Přesvědčivá prezentace
Špičkové rady, tipy a příklady - 2., aktualizované a doplněné vydání
Tištěná kniha
Brožovaná vazba
Titul doprodán
r: 6321 i Doporučená maloobchodní cena (DMOC) za kterou je možné knihu běžně zakoupit u obchodních partnerů.
Zvýrazněná cena je naše aktuální prodejní cena.
186 Kč 140 Kč -25 %Ušetříte 47 Kč
Ihned ke stažení
i: 17906 n: 24768465r: 6321 Zakoupením knihy získáváte nárok na dárek = knihy zdarma
Umět přesvědčivě prezentovat a komunikovat je dnes silnou konkurenční výhodou každého, kdo prezentuje své představy, plány, projekty, výsledky, produkty či myšlenky. Jde nejen o manažery, obchodníky či lektory, ale všechny, kteří chtějí uspět v mezilidské komunikaci. V této praktické a čtivé příručce se dozvíte, jaké jsou důležité kompetence dobrého prezentátora, jak prezentaci správně připravit s ohledem na její cíl, jak ideálně vést prezentaci, v níž něco nabízíte, prezentaci, kterou přesvědčujete a motivujete, a reportovací prezentaci, jíž informujete. Zjistíte, jak účinně argumentovat a zvládat námitky, jaká vyjádření jsou vhodná a nevhodná, jakým chybám se vyhnout, co dělat v obtížných situacích či jak se vypořádat s trémou. Nové vydání knihy je rozšířeno o další finty pro úspěšnější prezentace, poradí vám, jak zatraktivnit image prezentujícího, jak při prezentaci vytvořit tu pravou atmosféru, a nabízí též řadu nových příkladů, ukázek a tipů.
Sleva 25 % končí za:
Soubory ke stažení
Z obsahu knihy Přesvědčivá prezentace
O autorce 7
Předmluva 9
1. Prezentace neboli oslovení 11
1.1 Prezentace aneb Co to je, jak se to chová a čím to krmit? 12
1.2 Prezentátor je osoba způsobilá aneb Umím, umíš, umíme!? 13
1.3 Větve prezentačního stromu aneb Prezentace na různý způsob 14
1.4 Pan Příprava a Madam Improvizace aneb Jsme v tom oba společně! 16
1.5 Ingredience v prezentační omáčce aneb Jaké je dnešní menu? 19
1.6 Kdo jsi, můj posluchači, aneb Pozor, zaměřit! 20
1.7 Jak zajistit dobrý dojem aneb Atmosféra prezentace 23
2. Produktová prezentace čili předkládám 27
2.1 Filozofie nabídky aneb Chcete mě? 28
2.2 Fakta nebo tvrzení aneb Jak být věrohodným mluvčím 30
2.3 Zachovej řád aneb Profesionál hovoří strukturovaně! 32
2.4 Jak správně argumentovat aneb Logika a emoce ve správných dávkách! 36
2.5 Námitky jsou vítány aneb Půvab vhodných odpovědí 40
3. Motivační prezentace čili přesvědčuji 45
3.1 Je libo kouzlo osobnosti aneb Chci se vám líbit! 46
3.2 Správně mluvit ke správnému posluchači aneb Zaujměte ucho
cílového klienta! 50
3.3 Slovní kouzla a kouzla se slovy aneb Neotřelé jazykové prostředky!56
3.4 Prezentační udičky aneb Desatero receptů pro úspěšnější prezentace! 60
3.5 Drobné prezentační technické fígle aneb Ulehčete si život! 63
3.6 Občasný trapas nikoho nezabije aneb Best practice, když se dějí věci! 65
3.7 Sexy prezentace aneb Mobilizátory kontra Uspávadla70
4. Reportovací prezentace čili informuji 75
4.1 Obtížná role informací aneb Říkejte mi jenom to podstatné! 76
4.2 Reporting je v módě aneb Pozor, zkracování! 81
4.3 Pošlu to e-mailem aneb Písemnosti nás prezentují! 85
5. Netřeba se trémy bát 89
5.1 Překážky jako motor vývoje aneb Jak se tu doplňuje palivo?! 90
5.2 Prokazatelné výhody trémy aneb Jen ho nechte, ať se bojí! 92
5.3 Jsem trémista, ale zvládám to aneb Manuál zásahových technik! 93
5.4 "Vydržím jakékoliv zacházeníí" aneb Obtížní posluchači v praxi! 98
6. Něco filozofie nejen prezentační 105
6.1 Zrcadlo, řekni, jaký jsem byl, aneb Chci váš feedback! 106
6.2 Trojí role prezentujícího aneb Mám na vás vliv?! 108
6.3 Prezentace a moc aneb Dají se hodnoty trénovat? 109
7. Vyberte si vzoreček! 113
7.1 Úvod vystoupení 114
7.2 Závěr vystoupení 114
7.3 Gratulace 115
7.4 Poděkování 116
7.5 Přípitek 116
7.6 Otevření výstavy 117
7.7 Předání slova 118
7.8 Poděkování řečníkovi 118
7.9 Krátký projev - prezentace firmy 119
7.10 Předání ceny 120
7.11 Přijetí ceny 121
8. Rady dědy Prezenta 125
9. Malý test společenské obratnosti 129
Závěr 133
Přílohy 134
Příloha 1: Příprava prezentace 134
Příloha 2: Scénář prezentace 135
Příloha 3: Evaluační list prezentace 136
Příloha 4: Evaluační list diskuse 137
Příloha 5: Základní složky řeči a jejich trénink 138
Příloha 6: Rozcvičovadla a jazykolamy známé i neznámé 140
Vysvětlivky 141
Doporučená literatura 143
O Autorovi
Medlíková OlgaLektorka, konzultantka a moderátorka veřejných akcí.
Absolvovala Pedagogickou fakultu v Ústí nad Labem a řadu výcviků v oblasti dramatické výchovy, lektorských a manažerských dovedností.
Zaměřuje se na výcvik managementu, pracuje na projektech v oblasti neziskové sféry a státní správy.
Mezi témata, která lektoruje, patří: prezentační dovednosti, sociální dovednosti (komunikace, řešení konfliktů, vyjednávání), manažerské dovednosti, společenský a protokolární kontakt a vedení manažerských pohovorů. Specializuje se na trénink mluvčích, argumentaci a rétoriku. Externě přednáší na Masarykově ústavu vyšších studií při ČVÚT Praha v rámci programu MBA.
Je autorkou a spoluautorkou knih z oblasti managementu a sociálních dovedností, pravidelně přispívá do řady odborných periodik.