0 Ks
0 Ks
0
Nákupní košík je prázdný.

K pokladně

Posilování

na anatomických základech
Tištěná kniha
Šitá vazba
399
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 13.12.2017 13:23
i: 21676 n: 24750750r: 8200
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
339
Ihned ke stažení
i: 21677 n: 24793795r: 8200
Zvýšení síly, budování svalové hmoty, spalování tuku a tvarování postavy. S barevnými ilustracemi, s podrobným popisem provedení a tréninkovými radami se knížka Posilování na anatomických základech určitě stane užitečným pomocníkem, který vám ukáže, jak tvarovat postavu bez činek, trenažérů a jiných drahých pomůcek.
V publikaci najdete popis osmdesáti nejúčinnějších posilovacích cviků a jejich variací s využitím hmotnosti vlastního těla, zaměřených na základní svalové skupiny (paže, hrudník, ramena, záda, střed těla (core), stehna, hýždě a lýtka), které můžete provádět kdykoliv a kdekoliv. A pro dokonalé pochopení knížka u každého cviku uvádí i velmi popisné anatomické ilustrace znázorňující svaly, které provádějí pohyb, spolu s okolními strukturami, jako jsou klouby, vazy a šlachy.
S odbornými radami renomovaného trenéra posilování Breta Contrerase se naučíte, jak modifikovat, kombinovat a řadit cviky za sebou tak, abyste v tréninku dosáhli úspěchu a vyhnuli se stagnaci.

Tištěná kniha

Datum vydání: 27. 08. 2014
Katalogové číslo: 69018
ISBN: 978-80-247-5075-0
Formát / stran: 163×240, 232 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 10.5MB | 10.3MB | 10.9MB
Druh ochrany: Sociální ochrana
Posilování

Tištěná kniha

Datum vydání: 27. 08. 2014
Katalogové číslo: 69018
ISBN: 978-80-247-5075-0
Formát / stran: 163×240, 232 stran

E-kniha

Formát: ePUB | PDF | Kindle (MOBI)
Velikost: 10.5MB | 10.3MB | 10.9MB
Druh ochrany: Sociální ochrana

Posilování

na anatomických základech
Zvýšení síly, budování svalové hmoty, spalování tuku a tvarování postavy. S barevnými ilustracemi, s podrobným popisem provedení a tréninkovými radami se knížka Posilování na anatomických základech určitě stane užitečným pomocníkem, který vám ukáže, jak tvarovat postavu bez činek, trenažérů a jiných drahých pomůcek.
V publikaci najdete popis osmdesáti nejúčinnějších posilovacích cviků a jejich variací s využitím hmotnosti vlastního těla, zaměřených na základní svalové skupiny (paže, hrudník, ramena, záda, střed těla (core), stehna, hýždě a lýtka), které můžete provádět kdykoliv a kdekoliv. A pro dokonalé pochopení knížka u každého cviku uvádí i velmi popisné anatomické ilustrace znázorňující svaly, které provádějí pohyb, spolu s okolními strukturami, jako jsou klouby, vazy a šlachy.
S odbornými radami renomovaného trenéra posilování Breta Contrerase se naučíte, jak modifikovat, kombinovat a řadit cviky za sebou tak, abyste v tréninku dosáhli úspěchu a vyhnuli se stagnaci.
Tištěná kniha
Šitá vazba
399
Sklademi
Knihu předáme dopravci
maximálně do dvou pracovních dnů..

Poslední aktualizace skladu 13.12.2017 13:23
i: 21676 n: 24750750r: 8200
E-kniha
ePUB, PDF, Kindle
339
Ihned ke stažení
i: 21677 n: 24793795r: 8200

O Autorovi

Contreras Bret

Stal se v oblasti silového a kondičního tréninku známý jako "Glute Guyy" díky svému zaměření pomáhat svým klientům posilovat a tvarovat hýžďové svaly. V současné době se věnuj e postgraduálnímu studiu v oblasti sportovních věd na Auckland University of Technology na Novém Zélandě, kde studoval u experta na biomechaniku Johna Cronina. V rámci svých výzkumů provedl Contreras mnoho elektromyografických studií. Jako bývalý majitel Lifts Studia ve Scottsdale v Arizoně pracoval Contreras se stovkami klientů - od těch, kteří měli sedavé zaměstnání, až po vrcholové sportovce - a sestrojil přístroj na posilování hýžďových svalů s názvem Skorcher. V současné době trénuje účastníky fitness soutěží, sestavuje programy pro klienty z celého světa a je konzultantem mnoha profesionálních sportovních týmů. Contreras je vynikajícím vysokoškolským pedagogem v oblasti kondičního a silového tréninku, který se zúčastnil mnoha konferencí ve Spojených státech amerických včetně konference NSCA v roce 2013 o oso bním tréninku. Je recenzovaným autorem a pravidelným přispěvatelem známých časopisů včetně Menn's Health, Menn's Fitness, Oxygen a MuscleMag. Právě Oxygen ho pojmenoval expertem na hýžďové svaly (Glute Expert) v r. 2010 ve své edici zaměřené na hýžďové svaly. Contreras provozuje The Strength of Evidence Podcast, kde diskutuje o důležitých tématech silového a kondičního tréninku, a také populární blo g na www. BretContreras.com.

Zařazena v kategoriích

Hodnocení čtenářů

Knihu ještě nikdo nehodnotil. Přihlašte se do svého účtu a buďte první!

Zobrazit všechny recenze Přihlásit

Čtenáři, kteří si koupili tuto knihu, si dále koupili

Tištěná 299
E-kniha 254
Tištěná 189
Tištěná 250
E-kniha 213
Tištěná 399
E-kniha 339
Tištěná 399
E-kniha 339
Tištěná 499
E-kniha 424

Novinky a akční nabídky knih

Přeji si být informován o novinkách


















Pole zanechte prosím prázdné

Přihlásit

Přihlásit přes sociální sítě:

Registrace

 




Síla hesla:
 

 

Fakturační adresa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace