0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Politika a média v konzumní společnosti

25%
SLEVA
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
279  149  -47 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 30.11.2020 14:00
i: 18293 n: 24736679r: 6498
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
237  178  -25 %
Ihned ke stažení
i: 18294 n: 24770567r: 6498
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace si klade za cíl mapovat, analyzovat a popsat dosud známé procesy provázanosti mediální komunikace s veřejnou politikou. Měla by být souhrnem toho, co v současné době sociální vědy řeší a jaké konceptuální rámce k tomu uplatňují. Veřejná politika a média se v tomto případě pojí s normativně-ontologickými principy, jež jsou pojímány jako součást praktické filozofie. Autor, který se hlásí k odkazu Erica Voegelina, sleduje různé výklady pojmu veřejný zájem, občanská společnost, percepce demokratického a právního státu a dostává se k úskalím teorie modernizace v posttotalitních zemích a k proměnám jazyka v globalizovaném světě takzvaných nových médií. Závěr knihy posiluje Voegelinovu teorii o nutnosti zotavení sociálních věd z destrukce pozitivistické éry. Knihu, která propojuje soudobé poznatky z mediální a vědecké sféry, jistě ocení nejen studenti sociálních věd, ale svým netradičním přístupem určitě zaujme i odborníky společenskovědních oborů.

Dnes SLEVA 25 % na vše!

Z obsahu knihy Politika a média v konzumní společnosti

Předmluva

1. Veřejná politika a média - úvod do problematiky
1.1 Veřejná politika jako perspektivní obor
1.2 Média a jejich úloha ve veřejné politice
1.3 Některé metody, výzkumy a pracovní hypotézy
1.4 Normativní přístup a potřeba ontologie v sociálních vědách

2. Vymezení hlavních problémů a otázek v tvorbě české veřejné politiky
2.1 Veřejná politika a její metody zkoumání
2.2 Problém malého národa při tvorbě veřejné politiky
2.3 Politická kultura a veřejná politika
2.4 Vládnutí a role státu ve veřejné politice
2.5 Politický systém určující systém vládnutí
2.5.1 Reformovaný socialismus je stále živý
2.5.2 Liberál nemusí být konzervativec a naopak
2.6 Autorita "světskýchh" vládců ve veřejné politice
2.7 Veřejný a privátní ve veřejné politice

3. Vymezení hlavních problémů a otázek u médií v procesu tvorby veřejné politiky
3.1 Média, veřejnost a objektivita
3.2 Média jakožto sporní aktéři ve veřejné politice
3.3 Politická komunikace a sledovanost médií
3.4 E-stát, e-politika, e-medium, think tanky
3.5 Orwellismus jako varování
3.6 Filozofie médií versus globální komunikační sítě

4. Strategické výzvy pro nové tisíciletí
4.1 Vize občanské společnosti
4.2 Boj o veřejný prostor v konzumní společnosti
4.3 Etika globální odpovědnosti
4.4 Konec věku nejistoty, možnosti renesance veřejné sféry

5. Závěr

Hlavní postavy knihy
(některé mezníky v historii politické vědy)
Aristoteles ze Stageiry (384-322 př. n. l.)
Alexis-Charles-Henri Clérel de Tocqueville (1805-1859)
Raymond-Claude-Ferdinand Aron (1905-1983)
Hannah Arendtová (1906-1975)
Eric Voegelin (1901-1985)

Abstract

Key words

O autorovi

Rejstřík

Tištěná kniha

Datum vydání: 23. 09. 2011
Katalogové číslo: 24020
ISBN: 978-80-247-3667-9
Formát / stran: 144×207, 192 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.42MB | 2.8MB | 1.3MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Poškozené knihy


Poškození knihy nemá žádný vliv na obsah. Kniha může mít například zažloutlé či vybledlé listy, natrženou nebo odřenou obálku, mírně naražené rohy či jiné podobné mechanické poškození, které však nebrání jejímu přečtení.

Více informací o poškozených knihách naleznete zde.
Politika a média v konzumní společnosti
25%
SLEVA

Tištěná kniha

Datum vydání: 23. 09. 2011
Katalogové číslo: 24020
ISBN: 978-80-247-3667-9
Formát / stran: 144×207, 192 stran
Jazyk: Čeština

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 3.42 MB | 2.8 MB | 1.3 MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Jazyk: Čeština

Politika a média v konzumní společnosti

Tištěná kniha
Brožovaná vazba
279  149  -47 %
Sklademi

Poslední aktualizace skladu 30.11.2020 14:00
i: 18293 n: 24736679r: 6498
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
237  178  -25 %
Ihned ke stažení
i: 18294 n: 24770567r: 6498
Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Publikace si klade za cíl mapovat, analyzovat a popsat dosud známé procesy provázanosti mediální komunikace s veřejnou politikou. Měla by být souhrnem toho, co v současné době sociální vědy řeší a jaké konceptuální rámce k tomu uplatňují. Veřejná politika a média se v tomto případě pojí s normativně-ontologickými principy, jež jsou pojímány jako součást praktické filozofie. Autor, který se hlásí k odkazu Erica Voegelina, sleduje různé výklady pojmu veřejný zájem, občanská společnost, percepce demokratického a právního státu a dostává se k úskalím teorie modernizace v posttotalitních zemích a k proměnám jazyka v globalizovaném světě takzvaných nových médií. Závěr knihy posiluje Voegelinovu teorii o nutnosti zotavení sociálních věd z destrukce pozitivistické éry. Knihu, která propojuje soudobé poznatky z mediální a vědecké sféry, jistě ocení nejen studenti sociálních věd, ale svým netradičním přístupem určitě zaujme i odborníky společenskovědních oborů.

Dnes SLEVA 25 % na vše!

Z obsahu knihy Politika a média v konzumní společnosti

Předmluva

1. Veřejná politika a média - úvod do problematiky
1.1 Veřejná politika jako perspektivní obor
1.2 Média a jejich úloha ve veřejné politice
1.3 Některé metody, výzkumy a pracovní hypotézy
1.4 Normativní přístup a potřeba ontologie v sociálních vědách

2. Vymezení hlavních problémů a otázek v tvorbě české veřejné politiky
2.1 Veřejná politika a její metody zkoumání
2.2 Problém malého národa při tvorbě veřejné politiky
2.3 Politická kultura a veřejná politika
2.4 Vládnutí a role státu ve veřejné politice
2.5 Politický systém určující systém vládnutí
2.5.1 Reformovaný socialismus je stále živý
2.5.2 Liberál nemusí být konzervativec a naopak
2.6 Autorita "světskýchh" vládců ve veřejné politice
2.7 Veřejný a privátní ve veřejné politice

3. Vymezení hlavních problémů a otázek u médií v procesu tvorby veřejné politiky
3.1 Média, veřejnost a objektivita
3.2 Média jakožto sporní aktéři ve veřejné politice
3.3 Politická komunikace a sledovanost médií
3.4 E-stát, e-politika, e-medium, think tanky
3.5 Orwellismus jako varování
3.6 Filozofie médií versus globální komunikační sítě

4. Strategické výzvy pro nové tisíciletí
4.1 Vize občanské společnosti
4.2 Boj o veřejný prostor v konzumní společnosti
4.3 Etika globální odpovědnosti
4.4 Konec věku nejistoty, možnosti renesance veřejné sféry

5. Závěr

Hlavní postavy knihy
(některé mezníky v historii politické vědy)
Aristoteles ze Stageiry (384-322 př. n. l.)
Alexis-Charles-Henri Clérel de Tocqueville (1805-1859)
Raymond-Claude-Ferdinand Aron (1905-1983)
Hannah Arendtová (1906-1975)
Eric Voegelin (1901-1985)

Abstract

Key words

O autorovi

Rejstřík

O Autorovi

Růžička Vlastimil
Vlastimil Růžička (1964), redaktor a publicista. Věnuje se oblastem ekologického bydlení, stavebnictví, architektury a vizuální komunikace. Zabývá se sociologickými, politologickými a filozofickými tématy. Je členem Mezinárodního syndikátu novinářů (IFJ) a České společnosti pro politické vědy (ČSPV). Badatelsky zpracovává odkaz německo-amerického konzervativního politického filozofa Erica Voegelina (1901–1985) doma i na zahraničních univerzitách. Podílí se na celé řadě výzkumů, publikuje eseje, články, sociálněvědní studie a píše knihy.

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

E-kniha 254  -25 %
Tištěná 149  -56 %
E-kniha 216  -25 %
Tištěná 149  -60 %
E-kniha 236  -25 %
Poškozená 149 -63 % -63 %
Tištěná 199  -72 %
E-kniha 446  -25 %
Poškozená 99 -73 % -73 %
E-kniha 236  -25 %

Přihlášení k newsletteru

Vyberte si prosím obory, které vás zajímají a my vám budeme zasílat informace o knihách přizpůsobené vašemu zájmu



















Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace



 

 

 
Síla hesla:
 

 
 

Fakturační adresa

Tento souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dáváte společnosti Grada Publishing, a.s. pro účely zasílání obchodních sdělení (marketingových nabídek) a jiných marketingových aktivit vůči Vaší osobě. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Podrobnější informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.