosti pro politické vědy (ČSPV). Badatelsky zpracovává odkaz německo-amerického konzervativního politického filozofa Erica Voegelina (1901–1985) doma i na zahraničních univerzitách. Podílí se na celé řadě výzkumů, publikuje eseje, články, sociálněvědní studie a píše knihy.

Proč nakupovat u nás?
99 %
titulů skladem
Ukázky
u většiny knih
Doprava nad
800 Kč zdarma
Objednávka
nad 800 Kč ZDARMA ZDARMA ZDARMA
do 800 Kč 49 Kč 69 Kč 84 Kč
Dobírka + 15 Kč + 15 Kč + 15 Kč


Ceny jsou uvedené včetně balného a DPH

Osobní odběr je ZDARMA

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 349 
E-kniha 297 
Tištěná 199 
E-kniha 322 
Tištěná 149 
E-kniha 149 
Tištěná 99 
E-kniha 314 
Tištěná 149 
Tištěná 299 

Novinky a akční nabídky knih

Vyberte témata, která vás zajímají:



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 


 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.